It's A Thin Line Between Love And Hate - 14 - Kiss

Previous;
Hon ska vara vegetarian i ett halvår, för då får hon 1000$ av sin morsa. Medans Fellie beställde så gick vi andra och tog ett bord. Hon kom efter ett tag och meddelade att våra beställningar skulle komma om ungefär fem minuter.


Med en lättad suck stängde jag och låste dörren bakom mig. Dagen har varit grymt bra. Fast det är den ju i och för sig alltid när gänget är inblandat. Jag log åt när vi allihopa klumpades ihop för första gången på ett läger när vi var 14 år.
-
"Andy, Lucy, Tom, Fellie, Aj och Kitty ni delar stuga 5." Sa lägerledaren och skjutsade iväg oss mot stugan med nummer 5. jag gick först och skjöt upp dörren. De andra kom in efter mig och såg sig omkring.
"Pax för den här sängen!" Utbrast Aj och kastade upp sin sportbag på sägen bredvid fönstret. Jag sa inget utan satte bara min sportbag på en av de andra sängarna.
"Så.. eftersom att ingen känner ingen här så kan vi väl köra sanning eller konsekvens?" Föreslog Andy och höll upp en tom Loka flaska.
"Sure." Sa vi i kör och bildade en mini ring på det slitna golvet.
-
Det lägret är bland det bästa som har hänt mig. Jag log och slängde mig på sängen. Inte lika stor och skön som den jag har där jag bodde innan. Men det är alltid något. Undrar vad de gör nu?
.
1 månad senare.

Jag muttrar surt för mig själv, jag smäller igen bildörren efter mig.
Jag springer upp till huset, sprakar av mig skorna och går in i köket.
"Så?" frågar jag och lutar mig nonchalant mot dörrkarmen.
"Vi måste prata gumman, sätt dig." jag muttrar lågt och går längre in i köket, då ser jag att även Justin och pattie sitter där.
Jag fynser lågt och slår mig ner vid köks bordet.
Som vanligt granskar min mamma mitt kläd va och sedan min min sminkning och hår uppsättning.
"Så?" upprepade jag igen, den här gången med samma gammla dryga tonfall.
"Samma gamla Kitty" flinade Justin och reste sig upp, han gick mot mig med öppen famn som för att krama mig.
"Ähhh, vad gör du?" frågade jag och såg konstigt på honom, sedan tog jag ett "disktet" steg åt sidan.
"Inget, jag vill bara ha en kram av min flickvän som jag inte täffat på snart en månad."
Jag blir så fruktansvört chockad så att jag tappar hackan och kan bara stå och gapa.
"Flickvän?" frågar jag och höjer på ögonbrynen, "nu har du missat nått, vi har inget förhållande" jag pekar med handen mellan oss.
Ähh, watch ya doing?

Jag ser att Justins ögon blir stora och att hans leende försvinner.
Han trodde serilst att vi var tillsammans.
"Du värkar ha lärt dig att klä på dig...lite mer" säger mamma, jag himlar med ögonen.
"Varför skulle jag komma?" undrade jag.
"Jo, vi tycker att du ska fira jul med oss" Jag fnös högt.
"Jag har ett gig på Julafton, sorry, men ni har inte den turen som får vara med mig.
"Men men.." säger mamma, jag skrattar bara.
"Jag har skaffat ett eget liv nu, jag behöver itne eran lilla lådsads värld som Melody gör, hon behöver er för att veta att hon är någon. Det gör inte jag." säger jag och slänger en skvallerblaska prytt med mitt ansikte på köks bordet framför dem, "jag har redan en annan trygghet, och behöver inte er, jag vet redan vem jag är,och att jag är någon och har något." jag vänder på klacken och går ut ur huset.
Fri igen.

Justins perpsektiv.

Burned Bieber Burned.

Kitty Moonroe, det senaste stjärnskottet innom musikens värld.
Hon hade ett kort varit förhållande med våran egen Justin Bieber innan hon snabbt dumpade honom.
Men ärligt, någon som kan se dessa två tillsammans?
Inte vi, Bieber, du är för mesig!
Hon håller på att skapa sig en egen karriär, helt själv, utan familjens eller pojkvännens hjälp.
Inget skivkontrakt har hon eller något.
Hon kör sitt eget race, och JB är för långsam för att hänge med i de 380 kilometrarna som denne tjejs liv går i.
Hon är snart en världskändis, men ingen vet vart hennes nästa gig kommer äga rum.
All info läggs upp på hennes twitter sida, tre timmar innan giget.
Många förväntans fulla fans dreglar över sina datorer för att få veta vart.
Det går ett ryckte om att hon ska uppträda på en stor kändis fest på Julafton, och även på en av hennes vänners privat fest på Nyårsafton.
Vill ni veta mer om denna tjej och hennes nästa gig?
Kolla upp henne på Twitter.
DjMoonroe
Jag stönade och kastade ifrån mig tidningen, sedan reste jag mig upp och sprang efter Kitty.
Jag han stoppa henne precis innan hon hoppade in i sin bil.
Jag pressade mina läppar mot hennes.
"Kitty, jag älskar dig" mumlade jag.
Sekunden efter drämmer hon till min kind med en hård kall bitch slap och hoppar in i bilen.
Jag ser bilen åka iväg längs den tomma gatan och känner tårarna börja rinna ner för mina kinder. Varför ska jag alltid förstöra allt? Nu är vi tillbaka på ruta ett.
Och jag är otroligt rädd för att vi kommer stanna där. Föralltid.

Kittys perspektiv

Jag suckade och parkerade bilen utanför lägenheten. Kan han inte bara ge sig? Det är Ö V E R. Det var aldrig någonting, eller jo det var det ju. Men ändå. Han måste ge sig någon gång. Annars kommer jag aldrig få vara ifred. Och vem vet.. En dag kanske det bli mer än bara en bitch slap. Jag smällde igen dörren till min lägenhet och låste den. Sen drog jag upp min mobil och skrev en tweet.
.
DjMoonroe;
It's over. O V E R. We'll never date again, okey?

Justins perspektiv (2 veckor senare)

Dörren slogs upp med en smäll och en röst jag mycket väl kände igen ekade i huset.
"KITTY IN THA' HOUSE!" Strax efter skuttade Kitty in i köket.
"Vad gör du här Kitty?" Undrade Sunny med en suck. Sunny är deras mamma.
"Jag har ångrat mig, jag bor här istället!" Sa hon och slängde upp kylskåpet.
"Så du firar jul med oss, och Melody?" Undrade Sunny och lös upp.
"Visst, men Melody kan inte. Hon kommer inte ifrån college." Svarade Kitty och drack lite direkt ur paketet.
"Okej de var ju tråk-" Började Sunny.
"Nej nu vill inte jag snacka med er retards mera, jag går upp." Avbröt Kitty och gick ut ur köket. Jag sprang efter henne.
"Kitty, kan vi typ snacka?" Sa jag nervöst och satte mig på hennes säng.
"Ehum.. visst." Svarade hon och kollade på mig med sina vackra ögon.
"Jag är verkligen ledsen för det jag sa, kan du inte ge mig en andra chans? SNÄLLA?" Rabblade jag och tog hennes händer.
"Ähh.. okej då!" Sa hon och log.
"Menar du det? Allvarligt?" Sa jag förvånat. Hon log ännu större och nickade. Jag bet mig i läppen och kysste henne försiktigt. Hon la sina händer bakom min nacke. Om man kunde frysa tiden, så skulle jag göra det nu, och ha det såhär föralltid.
*
Jag sneglade på Kitty som håglöst bläddrade runt bland alla kanaler innan hon bytte över till dvd. Dear John satt i.
"Kan vi inte se denna?" Undrade hon och kröp upp i mitt knä.
"Visst shawty." Svarade jag och log mot henne. Hon log och pussade mig på munnen innan hon vände huvudet mot skärmen igen. Jag log och började leka lite med hennes hår. När filmen tog slut så hade Kitty redan somnat. Jag bäddade ner henne i hennes säng och pussade henne på pannnan.
Nästa dag

"Kitty, babe, dags att gå upp!" Sa jag och drog bort täcket. Hon satte sig trött upp och stirrade surt på mig. Jag flinade bara och kysste henne.
"Jag måste åka och spela in lite grejer i studion. Klarar du dig själv några timmar?" Undrade jag och log mot henne. Hon log och nickade. Jag kysste henne en sista gång innan jag gick ut och satte mig i bilen.
*
"Hej bro!" Sa Scooter och kramade mig på ett killsätt.
"Hey Scoot." Svarade jag och flinade.
"So, let's start." Sa han och pekade in mot studion.
______________________________________________________________________________________
Sådäär, delen skriven av båda.
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

Jättebra! :D längtar efter nästa del! :D

2012-02-18 @ 14:08:34
Postat av: bella

Grymt!!!

2012-02-18 @ 14:36:24
Postat av: Anonym

Super!!!!!

2012-02-18 @ 14:36:52
Postat av: cecilia

as bra

2012-02-18 @ 15:07:02
Postat av: Anonym

NÄSTAA

2012-02-18 @ 15:08:32
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ååh det är så Melody som låtsas vara kitty xd gryyyyyymt! <3

2012-02-18 @ 16:56:56
Postat av: Anonym

Kapitlet ägde!!!

2012-02-18 @ 17:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0