- Like A Skyscraper - Episode 3 - The Voice Of An Angel

-Ehh den är min, sa jag generat och tog den ifrån honom.
-Jaha..

Vi tystnade och fortsatte att gå efter Justin mot - antagligen - hans bil.


Julias outfit när de åker till flygplatsen

Joline hade åkt hem och Justin satt i sin bil och väntade på mig. Lilla mig. Det var inte förens nu jag verkligen hade fattat att det här händer på riktigt. Jag bytte om till vita shorts, gråblått linne,rödrutig skjorta och ett par boots. Jag släppte ut mitt hår och borstade igenom det. Sen tog jag min handväska, min dator och min mobil. Jag sminkade mig lite snabbt och dog handen  genom håret en sista gång. Min resväska låg redan i Justins bil jag hade bara bett om att få hämta lite andra grejer och byta om.

Justins perspektiv

Julia var rikitgt snäll, och inte minst snygg.
Hon var så pass het att jag inte kunde slita blicken ifrån henne, men jag är väl tvungen, hon kommer tycka att jag är knäpp annars, men det är jag ju...hehe.
Jag kollar årter igen mot Julias ytterdörr, och dör kommer hon ut, jag biter mig hårt i läppen. hur kan hon lyckas vara så jävla snygg?!
Hon öppnar dörren och ler svagt mot mig, jag besvarar hennes leende och startar åter igen bilen.
-Redo? undrade jag, hon nickade svagt.
-tror det.. sa hon sakta.
-Bäst för dig det, sweetie, för nu åker vi flinade jag och lät bilen rulla ut från hennes uppfart, vi rullade ut mot motor vägen, och jag körde mot flygplatsen, resten av mitt crew och min packning var redan där, jag ser att Julia kollade ut genom fönstert och lyckades äntligen slita blcik ifrån henne.

Tio minuter senare är vi framme på flygplatsen, och Kenny möter oss, han tar ut Julias väska och vi går mot våran gate, Julia ser sig förundrat omkring, alla skrikande fans ler stort mot oss, visa gråter och alla jublar och vinkar, jag ler stort mot dem och tar några kort, jag skriver lite aoutografer, sen är vi inne på flygplatsen, vi möter resten av crewt och de ler stort mot Julia.
-Du måste vara Julia? undrar Alfredo, jag är Alfredo, det är jag som gör koregrafierna till Justin, och jag är dansare själv, vi ska dansa med varandra ler han och skakar Julias hand.
-Jepp, det är jag det svarar hon och ler blygt. 
Julia hälsar på resten av crewet och vi går mot våran gate, en halv timme sneare får vi hoppa på privatjeten och Julia sätter sig bredvid mig, hon tar upp ett block ur sin väska och jag ser att hon börjar skriva, en dagbok?
Jag kollar lite över hennes axel och ser vad titteln är, - Like A Skyscraper -  jag läser snabbt igenom lite av texten

You can take everything I have, you can break everything I'm
Like I'm made of glas,
like i'm made of peper.
Go on and try to teir me down, I would be reasing from the gorung, Like a skyscraper.

Jag log svagt.
-Den är riktogt bra, sa jag, hon tittaede upp.
-Tycker du? frågade hon förvånat, jag lgo och nickade.
-Verkligen, får man höra? hon såg tveksamt innan hon sakta nickade.
-om du vill så... mumlade hon, jag log.
-Gärna sa jag och log, hon harklade sig och började sakta sjunga, hennes röst förtrålade mig, hennes röst var silkeslen och fantastiskt vacker, hennes sång var helt otorlig.


Kort, jag vet, men känder att det var ett bra avslut där, men vad tycker ni?
Xoxo Matilda & Nellah

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan knappt vänta tills nästa kapitel , skit bra, helt jäkla Awesome

2011-11-20 @ 17:10:26
Postat av: Johanna

grymt

2011-11-20 @ 17:24:31
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: mikaela

jag håller med Jennifer grymt

2011-11-20 @ 18:47:31
Postat av: Lovisa

Jätte bra:D

2011-11-20 @ 19:12:23
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Cherry

Sjukt bra :DD ♥♥

2011-11-20 @ 21:11:47
Postat av: My

As bra ju!!! typ äger sönder!

2011-11-21 @ 21:30:46
URL: http://anormalbelieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0