- Like A Skyscraper - Episode 4 - Wake up !

-om du vill så... mumlade hon, jag log.
-Gärna sa jag och log, hon harklade sig och började sakta sjunga, hennes röst förtrålade mig, hennes röst var silkeslen och fantastiskt vacker, hennes sång var helt otorlig.



-Du Justin, sa Julia och tittade på mig med sina glittriga ögon.
-Ja?
-Vart ska vi..?
-Vi ska till Australien så det kommer ta typ ett dygn till, svarade jag och log.

Julias perspektiv (i bussen påväg till hotellet)

Äntligen var vi framme i Australien men det skulle ta en halvtimme till att komma fram till hotellet. Justin satt lutad mot rutan med sina hörlurar på sig. Han var söt. Riktigt söt, det går inte att förneka. Ett leénde spred sig över mina läppar. Jag känner mig så lycklig just nu. Justin verkar riktigt schysst och hela han liksom utstrålar värme och trygghet. Plötsligt drog han av sig hörlurarna och la ner de i sin väska. Sen tittade han på mig.

-Och vad ler du åt?, Justin flinade nöjt.
-Inget, sa jag generat och gömde ansiktet bakom mitt hår.

Justin skrattade och tog upp en bok ur sin väska. Ja gjorde samma sak och tog fram Flyga Högt av Katarina Von Bredow. Den var ju såklart på svenska eftersom jag är från Sverige. Justin kikade upp och kollade på min bok.

-Vad fan är det för bok?, frågade han förvånat och ryckte den ur mina händer. Jag fattar inte ett ord vilket språk är det?
-Haha Justin jag kommer från Sverige så det är svenska, svarade jag och skrattade.
-Ohh vad coolt det är darför du är så söt! För svenska tjejer är söta, sa han och gav tillbaka boken.

Jag skakade bara på huvudet och vek upp boken.

****

-Julia?, Justins röst trängde in i mina perfekta drömvärld.
-Ehh vadå?, frågade jag surt och satte mig upp.
-Vi är framme.. Plus att du somnade på min axel, sa Justin och flinade.
-Meeeen, du kunde väl ha väckt mig i alla fall?,sa jag och ställde mig upp.
-Nej, du såg ju så fridfull ut jag ville inte förstöra, svarade Justin och gick ut från bussen.

Jag himlade med ögonen, greppade min handväska och följde efter honom. Vinden smekte mitt ansikte när jag klev ut ur bussen.

-Usch vad varmt, är det någon som ska med och bada sen?, frågade jag och lastade ut mina resväskor.
-Jag, sa allihopa i kör.
-Såklart, jag menar vem missar chansen att få se snygga tjejer i bikini, sa Justin och blinkade med ena ögat.
-Tänk så har jag baddräkt då.., sa jag och flinade.
-Haha, du har väl inte det?, frågade Justin förvånat.
-Såklart inte, skrattade jag.

Justins perspektiv

Wow. Julia kom ut från hotellrummet enbart iklädd bikini och solglasögon. Och såklart hade hon en strandväska med grejer i.
______________________________________________________________________________
Wihoo! Äntligen. Del skriven av mig (Nellah) KOMMENTERA
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRYMT

2011-11-26 @ 00:20:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Cherry

Så underbart bra :D ♥♥

2011-11-26 @ 00:26:35
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

meer! :D

2011-11-26 @ 23:13:17
Postat av: Mimmi<3

Meer:))

Länkbyte?



http://www.minaberattelser.bloggplatsen.se

2011-11-27 @ 10:26:40
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: Lovisa

mega bra:D♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-11-27 @ 13:50:44
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Hej

meer snälla!!!:)

2011-11-27 @ 16:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0