| A special summer - 24 | Watch A Movie

-Aww, sa jag för mig själv och stängde ner datorn.
-Justin, började jag när jag kom in i vardagsrummet. Jag älskar dig ännu mer.
-Aww, kom!, sa han och klappade på sitt knä.
-Du, fortsatte han lite allvarligare. Mamma har fått reda på det..

****
Jag stirrade på honom och svalde hårt, vad hade hans mamma sagt? Kommer hon att hata mig? Jag tittade allvarligt på Justin.
-Ehm, vad sa hon? frågade jag oroligt.
-Well... Justin kliade sig närvöst i nacken.
-Hon blev lite sur över att jag inte sagt något...och över att jag klanat mig i parken...sen blev gon glad för att jag hittat kärleken, han log tveksamt mot mig.
-Åhh, Justin! mumlade jag tyst och kysste honom mjuk, han besvarade sakta kyssen och log sedan.
-Älskar dig, och mamma ville träffa dig, han skrattade lite, tur att hon inte blev allt för sur, fortsatte han och kollade på mig med sin intensiva blick.
-Varför? undrade jag.
-För jag had  e varit tvungen att göra henne argare, eftersom jag skiter i om hon gillar att jag är tillsammans med dig eller inte, för jag älskar dig verkligen. Jag log stort mot honom och kysste han ömt, han besvarade kyssen.
-VEM VILL SE PÅ FILM? skrek Jaden glatt som kom in hoppandes i rummet, jag och Justin fick världens skratt attack eftersom det hade låtit som om hon var tre eller något, de andra kom in efter henne.
-Vi vill! log e stort.
-Om ni två turtturduvor kan skärpa er kan ni vara med! flinade Ryan.
-Ry, det blir nog svårt, flinade Justin, jag himlade med ögonen.
-Visst! log jag sedan och väntade på att de skulle sätta på filmen.

Ryan satte på filmen och jag kröp ännu närmare Justin, jag märkte att han loh, jag skrattade tyst oc kollade upp på honom, jag mötes av hans intensiva blick och kysste honom mjukt innan jag vände blicken mot filmen.
Justins Perspektiv


Jag hade himla svårt att konsentrera mig på filmen när världens snyggaste tjej satt i mitt knä...
Jag kunde kort sagt bara kolla på Zarah....
-Vad? mumlade hon tyst så att de andra inte skulle höra.
-Det sitter världens snyggaste tjej i mitt knä bara, flinade jag och kysste henne intensivt, hon besvarade kyssen.
-Vad vill du att jg ska göra då? flinade hon, jag log bussigt mot henne.
-Följa med mig upp? Hon flinade.
-Om jag inte gör det då? Hon skrattade tyst och retsamt.
-Jag vet att du kommer göra det om jag ber dig, hon lipade åt mig.
-Sant, viskade hon tyst.
-Så, vill du följa med mig upp? Hon log och kysste mig.
-Klart, flinade hon och reste sig upp.
-Vi går upp och sover, sa Zarah och log mot mig.
-Okej, sa Jaden, men gav Zarah något som såg ut som du-får-säga-allt-sen-blicken, inte vet jag, jag är inte bäst på att tyda blickar, skärsklit inte tjejers...

Vi gick upp för trappan hand i hand och så fort hon stängt dörren efter oss presade jag mina läppar intensivt mot hennes...

Ojoj, vad händer här?
Denna del är skriven av mej(matilda) Hope You Like It!xD
Peace Out Dudes!

Kommentarer
Postat av: Cherry

Sjuuuktbra :D ♥♥

2011-11-11 @ 23:50:09
Postat av: Johanna

mer !

2011-11-12 @ 00:18:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0