The Relationship Between Me And Humor - Part 2 - That Fucking Svenne

Sekunden senare hade jag hundra likes på de fyra nya bilderna jag lagt upp på min instagram.
Min mobil visade att jag hade några nya kommentarer och jag började garva åt en av dem.
- Eyy! Lyssna på det här! Jag berättade vad jag skrivit och läste sedan upp kommenatren.
"Speciellt när du blir full och lägger upp bilder här där du verkligen bjuder på dig själv och jag dör av skratt varje gång! Haha, älskar dej Pauline!:D"
Alla skrattar till.
- En partypingla som du bjuder väl alltid på sig själv? flinade Toria.
- Ofcourse baby, ofcourse flinade jag mot henne och la armen om hennes axlar.
 
Christias Perspektiv
 
Jag vände blicken mot datorn igen.
- MEN SLUTA GLO PÅ DEN JÄVLA TJEJEN! muttrade Gurra
- Jajjajajajajajjajajajaj, snart, jag ska bara...
- Det är typ femte gången på fem minuter du säger, "jag ska bara...", skärp dej! Hon bor i Sverige!
Jag började att muttra irriterat för mig själv och klickar upp skype.
- HAR DU HENNE PÅ SKYPE? vrålade båda två sammtidigt och katsade sig fram mot dator.
jag började att garva och flinar retsamt mot dem,
- Jepp, det har jag, avis?
- Jamen halå! det går ju inte att undervika att bli det så jälla het som hon är!
- Är hon online? undrade Gurra ivrigt och börhjade peta mig i sidan.
- Soluta vara så jävla irriterande! gbällde jag och Justin snodde datorn ur knät på mig.
- ge hit, muttrade han och började knappa på datorn.
- Jepp hon är online! utbrast han glatt.
- Vafan?! muttrade jag och kollade på klockan, halv åtta på kvällen här, alltså... halv tre på natten i Sverige.
- Klockan är ju typ tre där sa jag sakta. Jag vände blicken mot justin och inser att han höll på att ringa upp henne.
- NEJNEJNEJNEJNEJNEJ!! skrek jag flrsträckt och försökte att kasta mig på datorn för att avsluta samtalet. men försent.
- Pau is talkung flinade hon och drar hande igenom håret. Hello Christian lóg hon och granskar Gurra och Justin.
- Tja muttrade jag och blängde på killarna, ringer jag mitt i natten? Hon flinade, lyfte upp datorn och visade hennes sovande pojkvän som låg i en säng bakom henne.
- Jepp, helt klar tmitt i natten, flinade hon. Vi skrattade alla lågt.
- Vilka är de där mupparna? undrade hon och nickade mot killarna.
- Justin och Gurra log jag, hon nickade.
- Nice säger hon och jag upptäckte att hon bara har sport bh och mjukis byxor.
Hon flinade måt våra utforskande blickar och drar på sig en skjorta, knäppte översta knappen. Döljde sin överkropp.


Justins perspektiv

Jag kollade nyfiket på denna Pauline.
Jag hade aldrig sätt henne förut. Vem var hon?
- Jag måate hem muttrade Gurra, vi gjorde snabbt vårat handlasg och han försvann ner.
Christian försvann någon minut senare för att gå på toa. Eller det var vad han sa, jag tror att det had emer att göra med att Pauline bara hade sport bh på sig förut. Han är kåt den jävln.
- Justin Bieber, huh? flinade hon.
- I egen hög person sa jag.
Hur skulle hon ta det här?

Och dääääääär kom intresset för att skriva på noveller tillbaka! YEEEEEYH!!! Haha, jag slutar som sagt på onsdag, bilder kommer när jag kommer hem, pallar inte söka här, (e i skolan..hehehe).
Hope U like! Fem kommentaretr för mera!
Xxx Matti
Trackback
RSS 2.0