| A special summer - 22 | Paparazzi

Bilen började åka och kanske tjugo minuter senare var vi framme i en liten park. Jag öppnade dörren och hoppade ut, efter mig kom Justin, Jade, Chris, Kimberly och Chaz. Ryan och Nicole hade redan börjat packa ur bilen. Vi började hjälpa dem och gick sedan mot en fin liten sjö med en stor grön gräsplätt framför den.
Jag och Justin började springa mot den, hand i hand. Efter kom de andra. Chaz la ut den stora röda filten på gräset så att vi kunde sitta ner.


Justin och Zarah påväg till bilen :)

Justins perspektiv

Jag log stort mot Zarah, hon var så vacker. Vi satte oss ner på den röda filten, Kimberly och Chaz hjälptes åt att packa ur all mat och ställa ut den på filten, när de var klara log Chaz stort, och då menar jag stort, från öra till öra typ, haha, typiskt han! En hand nuddade vid mitt lår så jag tittade upp och mötes av Zarahs vackra ögon, jag log och tog hennes hand.

-Justin hallå?!, ropade Chaz irriterat. Lyssnar du ens?
-Ehh va? Säg det igen jag hörde inte, skyllde jag på och försökte lyssna.
-När jag och Ryan åkte skateboard hemma i Kanada för några veckor sen..

Jag försökte verkligen lyssna men Zarah var så distraherande.

Paparazzi's perspektiv

-Eyy John kom hit!, utbrast jag och vinkade åt honom och resten av alla paparazzis.
-Vad är det? Fick du syn på Angelina Jolie?! Är hon i Grekland!?
-Ännu bättre.. Justin Bieber och Zarah Courner!! DE HÅLLER HAND DÄR BORTA!!, svarade jag och pekade diskret.
-Chefen kommer älska oss för det här!, sa han stolt och började knäppa massa foton.

Sen händer bara det bästa som finns. Justin drog upp Zarah och de kysstes! Chefen kommer ÄLSKA OSS!!

Zarahs perspektiv

-Justin vad gör du?! HÄR UTE SERIÖST TÄNK SÅ SÅG NÅGON!, väste jag och såg mig omkring.
-Men det är ju inga här, mumlade Justin och kysste mig igen.
-Hoppas jag.. För ditt eget bästa, svarade jag.

****
Efter några timmar så packade vi ihop och åkte hem. Det hade hunnit bli lite kallt så det var darför vi hade bestämt att vi skulle åka hem. ______________________________________________________________________________________
Den här blev kort men internet stängs av om 5 minuter och säts på ikväll SORRY :((
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag håller med den är kort men den var bra<3 när kommer nästa :)

2011-11-08 @ 20:31:14
Postat av: Hanna

Jätte bra!!

Längtar till nästa :D

2011-11-08 @ 22:18:14
URL: http://ourbieberworlds.blogg.se/
Postat av: Cherry

Jäättebra :D ♥♥

2011-11-09 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0