It's A Thin Line Between Love And Hate - 5 - DjMoonroe.

Previous;
Jag la ner min mobil i fickan och gick in i huset igen.
Jag skrattade tyst och la mig på sängen. Tänk att ett retrad som Justin kan vara så pass snäll.



KITTY MOONROE
Vi har väl alla sett att Bieber och en viss tjej kallad Kitty Moonroe har twittrat till varandra de senaste dagarna. Enligt källor så är Kitty inte helt som alla andra tjejer. Hon är kaxig, stöddig, dryg, tuff och allmänt cool helt enkelt.

Bilden kommer från hennes twitter DjMoonroe.

Vi har även tagit oss tid att leta reda på mer fakta om denna tjej, och hon befinner sig alltså för tillfället i Texas, hos en väninna. Det var iallafall vad Bieber skrev på sin twitter. Häromdagen så filmades ett klipp från en klubb här i Texas, där Kitty var dj. Hon ska även vara riktigt duktig på det. Det var iallafall vad vi fick ut ifrån klippet.
Amatörbild från stället där Kitty befann sig.

Vi undrar ju såklart vem den här Kitty är? Hur är hennes relation till Justin? Hur länge har de känt varandra? Kan det vara ett nytt par på gång? Bilder från tidigare idag visade att hon iallafall dyrkar solen, ungefär som vilken annan tjej som helst.

Kitty solar tillsammans med sin väninna.

Vi får vänta och se, kanske är de ett par, kanske inte.


Jag stirrade på tidningen innan jag började gap skratta.
Jag och Justin?! Ett par?!?!
HAHAHAHA Jag dör nästan.
"Vad är så kul?" Undrade Natta när hon kom ut på bakgården.
"De.. säger.. jag..peddobear.. PAR! Haha" Flåsade jag och försökte att sluta skratta.
"Ni skulle faktiskt passa bra tillsammans!" Invände Natta.
"I vilken galax då?" Skrattade jag och la mig på mage igen.
"Pfft, hur länge ska du gömma dig för din familj egentligen?" Sa Natta.
"Tills de är modiga nog att komma hit och dra hem mig, för sålänge de inte gör det, kommer du få stå ut med mig!" Flinade jag och vickade på ögonbrynen.
"Fan också, har du deras nummer?" Sa Natta på skämt och skrattade.
"Eyy!" skrattade jag och puttade till henne. Hon flinade bara till svar.
"Nej men seriöst, ni skulle passa tillsammans...på nått hel skumt sätt..." sa hon och rynkade på näsan.
Jag skrattade till. "Du är helt jävla sjuk i huvudet" flinade jag och såg min mobil lyssas upp på bordet mellan oss.
Nattan kastade sig över mobilen.
"Retard" läste hon, "det är Justin, ska du eller jag läsa vad din älskare skriver?"
"Ge hit" skrattade jag och fick mobilen i min hand.
Hello there werid thing!
Såg artikeln om dej i tidningen.
En sak bara, du och jag ett par?
HAHAHA
Nej men...aja, var väl typ bara det!
Xoxo Peddobear♥

Jag skrattade och började skriva på ett svar.

Så det du sa om att du.. ehm gillar mig? Det
vart asso bara ett skämt?! :SS
/DjMoonroe

Han kan verkligen göra vem som helst förvirrad.
Ja..?! Hallå vem gillar dig?
På allvar alltså.. 
Typ ingen.. ;)
Xoxo Peddobedar

Och djävulen är tillbaka. Jag himlade med ögonen och svarade snabbt.
Snacka om att du kommer få igen för det här peddo.
/DjMoonroe -.-

Justins perspektiv.

Jag skrattade och knappade in ett svar.
Just a joke, jag gillar dej, men bara som vän.
Allt annat skulle ju vara pervers dahhhxd
Xoxo Peddobear♥

Efter någon minut så vibbrerade det igen.
Så det är ju bara darför som du kallar
dig själv för Peddobear?! Eller
så är det för att du äntligen har
insett din rätta plats här i livet {;
/DjMoonroe

Jag skrattade till ännu en gång och bestämde mig för att inte svara. Hon kan gott få sakna mig lite.
"Justin du ska ut om 5, sen ska vi åka till Natta och dra hem Kitty okej?" Skrek mamma och signalerade att jag skulle gå till "kulan" som jag hissades upp i under Baby. Jag ställde mig i min position och hörde hur introt började.
"oaahh wooaah" Började jag och såg igenom röken att alla munnar började röra sig hysteriskt. Jag hör ju inget för mina skydd.
*
Jag satte mig i soffan och tog ett djupt andetag. Konserten var lika kul som vanligt, men man blir verkligen sjukt trött efteråt.
And took a deep breath.

Kittys perspektiv.

"KITTY! DU HAR BESÖK IGEN!" Skrek Natta och jag hörde tydliga röster. Mamma, pappa, Pattie och såklart Justin.
"Natta, förlåt att vi kommer såhär mitt på dagen men vi måste hämta hem Kitty." Ursäktade sig mamma och slängde en vass blick på mig.
"Det gör ingenting." Sa Natta glatt. "Kom in." De steg in i hallen och tog av sig sina skor. Eftersom man knappast har jacka i den här värmen. Justin skulle såklart börja retas direkt genom att hela tiden peta på mig, så jag gjorde likadant och ännu en gång så var bråket igång. Mamma, Pattie och pappa var i köket för att laga till mat, som en ursäkt för att de kom hit tydligen.
"Ni två är perfekta för varandra!" Sa Natta högt och pekade mellan mig och Justin.
"NEVER!" Utbrast jag högt och slog till henne i bakhuvudet. "Vi är som fucking dag och natt om inte du har mörkt det?"
"Det är ju det som gör er perfekta för varandra, ni är varandras totala motsatser, vilket för er perfekta tillsammans!"
"Men sluta leka magitrollkarl Natta." Sa jag och slog till henne ännu en gång.
"Okej först; Sluta slå mig. Andra; JO! En blind man ser ju att det är något mellan er!" Sa Natta envist.
"Tekniskt sätt.." Började jag.
"DU VET VAD JAG MENAR!" Avbröt Natta.
"Nej vi passar inte ihop!" Sa jag och slog till Justin som hade börjat peta på mig igen.
"Herregud." Utbrast Natta efter en stund. "Ni två passar INTE ihop, jag hade så fel, ni borde aldrig dejta varandra."
"Vadå? Så vi får inte gilla varandra om vi vill eller?!" Utbrast Justin surt.
"Ja varför skulle vi inte få det?" Sa jag drygt.
"Det är ju uppenbart, ni tycker ju inget bra om varandra." Svarade Natta enkelt.
"VADÅ? Om jag vill tycka att Justins ögon glittrar så GÖR JAG DET!"
"Och om jag vill tycka att Kitty har gulligt håt så GÖR JAG DET!" Sa Justin högt.
"Sug på den Natta!" Fortsatte Justin.
"In your face!" Sa jag drygt och gjorde ett handslag med Justin.
"Och nej, det är ju inget mellan er två, JAG DRAR! NI ÄR PERFEKTA FÖR VARANDRA!" Fräste Natta surt och stack iväg.
"Så, du tycker att jag har glittriga ögon?" sa Justin med det där busiga leendet och ställde sig mittemot mig.
"Så du tycker att jag har gulligt hår?" flinade jag och såg in i hans ögon. Han skrattade.
"Du och ordet gullig går inte riktigt ihop" flinade han och hans läppar kom närmare.
"Inte du och glittrig" flinade jag och kände hans läppar pressas mot mina.
Jag besvarade hans kyss och pressade mig mot honom.
Jag kände hans händer glida ner till min rumpa och pressa mig närmare.
Plötsligt knackade någon på dörren och vi flög ifrån varandra.
"Vad gör ni?" frågade Pattie misstänksamt. Jag drog handen genom mitt hår.
"Vi är extrema ovänner och jävlas med varandra som vanligt." sa jag och kastade ett busigt leende mot Justin innan jag lämnade rummet.
Whit a smile.

Delen skriven av mej och Nellah.
Xoxo Matti♥

Kommentarer
Postat av: ellen

jääääääätte braaaa!!!!!

2012-01-26 @ 06:56:34
URL: http://ellennells.devote.se
Postat av: Anonym

omg älskar novellen! :)

2012-01-26 @ 10:16:21
Postat av: Felizia

Haha :D ASBRA! :D

2012-01-26 @ 16:12:11
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: L

asssssssssbra, mer!! ♥

2012-01-26 @ 20:25:27
Postat av: e

HALLÅ!

kolla gärna in min novellblogg om Justin Bieber och följ/kommentera! kram. :) http://justinbieberimagine.blogg.se

2012-01-29 @ 00:35:56
URL: http://justinbieberimagine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0