Love me or let me go - Chapter 29

"Nej, hon har något på gång. Jasmine kan inte förändras, inte så snabbt" säger jag.
"Men hon grät, sånt kan väl inte hon fejka?" säger Justin. "Justin, hon var otrogen mot dig, hon utnyttjade dig för att bli känd, hur kan du ens tänka tanken att förlåta henne?" säger jag och höjer på ögonbrynen och han rycker på axlarna.


EN MÅNAD SENARE - RYSSLAND (kom inte på nåt annat hehe)

strunta i texten över bilden

"Smile!" säger Carro och ett klickljud hörs. Hon ler och räcker mig min mobil. Jag skrattar lite lågt åt bilden och loggar in på twitter. Jag lägger in bilden och skriver "Chillin' with the Biebs and my girl Caroline". Justin loggar in på sin och retweetar och jag lägger ner mobilen i fickan.
Jag och Carro har precis haft en lååååång danslektion, och Justin har varit på repetition, med Jasmine, som fortfarande sjunger Overboard.
Justin ville att dom skulle skicka hem henne, men tydligen behöver vi henne, för vi har ingen annan att sjunga overboard. Justin hade föreslagit mig, men det hade jag tackat nej till direkt. Jag har inga problem med att dansa på scen, men sjunga när alla tittar på? Nej. Den ena gången räcker.
Jasmine har försökt be om ursäkt nästan hela månaden men vi ignorerar henne så mycket vi kan. Jag och Justin ska hålla vårat förhållande hemligt så länge det går, men om det skulle råka komma ut någon bild där det inte går förneka, så erkänner vi för världen. 

Vi lämnar resturangen när vi ätit klart och sätter oss i bilen. Justin startar och börjar köra mot hotellet. Jag och Justin delar rum, Carro med några andra dansare som hon blivit väldigt bra kompis med, Jasmine vet jag faktiskt inte vem hon delar med, men jag orkar seriöst inte bry mig om henne mer. Hon får göra vad hon vill, bara hon låter mig och Justin vara ifred, hon behöver inte såra fler folk mer, speciellt inte Justin. Han har gått igenom allt för mycket med henne redan, och jag ser att det är svårt för honom att ens vara i närheten av henne ibland. 
"Vad tänker du på?" avbryter Justin mina tankar och ler.
"Va?" frågar jag förvirrat.
"Du tänker på mig, jag ser det på dig" flinar han.
"Jaså, och hur kan du se det?" ler jag och tittar ut genom fönstret. 

"Im the biebs, jag ser allt" säger han och svänger in till parkeringen vid hotellet. Vi hoppar ur bilen och möts av en massa paparazzis. Jag tittar ner i marken när jag går och försöker dölja mina ögon från alla blixtrar. Dom skriker alla möjliga frågor men vi ignorerar dom och fokuserar bara på att komma fram mellan den stora klungan.
"VAR HAR NI VARIT?" "JUSTIN, ÄR DET SANT ATT DU DEJTAR JASMINE VILLEGAS?" "VAR HAR DU JASMINE?" "DEMI, SKA DU GÖRA EN DUETT MED JUSTIN?" När vi äntligen kommit innanför dörrarna kan vi andas ut. Paparazzis har inte lov att vara här inne, som tur är. 
"Så ni behövde mig ändå?" flinar Kenny som går mot oss. 
"Yes, we did" säger jag och ler. 
"Lyssna på din flickvän nästa gång" flinar Kenny och armbågar Justin löst på armen. 
När vi kommit bort ur synhåll från alla paparazzis pressar Justin sina läppar mot mina. 
Vi går in i vårat hotellrum och byter om till sovkläder. Vi myser ett tag i sängen innan vi somnar tätt intill varandra.


Okej, nu har dom varit tillsammans i 1 månad utan problem, tycker ni det ska komma lite drama nu? :D

Kommentarer
Postat av: matilda!

Yeyh!! Drama, I like! Fast, de är så söta ihop......hum...kanske lite mer romantik....?<3

2011-07-27 @ 22:36:08
URL: http://mynovels.blogg.se/
Postat av: emma

haha, håller med matilda! ;)

btw, din novell är jätte bra! :)

2011-07-27 @ 22:37:56
Postat av: Gabbi

Yippiiee drama ;D o jag håller med Matilda lite mer romantik ;)

2011-07-27 @ 22:42:33
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-07-27 @ 23:20:57
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: matilda!

men mer, får damp snart!

2011-07-27 @ 23:22:10
URL: http://mynovels.blogg.se/
Postat av: Lovisa

NEJ NEJ NEJ. Jag får panik då. Mer romantik!!!

2011-07-27 @ 23:42:49
URL: http://lovisasvenssons.devote.se
Postat av: Emelie

nej, inge drama: ROMANTIK ska de vara ;)

2011-08-01 @ 05:11:00
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0