- Like A Skyscraper - Episode 6 - Selena Gomez.

Jag ler stort och skickar iväg smset, då kommer Julia, Julia, vad ka jag göra? Det är så spännt mellan oss, ibland önskar jag att jag aldrig kysst henne.



Julias perspektiv

Jag hatar det här. VARFÖR VARFÖR VARFÖR var han tvungen att kyssa mig om han nu redan skulle ha en flickvän. Så otroligt korkat! Varför kan man inte få välja vem man blir kär i? Han borde ju ha känt något om han kysste mig.. Men nej då.

-Julia vi ska dra ut till bussen nu, sa Usher och tittade på mig.
-Aha.. Ah jag kommer, sa jag och log halvhjärtat.
-Är du ledsen?, frågade Usher och såg uppriktigt orolig ut.
-Ehh.. Nejdå det är ingen fara med mig, sa jag och klistrade på ett fejkleénde samtidigt som jag ställde mig upp.

Usher ryckte tveksamt på axlarna och gick ut från rummet igen. Jag plockade upp min handväska och grävde fram min Iphone 4S och pluggade in hörlurarna. Sen lät jag Spotify gå på fritt. Låten som spelades nu var Right Round - Flo Rida ft Ke$ha. Justin satt med mobilen under näsan igen, antagligen skriver han ett ingående sms om hur mycket han älskar den här Sel.

-Justin! När var det Selena skulle komma hit nu igen, nästa vecka va? ropade Pattie från andra ändan av bussen och kom gåendes mot oss, vem var nu den här Selena?
-Jo, Sel kommer nästa vecka! sa Justin med ett sjukt stort leende.
-Haha, Justin, någon saknar sin flickvän flinar Usher och puttade till Justin, jag vände blicken ner i marken.
-Du kommer älska Sel, Julia log Justin mot mig, hans leende fick det att pirra till i magen.
-Vem är den här Sel igentligen? undrade jag och satte mig ner mittemot Pattie, Justin svarade inte, utan knappar med ett drömmande leende på sin mobil, wow, killen var verkligen kär.
-Selena Gomez, Pattie drog upp en skvallertidning ur väskan, och räckte den till mig.
-De har varit tillsammans ett tag, de är riktig love-birds, de är hur söta som helst tillsammans, hoppas du klarar gullande, för de är helt till sig när de är tillsammans, de håller hand, kysser varandra och gullar jämt, Selena kommer nästa vecka, ni kommer älska varandra, om de pratar med någon annan än varandra vill säga, skrattade Pattie.
-Åh, vad roligt, jag kan inte vänta tills jag får träffa henne, ljög jag, det här ska bli intressant.


Justin's perspektiv

Måste sluta bby, :(, phootoshot U know, puss, luv U!:D♥

Jag log stort åt hennes gulliga sms.
Luv U 2, lycka till!:p♥

Jag låste mobilen och la ner den i fickan, jag tittade upp och mötes av Julias ögon.
Jag log försiktigt mot henne och hon besvarade svagt mitt leende.
-Kom! log jag och klappade med handen på sättet bredvid mig, Julia log tveksamt innan hon reste sig och satte sig bredvid mig.
-Så...du och Gomez? undrar hon med ett snett leende, som inte riktigt når ögonen.
-Japp, Buddy, jag och Gomez, log jag, hon suckade lättat.
-Du är helt sjuk, flinade hon.
-VAdåååååå? skrattar jag och puttar till henne.
-Du är så sjukt kär att det knappt är sant.
-Hon är underbar ler jag.
-Fjolla skrattar hon, efter det var vi i ful gång med att jävlas, som vanligt, men jag kunde känna hennes hjärta slå hårdare varje gång jag kom för nära.

-Jag har sakant det här, log jag och pekade med fingret mellan oss, hon skrattade.
-Jag med log hon, och jag kan inte vänta tills jag får träffa Selena.
-Inte jag heller, hon är bäst, hennes leende krymper lite när jag säger det, frö att sedan växa igen när jag ler stort mot henne.


Vad skönt att det löste sig mellan dem två dåe, den här delen är skriven av mig(matilda) och liiiite av Nellah i början, puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Grymt bra:D

2011-11-30 @ 16:56:55
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRYMT

2011-11-30 @ 17:25:10
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: HEJ HEJ

meeer snälla mer

2011-11-30 @ 17:40:52
Postat av: Cherry

Så sjukt bra :D ♥♥

2011-11-30 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0