Love me or let me go - Chapter 11

"Vad söta ni är tillsammans!" ljuger jag och ler ett ansträngt leende och går till Carro. Vi börjar gå ut mot parkeringen med Jasmine och Justin bakom oss.
"Försök att visa att du inte bryr dig" viskar Caroline. Jag nickar och ler svagt mot henne.
"Ska försöka"

JUSTINS PERSPEKTIV
"Åh nej! Paparazzis!" utbrister Jasmine plötsligt. Hon börjar fixa med sitt hår och tar snabbt tag i min hand. Hon vinkar glatt till alla paparazzis med andra handen. Dom omringar oss fort och jag tittar ner i marken samtidigt som jag går, men Jasmine därimot, hon har ett brett leende på ansiktet och verkar inte se ett dugg irriterad ut. Hon har förändrats sen sist jag såg henne, hon är bara så.. annorlunda. Jag antar att det är för jag inte träffat henne på länge. Hur som helst har vi landat i Rumänien och eftersom dom flesta skulle ha träning bestämde jag och Jasmine oss för att gå ut på en promenad, utforska stället liksom.
När vi kommit fram till hotellet och äntligen kommit bort från alla paparazzis tog vi hissen upp till vårat hotellrum. Jag, Jasmine, Caroline och Demi delar rum. På tal om Demi, jag vet inte om hon är sur på mig eller något, hon verkar inte vara sig själv, speciellt när jag är med Jasmine. Jag måste verkligen prata med henne. Jag älskar Demi mer än allt, hon är världens bästa, vackraste och roligaste bästa vän, vi har alltid kul tillsammans, och när hon är såhär, frånvarande och inte alls lika glad längre, så får det mig att bli orolig. Hon verkar ju vara hur glad som helst i Carros och resten av crewets närhet? Så fort hon ser Jasmine och mig blir hon som en helt annan person.
"Jag hoppar in i duschen" säger Jasmine och kysser mig innan hon försvinner ut i badrummet och fjärilarna bubblar i magen. Jag är kär i Jasmine Villegas.
Jag loggar in på min twitter och retweetar, svarar och följer några fans. Det var helt sjukt hur9 jag kunde göra någon glad för livet genom att bara trycka på en knapp.
Jag twittrar "My fans are awesome, #ilovemyfans" och går in på Demi's sida. Jag ser att hon har lagt in en video för en kvart sen så jag trycker upp den och tittar.


Vad vore jag utan Demi? Helt seriöst, jag hade aldrig kunnat önska mig någon bättre bästa kompis än henne. Jag kopierar länken och skriver en tweet - "Love you weirdos @DemiSantiago and @CarolineSmith"
Jag fick genast en massa mentions om videon och jag är glad att dom flesta är snälla. Dom förstår att Demi gör mig glad och dom är glada att jag har henne som bästa vän. Dock ser jag en hel del elaka, både om Demi, Caroline och t.o.m Jasmine. Bilderna på oss hade väl kommit ut. Jag gillar verkligen henne, så jag hoppas att dom lär sig acceptera henne med tiden, som dom gjorde med Demi. Jag älskar mina fans, men dom kan bli rätt överbeskyddande ibland. 
Jag loggar ut och slänger mig i sängen och lyssnar på Jasmine som står och sjunger i duschen. Hon sjunger riktigt bra, men dock itne lika bra som Demi. Demi hatar att sjunga för folk, och bara ett fåtal har hört henne sjunga, och en av dom är jag. Och jag blev helt stum när jag hörde henne, hon träffade alla noter pefekt och ja, vad kan jag säga? Hon är en naturbegåvning. 

Förlåt för kort del, men klockan är mycket och jag börjar bli trött D: 
Skriver nästa del imorgon, och det kommer komma rätt mycket drama med tiden så ni vet :3

Och jag bara älskar den videon - varför vet jag inte - så jag ville ha med den. thehe.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas han inser att han gillar "Demi" någon gång under berättelsen..!

2011-07-24 @ 14:01:31
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0