It's A Thin Line Between Love And Hate - 11 - Xbox

Previous;
"Aww, du rodnar vad gulligt!" Utbrast Justin och tog bort mina händer.
"Gör jag väl inte alls." Protesterade jag och tog tillbaka mina händer.
"Du är verkligen generad!" Sa Justin och log stort.
.
Jag muttrade till och la tillbaka mitt huvud på hans bröstkorg.


Tunnelbanan :3

"Kitty,vakna!" Justins röst drog bort sömnens grepp runt mig.
"Öhh va?" Sa jag begåvat och satte mig upp helt.
"Du somnade, vi måste hem nu." Sa Justin och skrattade.
"Hur länge sov jag då?" Undrade jag.
"I  tre timmar kanske." Svarade Justin och log.
"Men vad har du gjort länge?" Sa jag och tittade på honom.
*
"Är han.. död?" Viskade jag för att rösten inte skulle brytas.
"Tyvärr vi beklagar verk.." Sa kvinnan men jag slängde på luren innan hon hann avsluta meningen.
.
Min andra halva? Min brother from another mother.. DÖD? Jag snyftade till och letade upp Justin bland mina kontakter.
.
"Hej älskling!" Sa Justins glada stämma.
"Justin kan du komma hit?" Mumlade jag och torkade bort några tårar som rann nerför min kind.
"Ehh vad har hänt?" Frågade Justin tvekande.
"Kan du inte bara komma hit, jag berättar sen." Snyftade jag och la mig ner på sängen.
"Ehum.. nej jag ska lira xbox med killarna, du får vara ledsen en annan dag hejdå!" Sa Justin och klickade mig.
.
Ledsen en annan dag? Seriöst? Sa han precis det där. Hur fan lyckas man vara en sådan stor jubelidiot att man säger något sådant.. Jag torkade bort ännu flera tårar och började skriva ett sms till honom.
.
Då vet jag att din flickvän betyder mindre än ett xbox för dig.
/Kitty.

Inte nog med att Erik precis har dött, nu ska Justin börja han också. Jag suckade och gled ner för trappräcket. "Mamma", "pappa" och Pattie satt i vardagsrummet men jag gick vidare till köket. Med en suck tog jag ut juicen ur kylskåpet och hällde upp i ett sådant där jättestort kaffeglas.
.
"VI ÄR HÄR!" Skrek några killröster efter ett par timmar.
"Är Kitty hemma?" Undrade Justin.
"Hon är på sitt rum." Svarade "mamma".
.
Tunga steg och galada röster hördes i trappan innan det knackade på dörren.
.
"Dra åt helvete." Fräste jag högt och tackade Gud för att jag hade låst dörren.
"Kitty öppna." Sa Justin och ryckte i dörrhandtaget.
"Ge mig en bra anledning till att öppna." Svarade jag envist.
"Jag kan ge dig två. Ett för du är min flickvän, två för att jag vill snacka med dig." Sa Justin tålmodigt.
"Tro inte att jag inte är arg på dig, för det är jag." Muttrade jag och låste upp dörren.
"Kom." Sa Justin till sina två kompisar och drog med de in i mitt rum.
"Så du är Kitty?" Sa de i mun på varandra och granskade mig.
"Ja, hurså?" Undrade jag och satte mig på min säng.
"Oh inget, Justin har pratat om dig nonstop i typ tre timmar, och när han sa att du var ledsen över något så tvingade vi honom att åka hit med oss!" Sa ena killen.
"Varför kom du inte från början då?" Undrade jag och kollade på Justin.
"För att jag hade inte träffat Chaz och Ryan på flera månader för de bor i Kanada, men jag ville komma till dig. Och ja, det kanske inte var världens bästa svar du fick." Mumlade Justin skamset.
"Jaha.. okej. Nu över till det andra som han sa! Tre timmar? Allvarligt?" Sa jag och kunde inte låta bli att skratta. "Jag trodde ni skulle spela xbox?"
"Vi spelade faktiskt. Justin dog hela tiden för han pratade om dig." Sa Chaz.
"Ne, inte hela tiden, bara några gånger eller hur?" Mumlade Justin. "Du tror väl på mig?" Avslutade han och kollade på mig.
.
Jag log och ryckte på axlarna, vilket fick Chaz och Ryan att skratta.
"Man vet aldrig med mig" flinade jag och började dra fram lite tuffare kläder, jag hade ett gig ikväll på en nattklub en timme här ifrån med tunnelbanna.
Killarna granskade mig medans jag letade igenom min garderob.
När jag entligen blev klar med mitt val började jag leta efter ett par matchande hörlurar och annat skit.
Jag släppte ut mitt hår och lätt det falla platt som vanligt.
Jag drog av mig pösiga vita och rosa tröja och satte på mig min utvalda putfit.
Jag satte upp mitt håt i en stor slarvig knut och fäste mitt öron smycke i vänstra örat.
"Annorlunda stil." Sa Ryan förvånat.
"Inte mer annorlunda än resten av de jag hänger med, förutom ni två retards och Justin då." Svarade jag och började sminka mig.
"Och varför kallar du oss två för retards och inte Justin?!" Sa Chaz och spelade förolämpad.
"För man kallar inte sin pojkvän för retard, daahh!" Svarade jag och himlade med ögonen. "Om det inte är nödsituation eller om han verkligen ber om det."
"Tss.." Sa Justin och slängde sig på min enorma säng.
"Så om ni ursäktar så har jag ett gig att dra till cya later retards!" Skrattade jag och slängde ner lite viktiga grejer i min väska.
"Hrrmhr!" Hostade Justin bakom mig.
.
Jag himlade med ögonen och kysste honom snabbt innan jag slängde mig nerför trappräcket.  Dörren åkte igen med en stor smäll bakom mig och jag ropade åt Freddy att öppna grinden. Hur orkar killen ens sitta där dag ut och dag in för att öppna grinden åt oss? Helt sjukt egentligen. Jag ryckte på axlarna och sprang mot tunnelbanan för att inte missa tåget.
*
Jag pustade ut när jag slutligen sjönk ner på sätet och satte min väska bredvid mig.
____________________________________________________________________________
Sådär ja! Delen skriven av mig (Nellah) och Matti! KOMMENTERA!
Xx/Nellah & Matti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0