- Like A Skyscraper - Episode 29 - Please!

Chillin' with a tired @BiieberrBoy.
#FriendsAgain #Offline


Stigen Julia ska följa.

Jag och Justin hade bestämt oss för att kolla på någon slags läskig/rolig film. Precis när mördaren skulle öppna dörren i filmen och hitta offret så slets min ytterdörr upp.
.
-Ahhh!, skrek jag och ramlade ner från soffan innan allt blev svart.

Jolines perspektiv

-Herregud!, skrek jag förfärat och föll på knä bredvid Julia.
-Hallå?!, ropade Justin förtvivlat. Julia?! JULIA?!
-Julia?, sa jag och skakade försiktigt om henne.
-HALLÅ?! Julia det är inte roligt VAKNA!, skrek Justin högt.
.
Justin såg helt förtvivlat ut där han satt bredvid Julia. Plötsligt så vred hon på huvudet och mumlade något.
.
-Du lever!, utbrast Justin och tog upp henne i sin famn. Jag har bara varit här en gång så var är henens sovrum?
-Följ efter mig, sa jag och gick upp för trappan.
.
Vi gick in på Julias rum och Justin bäddade ner henne i sängen. Sen såg han sig omkring.
Justins perspektiv (3 dagar senare)

-Snälla Joline, jag måste få Julia tillbaka!, sa jag och tittade bedjande på henne.
-Visst, jag kör ut henne till det där stället, men jag gillar dig fortfarande inte, sa Joline och blängde på mig.
-Det kan jag stå ut med, sa jag och hoppade in i min bil.
-Tss, när ska jag köra dit henne?, undrade Joline.
-Nu, så snabbt du kan. Jag har redan fixat allt, svarade jag och gasade iväg.

Jolines perspektiv

Åhh, varför gick jag med på det här? Jaja.. försent att ändra sig nu ändå.
.
-Julia!, ropade jag.
-Ja?!, svarade hon och kom nerför trappan.
-Vi ska åka till affären okej?, sa jag i hopp om att hon skulle tro mig.
-Visst, sa hon och vände sig om. PAPPA! DU FÅR TA SUMMER I 30 MINUTER TYP.
-Okej gumman ta det försiktigt nu, svarade hennes pappa och gick uppför trappan.
.
Vi tog på oss våra skor under tystnad och gick ut till min vita range rover.
.
Julias perspektiv

Joline var ovanligt tyst för att vara Joline.. Det kanske har hänt något. Hon sneglade hela tiden på mig och verkade väldigt spänd. Jag orkar inte fråga, hon kanske bara har bråkat med sin mamma igen? De har inte världens bästa relation. Och det är många gånger som Joline har kommit hem till mig, för att hon inte orkar. På det sättet är det ganska synd om Joline. Min mamma är ju död. Så jag vet inte hur det känns att bråka med sin mamma. Jag kollade ut genom fönstret och såg bara massa skog.
.
-Joline det här är inte vägen till affären, utbrast jag förvånat och tittade på henne helt.
-Vi ska inte till affären, fråga inte var vi ska. Jag säger förlåt redan nu, sa Joline sammanbitet och fortsatte titta på vägen framför sig.
.
Joline verkade så bestämd så jag sa inte emot. Efter ytterligare några minuter så stannade hon vid en liten stig.
.
-Kliv ut och följ stigen, jag väntar i bilen, sa Joline.
-Ehm, om du lovar att vänta!, sa jag envist.
-Jag lovar, sa hon otåligt.
.
Jag ryckte på axlarna och började följa stigen. När jag hade gått ett tag så kom jag fram till en scen. På scenen stod Justin och sjöng favorite girl..
___________________________________________________________________________________
Dum dum ! Vad kommer hända nu? KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: ellen

BRA!



justinbieberstoorys.blogg.se

2012-01-15 @ 20:19:09
URL: http://ellennell.devote.se
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-15 @ 20:33:58
Postat av: Johanna

mer :)

2012-01-15 @ 20:38:42
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Felizia

Asbra! :D

2012-01-15 @ 21:02:01
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: felicia

Jättebra men meeeeer!

2012-01-16 @ 14:42:06
URL: http://nattstad.se/feliciasblogg
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

jättebra! :D meer! :D

2012-01-16 @ 15:23:10
Postat av: Lovisa♥

Jätte bra;););) MEERR!!!!!!!!!!

2012-01-16 @ 16:21:30
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Fella

vill du/ni göra länkbyte i menyn? :)

2012-01-16 @ 16:52:03
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: sonja

hejsan! bieberword.blogg.se har en tävling där man kan vinna justins hörlurar!!! gå in och tävla du oxå :D

2012-01-16 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0