Love me or let me go - Chapter 43


"Du är så jävla vacker" säger Justin återigen och jag skrattar till samtidigt som jag himlar med ögonen.
"Du har sagt det 100 gånger nu och det är fortfarande du som är vackrast" säger jag och han fnyser högt. 
"Nepp, du är vackrast" säger han och jag suckar.
"Båda är vackra" säger jag och han ler stolt. 
"Fast jag är inte vacker, jag är het" säger han och jag ger ifrån mig ett högt skratt och instämmer. "Absolut" 
Bilen stannar och jag känner hur blixtrarna går rakt igenom dom tonade bilrutorna.
Det är dags, och jag känner hur nervösiteten kommer krypandes.
"Redo?" ler han och kysser mina läppar mjukt. Jag nickar och han öppnar bildörren. Han kliver ut ur bilen och sträcker ut handen med ett leende. Jag tar den och kliver ut ur bilen och paparazzisarna knäpper kort som aldrig förr. Justin lägger armen runt min midja och vi går ut på röda mattorna samtidigt som alla paparazzis skriker från alla håll. Om jag ska vara ärlig så tycker jag det är väldigt obekvämt att stå framför fullvuxna gubbar som tar kort på mig, lite creepy faktiskt, men så länge Justin är vid min sida så känner jag mig trygg.
Vi posar på röda mattan och hör hur några skriker "Kan vi få se en kyss?!". Justin slänger en blick åt mig och innan jag hann reagera har våra läppar mötts i en mjuk kyss och blixtrarna blir helt crazy. 

Kvällen blev verkligen lyckad. Vi hade jättekul och jag fick träffa en hel del nya människor som Chris Brown, Drake, Kim Kardashian, Miley Cyrus, Demi Lovato och en massa mer. Justin har redan träffat dom så han presenterade mig för dom. Jag och Demi Lovato pratade en hel del och jag kände direkt att vi skulle bli bra kompisar. Vi hade samma humor och hade bara allmänt kul. Lite komiskt att vi har samma namn också. Hur som helst bytte vi nummer och hon lovade att vi skulle ses någon dag när hon har tid. Carro och resten av crewet hade kommit lite senare och vi alla hade roligt tillsammans. Jasmine hade inte kommit, hon var tydligen sjuk eller något, vilket jag var glad för. Om hon skulle kommit skulle kvällen blivit helt annorlunda och inte alls lika rolig, jag är säker på att hon skulle hitta på något dumt.

JUSTINS PERSPEKTIV
Just nu ligger jag i mitt och Demi's hotellrum med Demi inlindrad i min famn och myser samtidigt som vi tittar på en film. Vi bytte om till mer bekväma kläder när vi kom hem igen, så jag satte på mig mjukisbyxor och struntade i tröjan eftersom jag vet att Demi gillar det. Hennes fingrar trippar över min mage och jag ryser av hennes beröring. Efter en stund känner jag hur hennes andetag blir tyngre och jämnare. Jag böjer ner huvudet och ser att hon har somnat. Så gullig. Motvilligt reser jag mig upp långsamt och försiktigt för att inte väcka henne och lägger täcket över hennes kropp. Jag stänger av tvn och kryper ner under täcker jämte henne. Jag kysser hennes kind nätt och lägger min arm runt henne. Jag andas in hennes doft och lyssnar på hennes jämna andetag. Efter en stund somnar jag också.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

MER MER :)

2011-08-01 @ 19:05:08
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0