| A love story - 11 | Let's party !

Jag kollade snabbt på henne och dök ner under vattnet. Jag simmade fram till hennes fot och grep tag i den. Hon började sparka och ramlade framlänges över mig. Jag simmade upp till ytan och bubblade av skratt..



På kvällen

Vi satt nere i lobbyn och läste varsin bok medans vi väntade. Jag kollade av ren reflex på klockan och utbrast lyckligt:

-Klubbarna har öppnat!
-Men då drar vi!, log Caitlin och vi reste oss upp.
-Vilken klubb ska vi till då?, frågade Christian.
-Första bästa med alkohol, flinade Justin och tog min hand.
-Nu ska vi ha kuuul och bara glömma allting ett tag!, log jag medans vi gick ut på den ljumma gatan.
-Det var inte kallt iallfall. Tur att jag inte tog koftan!, sa Caitlin medans vi gick utmed gatan och spannade in på de olika klubbara.
-Inte en enda kofta i hela världen hade passat till den där klänningen Cellphone, skrattade jag.
-Ha-ha, muttrade hon.
-Jag är iallfall nöjd över min klänning, sa jag och kollade ner på den.

-Du är jättefin shawty, log Justin och pussade mig på munnen.
-Tack!, svarade jag.
-Där kan vi gå in!!, utbrast Christian och pekade på en nattklubb som såg rätt okej ut.
-Sure, sa Justin och innan jag och Caitlin hann säga något var vi i den stora lokalen.

Vi såg oss omkring och flinade nöjt medans vi gick mot baren.

-Vad ska ni ha? Jag bjuder, sa Justin och ropade på en bartender.
-Redbull och vodka, sa alla i kör och skrattade.
-Okej 4 redbull med vodka, sa Justin och räknade antagligen in sig själv.

Bartendern blandade ihop drinkarna och gav de till oss. Vi drack upp allt i ett svep och ställde glasen på bänken.

-Shots tävling!, tjöt Caitlin och beställde 40 shots i olika färger.
-Den som dricker upp sina 10 först vinner!, förklarade hon och bar med den stora brickan mot ett bord.

Vi slog oss ner och spelet började.

****
Justin vann shot tävlingen med mig som tvåa Chtistian som trea och Caitlin kom sist.

-Vad är priset?, frågade Justin lite flummigt..
__________________________________________________________________________
Denna delen har jag (Nella) skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Becca♥

haha :P

Jätte bra!! skrattade, eller nej garvade skit mycket när jag läste det här kapitlet xD

2011-10-02 @ 20:49:44
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0