It's A Thin Line Between Love And Hate - 9 - Beach

Previous;
Som sagt.. mysigt ;)

Random bild.

"Jadu.." Skrattade jag och gav tidningen till Justin igen.
"Som sagt.. mysigt." Sa Justin och blinkade mot mig.
"Tss.."Svarade jag och öppnade hans kylskåp.
"Du har ju inget gott." Sa jag besviket och stängde igen.
"En hel läckerbit står precis bredvid dig och du tänker på mat?!" Sa Justin och spelade förolämpad.
"Ja, kan du tänka dig något hemskare?" Flinade jag och gick upp för trappan.
"Nej." Muttrade Justin surt.
"Babe, nu ska vi inte vara sura." Sa jag med överdriven bebis röst.
"Jag är ingen bebis." Sa Justin surt och räckte ut tungan.
"Ibland kan man verkligen tro det." Svarade jag och slängde mig på hans enorma säng.
*
"Gud, den filmen är verkligen såå bra!" Sa jag när vi hade kollat klart på Scream 4.
"Hehehe ja, jättebra." Sa Justin som skakade av rädsla.
"BUU!" Skrek jag vilket resulterade i att Justin ramlade ner på golvet.
"Det var så inte kul!" Sa Justin surt och satte sig i sängen igen.
.
Jag kunde inte svara så jävla mycket vred jag mig av skratt. Det är fett kul att skrämma eller reta Justin för han blir alltid på dåligt humör. Speciellt när han vet att han har gjort bort sig totalt.
.
"En vacker dag så kommer du få igen för allt du har gjort." Flinade Justin och satte sig gränsle över mig.
"Varför inte en dålig dag?" Undrade jag och flinade mot honom.
"För den måste vara lika vacker som du." Viskade han i mitt öra och kysste mig.
.
Jag log stort och besvarade kyssen som var riktigt laddad. Han snurrade runt så att jag halvlåg på honom, utan att avbryta. Min mobil plingade till så jag sträckte mig efter den.

Jag visste det!!!
XoXo / Natta

Ehh.. visste vad?
/ Kitty
♥L

DU OCH BIEBER! Jag hade rätt
du hade fel! Det kommer bli
polisförhör nästa
gång vi ses!!
XoXo / Natta


Jag kan inte vänta...
/ Kitty

"Vem var det?" Undrade Justin och log.
"Det var Natta hon har fått damp." Sa jag och tryckte ner min mobil i bakfickan.
"Varför då?" Frågade Justin förvånat.
"För hon har tagit reda på att vi är tillsammans." Sa jag och skrattade.
"Jaså." Sa han och höjde på ögonbrynen.
"Mhmh." Sa jag och satte mig i hans knä.
*
Nästa morgon vaknade jag av att Justin kysste mig.
justin bieber selena gomez kissing 2011
Justin kissed me.

"God morgon." Sa jag och reste mig upp.
"Jaså är den?" Undrade Justin och kramade om mig bakifrån.
"Självklart." Sa jag och skrattade.
"Har det med en viss Bieber att göra?" Log Justin.
"Man vet aldrig säkert med mig." Sa jag och flinade.
"Det är det bästa med dig." Svarade Justin och öppnade sin garderob.
"Vadå?" Sa jag förvånat och grävde i min väska efter något att ha på mig.
"Att du är så spontan, jag har nog aldrig träffat en så spontan människa som du förut." Sa Justin och skrattade.
"Är det bra eller dåligt?" Frågade jag och tog på mig mina valda kläder.
"Det är bra, och på något vrickat sätt.. Gulligt." Sa Justin och tog på sig sina valda kläder.
"Vad ska vi göra idag?" Sa jag och ställde mig framför spegeln.
"Vi kan.. gå och bada?" Sa Justin och kramade om mig bakifrån.
"Vad onödigt att ta på sig kläder då." Sa jag och skrattade.
*
Jag skrattade högt och fortsatte reta Justin lite till innan han fick sin kyss.
Before he got his kiss.
___________________________________________________________________________
Sådärja ! Del skriven av mig (Nellah) KOMMENTERA!
/Nellah<3
"Du har ju inget gott." Sa jag besviket och stängde igen.
"En hel läckerbit står precis bredvid dig och du tänker på mat?!" Sa Justin och spelade förolämpad.
"Ja, kan du tänka dig något hemskare?" Flinade jag och gick uppför trappan.
"Nej." Muttrade Justin surt.
"Babe, nu ska vi inte sura." Sa jag med överdriven bebis röst.
"Jag är ingen bebis." Sa Justin och räckte ut tungan.
"Ibland kan man verkligen tro det." Sa jag och slängde mig på hans enorma säng.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0