Chapter 10 - Payback is a drink best served cold.

 Georginas perspektiv.
 
- If I was your boyfriend, I’d never let you go. I can take you places you never been before. Baby take a chance or you’ll never ever know. I got money in my hands that I’d really like to blow. Swag swag swag, on you. Chillin' by the fire while we eatin’ fondue. I don't know about me but I know about you, so say hello to falsetto in three, two, swag, Justin rappade på scen medans vi andra satt nedanför och tittade.
 
Jag suckade tyst för mig själv. Det där var så jävla långt från sanningen man kunde komma. Han var defenetivt inte som han sa att han var i sina sånger. Eller sjunger att han är.. Whatever. Hela han är en stor jävla lögn, och hans fans är så korkade att de går på det. Visst, de vet att han ligger runt en del, men det är ju aldrig med minderåriga och de är ju med på det. Hoppas jag.. 
 
Då är vi färdiga för idag!, ropade en röst och Justin plus alla dansare lämnade scen.
- Han är duktig, eller hur?, sa en av ljudteknikerna och ställde sig bredvid mig.
- Jo, om man gillar att slösa talang på en sån kille så visst, muttrade jag och gick iväg.

***
 
 - Ay, hur kan du dissa mig?, flinade Justin och tog tag i min arm.
- Det är rätt lätt att dissa dig, muttrade jag till svar och drog åt mig armen.
- Jag är världens sexigaste, svarade han självsäkert.
- Dock är du är fortfarande en idiot, sa jag överlägset.
- Då antar jag att vi har något gemensamt trots allt, väste han i mitt öra och gick sedan snabbt iväg.
 
Surt slog jag ihop käkarna och kollade efter honom.
 
Jag ska hämnas, på något sätt.. Men det svåra är att komma på hur fan man ska hämnas på honom. Men jag ska lyckas. Jag måste bara komma på hur det ska gå till.
 
- Georgina, vi ska åka tillbaka nu, Scooter väckte mig från mina tankar.
- Kommer, svarade jag och började gå efter honom.
- Du ser lite borta ut, har det hänt något?, frågade Scooter oroligt.
- Nej nej, absolut inte. Jag har bara mycket att tänka på, sa jag och log fejkat.
 
Han ryckte på axlarna och vi kom ut till bilarna. Vi delade upp oss och började sen köra tillbaka mot hotellet. Jag åkte som vanligt med Justin, Scooter och Pattie.
 
Du var riktigt bra idag, sa Scooter och vände blicken mot Justin.
- Tack, den här touren kommer äga fett, flinade Justin och drog upp sin telefon.
 
Mitt rum, ikväll? ;)
 
Jag fnös till och började skriva ett svar.
 
Jag är sjuk, host..

Justin tittade irriterat på mig och skakade smått på huvudet samtidigt som han skrev ännu ett sms. Är killen trög eller vad?
 
Du ser inte så sjuk ut. Bara kom vid 9 istället för att tjaffsa.
End of conversation.
 
Jag suckade och tryckte ner mobilen i fickan igen. Sen vände jag blicken utåt för att se hur vi nästan var framme. Klockan på den lilla rutan framme vid chauffören visade 19:37 när han stannade och vi hoppade ut.
 
Justins perspektiv.
 
Klockan var halv 10 och Georgina hade inte dykt upp än.
 
- Äckliga fanskap!, utbrast jag för mig själv och slog handen i väggen.

Det känns som att jag gör det rätt ofta nu för tiden. Men jag kan väl inte hjälpa att hon får mig uppretad så jävla lätt. Att hon inte kan sluta tjaffsa och bara komma hit. Men nej... Ännu en gång svor jag för mig själv och slog näven ännu hårdare i väggen. Hon är fan omöjlig. Istället för att sitta här som en idiot och vänta på att hon kommer så kan jag lika gärna dra ut och hitta ett engångsligg.
 
Georginas perspektiv.
 
Jag skulle precis stiga ut genom dörren för att gå till Scooter när Justin kom gåendes i korridoren. Snabbt som fan drog jag igen dörren och kollade ut genom kikhålet för att se om han tänkte gå hit. Det gjorde han inte. Han slog bara till dörren en gång och fortsatte sen gå. Att han inte sa något till mig var en lättnad.

Vi är tillbaks med den bästa idén nånsin ;)
KOMMENTERA mycket nu!!

XoXo
/Nellah & Matti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AWESOME!!!

2012-10-07 @ 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0