Love me or let me go - Chapter 27

Jag ler åt Jasmine och hon får inte ut något ut ur hennes mun.
"MEN GAAAAH!" säger hon upprört och vänder på klacken.
"Highfive" säger jag och Carro ger mig en highfive. Justin skakar på huvudet och skrattar.


EFTER DANSTRÄNINGEN
Justin har precis kommit från sin intervjuv och jag har precis duschat efter min dansträning. Carro är ute och tar en joggingtur, men jag orkar inte följa med, jag är för trött efter dansträningen. Jasmine har bytt hotellrum, så nu har hon ett eget, vilket jag, Carro och Justin är otroligt glada över. Justin ligger i min säng och glor på mig när jag lockar mitt hår lite lätt. Jag tar upp maskaran och precis när jag drar borsten på ögonfransarna skriker Justin till.
"MISSA!" skriker han och flinar när maskaraborsten hamnar på ögonlocket istället. Jag blänger surt på honom.
"Vad var det där bra för?!" säger jag och suckar. 
"Varför sminkar du dig? Du är jättevacker utan" säger han och ler ett vackert leende.
"Ah men visst, jag ser ju sjuk ut.." muttrar jag och torkar bort den utkletade maskaran.
"Snällaaaaaaa? För min skull" säger han och gör puppyface.
"Jag kan inte säga nej till det där ansiktet" säger jag och går upp i sängen och hoppar på hans mage så han ger ifrån sig ett högt stön.
"Aouch" säger han och puttar bort mig så jag ligger på rygg. Han lutar sig över mig med händerna vid mitt huvud. 

Han böjer sig ner och kysser mig mjukt och försiktigt som om jag vore en ömtålig docka. 
Jag besvarar den och mina händer hamnar automatiskt hans kinder. Magen pirrar helt galet och jag avslutar kyssen. Han tittar med sina djupa ögon in i mina och innan jag visste ordet av det börjar han kittla mig. Jag asgarvar och försöker dra bort honoms händer men han är för stark. 
Jag rullar ner för sängen och hamnar på golvet vilket får mig att skratta ännu mer. Jag sträcker mig snabbt efter en kudde och kastar den i honoms huvud. Jag reser mig snabbt upp och när jag ser att han tänker jaga mig springer jag ut ur hotellrummet och skrattar högt. 
Han springer efter mig och jag springer ut genom lobbyn. Utanför är det otur nog ett par paparazzis men vi ignorerr dom och springer förbi dom, fortfarande skrattandes. Justin hoppar på mig så vi trillar ner i gräset. Han sätter sig på min mage och slutar skratta.
Jag däremot, kan knappt andas. Jag samlar mig och torkar en tår som har runnit ner.
Han böjer sig ner och viskar i mitt öra,
"Jag älskar dig, jag vill att hela världen ska veta, detta är våran chans. Men det är upp till dig"
Vad menar han? Ska vi göra det officiellt? Ska vi visa våran kärlek för paparazzis? Isåfall kommer jag känd som Justin Biebers flickvän, och jag vet inte om jag är redo för att ta emot all hat.
Jag tar åt mig, väldigt mycket, från hans fans. Varför vet jag inte. 
"Vi kan vänta om du vill" viskar han eftersom det kommit fler paparazzis och ställt sig runt oss. Blixtarna var otroligt jobigga men om jag bara fokuserar på Justin är det som allt försvinner runtom, det är bara jag och Justin. Jag nickar som svar och han reser sig upp. Han tar min hand och drar upp mig, sen springer vi förbi alla paparazzis och upp till vårat hotellrum igen. 
Där inne sitter Carro och någon jag inte hade förväntat mig att se.

Kommentarer
Postat av: matilda!

!mer! du äger!<3

2011-07-27 @ 12:52:19
URL: http://mynovels.blogg.se/
Postat av: emma

jätte bra!!

2011-07-27 @ 12:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0