- Like A Skyscraper - Episode 32 - Last Episode - Girls always take it home.

& Ingen kommer förmodligen tro mig. Eftersom Justin är en sån "bra" kille. Men jag vet sanningen. Och jag ljuger inte som sånt här. Sedan reste hon sig upp och gick ut från scen.



Julias perspektiv.

Jag blängde surt på alla kommentarer på min bild på Instagram. Alla av Justins idiot fans.
Jag känner tårarna komma. Fan.

Jävla hora! Du är så dessperat efter pengar att du ljuger om vem farsan är till ditt lilla slamp barn.

Jag vet att barnet är sitt och Justins, det är så likt honom. Du klippte håll i kondomerna! Jävla pedofil!

Hur mycket betalde Justin dig för att få suga av honom? Jävla hora. Han köpte säkert sex från dig.

gt;Justin borde få vårdnaden över Summer. Du ljuger ju så mycket. Du kommer säkert våldta henne en dag.

Enkla meningar och ord. Jag suckar. Slag skadar. Blickar sårar. Men ord dödar. Tänker jag medans jag klickar på ny tweet.



******

Justins perspektiv(Tre veckor senare)

Jävla hora! Du är så dessperat efter pengar att du ljuger om vem farsan är till ditt lilla slamp barn.

Jag vet att barnet är sitt och Justins, det är så likt honom. Du klippte håll i kondomerna! Jävla pedofil!

Hur mycket betalde Justin dig för att få suga av honom? Jävla hora. Han köpte säkert sex från dig.

Justin borde få vårdnaden över Summer. Du ljuger ju så mycket. Du kommer säkert våldta henne en dag.

Jag svalde snabbt ilskan. Jag älskar mina fans. Men hur kan de göra så här? Jag smäller igen datorn och drar upp min mobil. Jag letar efter Ellens nummer. Där. Jag trycker på ring och för mobilen mot örat.
Det värsta med det hela är att det är mitt fel. Alla tror på mig för att jag är super stjärnan. Ingen tror på Julia, som är den som pratar sanning.
.
-Ellen.
-Hey Ellen! Det är Justin!
-Tja Justin, vad kan du ha på hjärtat?
-Jo, när har vi nästa tid för en interjuv?
-Öhhh, om tre månader. Hurså?
-Jo, jag undrar om vi kanske kan flytta fram den?
-Ja...det ska nog gå. Typ när?
-Ikväll.
-IKVÄLL?! Det hörs bläddrande från en kalender och sedan att Ellen pustar ut.
-Du har tur grabben. Robert Pattison har fasnat på en filminspelning i Singapore så du kan komma ikväll.
-Okej, men det kanske blir lite annorlunda. För jag måste få säga några riktigt viktga saker. Och inte mer eller mindre.
-Öhhä, okej, men då ses vi ikväll dude.
-Det gör vi!


*******

Jag biter mig hårt i läppen innan jag går ut.
.
-JUSTIN BIEBER! Min låt baby börjar spelas och jag går fram och kramar om Ellen.
-Så.. det har ju blivit väldigt mycket uppståndelse kring det här med Julia, sa Ellen och en hemsk bild dök upp bakom mig.

-Kan du förstå att din exflickvän ljugigt om dig så här?
-Hon har inte ljugigt! Det är för fan jag som har ljugigt! Jag har fått nog av att vara den perfekta "Justin Bieber" utan fel, jag har haft sex med Julia, jag är INTE oskuld, Summer är min dotter! Jag äcklas över mig själv för att jag stack från Julia. Det är jag som är så jävla kåt att jag inte kunde låta bli att ligga med henne! Jag ville att hon skulle göra abort, men eftersom hon är en underbar människa vägrade hon. Jag blev förskrossad när hon sa at hon varit otrogen. Men vem blir inte det? När jag fick reda på att Summer var min dotter ville jag ha vårdnad över henne, vilket var dumt av mig, jag har bettet mig som ett svin, och är allt annant än bra för en liten tre åring. Jag är ett jäcla äckligt svin. Och det är inte okej att Julia ska ta så här mycket skit för att jag är en idiot.
Jag är en looser, en stor jävla loser, och jag fattar inte att jag kunde sjunka så lågt.
Jag inte kommer få tillbaka Julia. Men jag vill göra rätt för mig. Städa upp skiten som jag spridit ut runt mig.
Det är jag som ljugigt, och ärligt. Vad har jag för fans som skriver sånt här?
Jag värkar ju bara förstöra för andra. Kanske lika bra jag läger ner om ni blir så här på grund av mig?
Julia är den som har gjort rätt. Jag är bara en liten skit med 13 miljoner fans.

Julias perpsketiv.
Jag stirrar på tvn, han erkännde? Wuut?! Erkände Justin?! OMG.
Jag trycker med ett enkelt tryck på Krossa alla fönster med Maskinen på in dator och ljudet börjar strömma ur högtalarna.
Det är skillnad på ha en kuk å va en kuk
Och jag är beredd och gå i döden för din rätt 
Och döda mig om jag inte har rätt.

-Krossa alla fönster, slå in hans dörr
Låt honom veta, att inget är som förr
Säg som det är nu 
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser
Ett riktigt jävla as
Ett riktigt jävla as
Ett riktigt jävla as
Ett riktigt jävla: jag sjunger med.
Jag van, jag van, jag van, jag van, jag van!

Jag trycker upp twitter och skriver.
Oh, look, your sweet little bieber wasn't that sweet after all.
Plötsligt ringer det på dörren, samtidigt börjar låten spelas igen, jag går mot dörren för att öppna, jag är ensam hemma, Summer är hos mamma och pappa och, ja, det är ju bara vi två.
Jag öppnar dörren och möts av en Justin. Jag stirrar på honom, för erkänner han och sedan kommer han hem hit.
-Hej, kan jag komma in? Jag flyttar chockat på mig och släpper in honom i huset, vi går in i köket och han sätter sig ner mittemot mig på en av köks stolarna.
-Tack. säger han.
-Va? frågar jag förvirrat.
-Du fick mig att stå upp för sanningen, tack. Och du, förlåt.
-Ähh, varsegod...eller något. Och tack du med. För att du sa sanningen.
-Man ska göra det rätta rigth? Som att inte döda ett barn. Genom abort?  Jag skrattar till och skakar på huvudet.
-Och det ska komma från dig? Han skrattar.
-Jag har saknat dig. Han ler ett snett leende mot mig, jag ler mot honom.
-Jag har saknat dig också, men du är fortfarande en idiot. Men jag tror att jag kan förlåta dig. En liten bit i taget.
-Så, han gör en sned grimars. Skulle jag kanske få träffa min dotter, kanske, någon gång? Jag ler.
-Bara att säga till.



Voalla! Så, då var Like A Skyscraper avslutad, jag kommer med en epilog ikväll, har grymma idéer för den!
Låter Nellah säga nått om det om det var så att hon ville. Ps, delen skriven av mig(Matti)
Pöss
Xoxo Matti♥
Förlåt för den tjocka texten, men blogg.se har damp!


Kommentarer
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-21 @ 13:13:54
Postat av: ellen

skiiitaaa braaa!!!

2012-01-21 @ 13:16:22
URL: http://ellennells.devote.se
Postat av: Lisa

Jättebra :)

Synd att den är slut :/

Hoppas de blir ihop i epilogen :)

2012-01-21 @ 13:21:52
Postat av: Felicia

Vaaaaaaaaaaaa varför är den slut?

2012-01-21 @ 13:44:41
URL: http://nattstad.se/feliciasblogg
Postat av: Felizia

Så himla synd att den är slut :') But it's been good :)

2012-01-21 @ 17:36:59
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0