Love me or let me go - Chapter 41

Jag sträcker ut handen och Justin fattar tag i den och reser sig upp. Vi ignorerar alla paparazzis som förföljer oss och går och pratar och skrattar hand i hand som vanligt.



Så fort jag stängt dörren och låst efter mig kastar sig Justin över mig och börjar kyssa mig. Hans tunga glider in i min mun och jag känner honoms varma anderdräckt. Vi går till sängen utan att avbryta. Jag sätter mina händer om hans nacke och han håller sin ena hand på min rygg och den andra på mitt lår. Jag lutar mig bakåt och nu ligger han över mig. Jag drar av honoms tröja och snart är både min tröja och mina shorts av också. Han kysser min hals och jag börjar andas tungt. Jag kan känna genom hans byxorna att han var hård. Jag knäpper upp hans byxorna och han drar av sig dom. Jag känner hur hans hand smeker mitt lår och går längre och längre upp. När han är framme vid troskanten tar han tag i dom och drar långsamt ner dom. Han lägger sig över mig igen och vi kysser varandra passionerat. Jag tar handen innanför hans kalsonger och jag hör hur han stönar till lätt i mitt öra och jag drar av hans kalsonger. Jag känner hur han kommer in i mig och båda två börjar andas tungt.
*


Jag vaknar nästa morgon av att jag fick ett sms. Jag sneglar åt Justin's håll och ser att han fortfarande sover. Jag tar min mobil och blinkar några gånger för att vänja mig vid ljuset. På skärmen stod det "Ryman", från Ryan då alltså.
"Dansträningen har flyttats till 09:30, sen tänkte jag bara säga att du och Justin ska på Oscars Awards senare vid 17:00 om han inte nämnt det, det skulle inte förvåna mig dock, han är glömsk den killen. Hur som helst, gör dig klar så ses vi i danssalen, cya sis!"
Jag skrattar till lite tyst och svarar "Cya there" för jag orkar inte skriva något mer med mina sömniga fingrar som är helt stela på morgonen. Jag tittar på klockan och spärrar upp ögonen när den visar 09:00.
Herregud, kunde han inte smsat mig lite tidigare?
Jag reser mig snabbt ur sängen men tillräckligt försiktigt för att inte väcka Justin. Jag låser in mig i badrummet och tar en snabbdusch. Jag sätter på mig leopardmönstrade underkläder, svarta mjukisshorts och en svart t-shirt.
Jag fönar håret snabbt och låter det självtorka. Jag borstar håret och kletar på lite maskara på ögonfransarna och till sist borstar jag tänderna. Jag går ut ur badrummet och går till min mobil för att kolla klockan, 09:23. 
"Vad gör du?" skrattar Justin hest plötsligt vilket får mig att rycka till.
"Shit, visste inte att du var vaken. Jag måste till dansträningen, dom ändrade tiden!" säger jag stressat och tar min väska.
"Jag kan skjutsa dig" erbjuder han sig och tänker precis resa sig upp men jag puttar ner honom igen.
"Jag klarar mig, somna om du" ler jag och kysser honom snabbt på munnen och ropar "Ses senare, love you!" innan jag stänger dörren och rusar ner till lobbyn och ut genom utgången. Jag sätter mig i en taxi och säger snabbt vart jag ska och ber chauffören skynda på lite. Eftersom det inte fanns någon lokal i detta hotellet fick vi använda den andra närmsta lokalen som låg ungefär 8 minuter härifrån. Det brukar inte hända så mycket om man kommer försent, men min danslärare Janina hatar det. 

Jag snubblar in genom dörren och blickarna vänds mot mig. Janina blänger lite på mig och följer mig med blicken medans jag ställer mig bredvid Carro.
"Förlåt Janina" ursäktar jag och hon nickar smått, men jag kan se en glimt av irritation i hennes ögon.
"Det är okej denna gången, vi kör igenom Somebody to love. Och igen!" säger hon och vänder sig om mot den stora heltäcksspegeln. Jag intar position och låter kroppen röra sig till musiken.

ojojoj, vad händer här då?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-31 @ 23:03:05
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Meeeeeeeeeeeeeeeeeer!!<3

2011-07-31 @ 23:15:55
Postat av: Jasmine

awesome :):)

2011-08-01 @ 14:56:12
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0