| A special summer - 15 | It's okey

-Vad håller ni på med? frågade jag när jag hamnade i sängen med en duns.
-Du måste berätta allt! sa Kimberly hyperaktivt. Jag tittade på alla och såg Nicoles blick. Hon såg ut att vara ledsen och skämmas.
-Kimberly och Jade kan ni gå ut ett tag? Jag lovar att berätta sen.
-Jo det går bra, svarade dom och gick ut.


-Förlåt...sa Nicole och jag hörde hur hon började grina.
-Det är lungt just nu..men varför?
-Jag blir så avundsjuk på dig, du är så snygg och snäll alla vill ha dig. Även om du inte ser det så dreglar alla efter dig när du inte ser. Och sen att du fick den snyggaste killen i typ hela världen är väl inte så konstigt men jag blev bara avundsjuk...förlåt jag lovar att det aldrig mer kommer upprepas. sa hon och fällde mer tårar.
-Nicole, du är också snygg, skit snygg. Det finns flera läckra killar som skulle göra vad som helst för dig. svarade jag och kramade Nicole.
-Jag känner mig hemsk..sa hon i mitt öra.
-Det borde du göra, men som vän gör inte de snälla. Jag blir också ledsen när jag ser dig ledsen.sa jag och vi kramade om varandra hårdare. Vi satt ett tag och bara höll om varandra.
-Zarah, jag älskar dig! och du och Justin passa perfekt ihop. Som Jing och Yang. svarade hon och vi började så skratta.
-Kimberly Jade! Ni kan komma in nu, skrek jag medans jag fortsatte krama Nicole. Tjejerna kom inrusandes och satt sig ner på golvet med oss.
-Zarah berätta nu! Alla små detaljer! sa Kimberly hypert.

Vi satt länge och hade ''tjejsnack'' och jag berättade allt som hänt mellan mig och Justin. När vi hade pratat ett br tag gick vi ner för att se en film med grabbarna.

-Vad ska vi se? frågade Jade när vi kom nerrusande.
-En film jag tror ni kommer älska, sa Ryan och log mot killarna.
-Det hoppas jag! sa Kimberly. Jag gick förbi Justin som satt i soffan. Men blev snabbt nerdragen i Justin knä.
-Vart tror du att du är på väg? frågade han mig.
-Jag tänkte sätta mig bredvid dig, sa jag och pekade på platsen som var tom brevid honom.
-Tänkt väl! sa han och pussade mig på kinden.
-Fast klart jag stannar ju hellre här, flinade jag och kysste honom lätt.
-Då sitter du kvar! sa han och log.
-Okej, men du får skylla dig själv om du får ont i benen, för jag har våldigt hård rumpa har jag hört.

Filmen började och det visade sig vara Saw. Skräckfilmer är inte min grej, det är inte så att jag blir rädd jag gillar bara inte skräckfilmen. Så jag lutade mig mot Justins bröstkorg och vilade lite.

Justins perspektiv
Zarah hade somnat i min famn. Hon var så söt och mysig när hon låg där. Jag kramade om henne lite extra och pussade henne på hjässan.
Under filmen hade Christian myst med Jade. Dom var väldigt gulliga. Efter ett tag såg jag i ögonvrån att dom kysst varandra lite försiktigt.
Filmen var nu slut och jag ställde mig upp med Zarah i famnen. Sedan gick jag in i vårat sovrum och la henne i hennes säng. Just när jag la ner henne vaknade hon till lite. Hon tittade upp på mig och log som om hon skämdes eller något.

-Vad är det ? frågade jag med ett leende.
-Jag somnade i ditt knä ? Känns lite akward.
-Nej det var mysigt, och du var jätte söt, sa jag. Jag ställde mig upp för att gå till min säng med Zarah sa,
-Snälla kom tillbaka och mys lite med mig,
-Självklart, sa jag och la mig bredvid henne.

Vi låg ett litet tag och i sängen där vi bara myste och pratade. Jag hörde inte så mycket påå vad hon sa, jag tittade mest på hennes ögon och läppar dom var helt underbara. Ibland drogs mina läppar till hennes och jag kysste henne. Varje gång sprutade det lyckorus i hela kroppen.

-Zarah, jag älskar dig! hennes ögon blev stora, som om att hon blev förvånad, rädd för att jag sa det.
-Justin...jag älskar dig också! sa hon och kysste mig passionerat.


Förlåt för våran dåliga uppdatering. Jag (olivia) försöker skriva så mycket jag kan och kommer på. Dock är min fantasi ganska dålig, har aldrig varit bra på att skriva sagor.

I alla fall detta är skrivet av Olivia.

/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0