Love me or let me go - Chapter 2

"Swag" säger Justin plötsligt. "Seriöst, du måste sluta säga swag hela tiden" flinar jag.
"Kan inte, har för mycket swag i mig" säger han och jag slår till honoms löst på armen.
"Inte mer än mig"



Nästa dag skulle jag och Justin på en intervjuv tillsammans. 
Jag drar på mig jeansshorts och ett linne och struntar i att sminka mig eftersom jag ändå skulle bli sminkad där borta. Jag går ner till köket där Ryan sitter och läser tidningen.
"Whats uuup?" säger han när han får syn på mig.
Jag flinar bara åt honom och plockar fram mackor och min älskade nutella jag äter till allt. Nästan. 
"Tröttnar du aldrig på nutellan?" frågar Ryan och tar en macka från mig.
"Omöjligt att tröttna på en sån smaskig sak" säger jag och brer på flera lager nutella på min macka.
"Det är ju verkligen inte gott om du tar ett helt ton på din macka" säger Ryan och himlar med ögonen.
"Jodå" flinar jag och tog en tugga.
När jag är klar borstar jag tänderna och tar på mig mina converse. Bilen utanför tutar.
"Ses sen Ryman!" ropar jag innan jag rusar ut genom dörren och går ner till Justin's vita Range rover som jag är sjukt avundsjuk på. 
"Tja!" ler Justin och ger mig en kram. "Ready?" frågar han när jag knäppt på bältet. 
"Ready" säger jag och sätter på radion. Justin's låt Somebody to love sätts på och jag höjer.
"Snälla byt!" klagar Justin. Jag vet att han hatar att höra sig själv på radio, vilket jag inte förstår.
Jag sjunger med högt och smådansar i sätet medans Justin skrattar åt mig och försöker trycka på bytknappen, men jag smäller bara till hans hand och flinar.
"I JUST NEED SOMEBODY TO LOOOVE, I-I DONT NEED TOO MUCH, JUST SOMEBODY TO LOVE" sjunger jag och gör massa rörelser med armarna. Plötsligt börjar Justin sjunga också.
"Thats what im talking about!" säger jag och flinar mot honom.

När vi var framme gick vi in i byggnaden och möttes av 2 kvinnor som ledde oss till sminkrummet. Kvinnan som hette Melissa sminkar mig med mascara, eyeliner, lite rouge och ljusrosa läppglans. Justin får lite puder på sig och som vanligt försöker han övertala dom att strunta i sminket, men dom bara skrattar. Jag fick en grå silvrig klänning med ett vitt band i midjan och dom lockade mitt hår därefter. Vi ställer backstage och väntar på att han ska ropa ut oss. 
"Ge en stor applåd för den stora popsensationen Justin Bieber och dansaren Demi Santiago!" ropar Adam, som intervjuvaren heter
Justin highfivar mig innan vi går ut med ett stort leende på läpparna och sätter oss på stolarna.
"Heeeej, vad kul att ni kunde komma!" säger Adam och ler så tänderna syntes.
"Tack för vi fick komma" ler jag. Justin instämmer och ler. 
"Så, ni är bästa vänner, right?" säger Adam.
"Japp, sen två år tillbaka" ler Justin och jag nickar. 
"Ni spenderar ju massor av tid tillsammans, eftersom du Demi, dansar på Justin's konserter, blir det inte mycket bråk mellan er?" frågar han.
"Nej, eller inte bråk, mer löjliga tjafs om vem som ska få den sista godisbiten" säger Justin och ett par skratt hörs i publiken. Jag skrattar lite och nickar.
"Berätta något om varandra vi inte vet om er" säger Adam och skrattar lite.
"Killen här är besatt av ordet swag. Det går inte en dag utan att han säger swag" säger jag och skrattar lite. Justin himlar med ögonen. "Inte mitt fel att jag har så mycket swag" flinar han.
"Demi är beroende av nutella" säger han. Jag nickar. "Det är fettgott" säger jag glatt.
"Ja det är gott!" säger Adam och jag ler.
"Inte om du har typ halva burken på mackan" säger Justin och gör en äcklig min.
"Det gör det hela ännu godare" skrattar jag. Adam skrattar till och vänder blad på pappret han har i handen. 
"Så Justin, du håller på med ett nytt album?" säger Adam.
"Ja, det heter Believe och jag kommer skriva dom flesta låtarna själv" ler Justin.

Intervjuvn flöt på och det var en riktigt kul intervjuv. Lite annorlunda från dom andra där dom bara pratar om turnéer, album, och sådant som har med karriären attt göra. Nu skulle jag hem till Ryan och Justin till sig, sen börjar världsturnéern. Första stoppet - Tyskland.

Kommentarer
Postat av: nayara

den e BRAAAAAAAA

2011-07-19 @ 21:21:53
Postat av: My

SWAG!!

2011-07-19 @ 21:23:51
Postat av: Anonym

meeerr!! Snälla:)

2011-07-19 @ 22:01:51
Postat av: Johanna

mer :D

2011-07-20 @ 00:43:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Bra! :D

Mermermer ;)

2011-07-20 @ 09:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0