Love me or let me go - Chapter 64


DEMIS PERSPEKTIV
Jag står nedanför scenen men avskilt från alla fans med Pattie och tittar på Justin som sjunger. Jag har tagit en paus från dansandet ett tag, men jag kommer börja efter någon månad igen. Just nu sjunger Justin och Jasmine overboard. Jag kan se hur Justin blir rätt obekväm när han är tvungen att lägga armen runt hennes midja, men det är något dom måste göra. Justin slänger några blickar och ler mot mig ibland och jag blir helt varm i kroppen.
När låten tar slut försvinner Jasmine backstage och Justin förbereder sig för nästa låt. 
*
Justin springer ut svettig efter konserten och andas tungt. Vi applåderar och han skrattar och försvinner in i sin loge. En stund efter kommer han ut och han har antagligen duschat. Han kramar alla som sitter i sofforna som är Alfredo, Ryan, Scooter, Pattie, Carin, Dan, Jasmine och jag. Jasmine ger han ingen kram till dock. Justin kramar mig sist och längst. Han kör plötsligt ner händerna under mig och han bär upp mig i sin famn. Jag skriker till av förvåning och Justin sätter sig ner i soffan med mig i sitt knä. Jag lägger armarna om honom och kysser honom innan jag lutar huvudet mot hans axel. Jag ser hur sur Jasmine är men hon försöker spela oberörd och pillar med sina naglar. 
"Demi, du har en intervjuv hos Ryan Seacrest imorgon så duvet" säger Scooter plötsligt. Jag tittar upp på Justin sedan på Scooter.
"Bara jag?" säger jag och han nickar, "okej". Det är inte första gången jag har en intervjuv själv, utan Justin, jag har haft det ett par gånger, men det hjälper alltid att ha Justin vid min sida, jag blir alltid så nervös annars. Dock hjälper det lite att intervjuven är på radio, så det är ingen publik. 
"Jag följer med dig" säger Justin och flätar in sina fingrar i mina.
Vi sitter och pratar med varandra, och efter en stund går vi ut till bilarna. På vägen ut ger Justin autografer och tar bilder med fans innan vi kliver in i bilen. Kenny, som sitter i förarsätet börjar köra mot vårat hotell. Justin vilar huvudet mot mitt som vilar mot honoms axel. Justin är helt utmattad, det var en riktigt lång konsert.
När vi är framme kliver vi ur bilen och går upp till våra hotellrum. Justin drar av sig tröjan och slänger sig utmattat i sängen. Jag skrattar lågt och tar med mig sovkläder in till badrummet. Jag tar av mig kläderna och sätter på mig pyjamas. Jag borstar tänderna och sätter upp håret i en slarvig bulle. Justin kommer in och lägger armarna om mig bakifrån. Han kysser min hals några gånger innan han släpper mig och börjar borsta tänderna. Jag flinar och går ut till sovrummet. Jag sätter på alarmet på mobilen och kryper ner under det varma tjocka täcket. En stund efter kommer Justin ut och kysser mig innan han lägger sig under täcket jämte mig och lägger armarna om mig. Han drar mig intill honom och bara en stund efter somnar vi båda två tätt intill varandra.

Kommentarer
Postat av: Melina

Så sjukt grymt <3

2011-08-07 @ 18:02:07
Postat av: Bettan<3

Meeeeeer!!

Jättebra! :D

2011-08-07 @ 18:31:01
Postat av: Johanna

mer :D

2011-08-07 @ 18:54:07
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Älskar novellen :D:D!

2011-08-07 @ 20:04:34
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: GabbiCoolingen

Älskar't (:

2011-08-07 @ 21:24:24
Postat av: emma

jätte bra!:)

2011-08-07 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0