- Like A Scyscraper - Episode 27 - Jastin ?

-Ring honom. sa hon och tryckte snabbt in kortnummret för Justin innan jag har reagera förde hon mobilen mot mitt öra.
-Hej det är Jutsin. sa en välbekant röst.
-Hej, det är jag. Julia. sa jag med svag röst.


Tänk er att hon inte är i en bil
.
-Vad vill du?, fräste Justin, även om jag kunde höra att han försökte dölja hur ledsen han lät.
-Ehum.. lägg inte på, förlåt. Förlåt snälla förlåt, mumlade jag tyst.
-Du låg med mig, och sen säger du att det inte skulle betyda något?!, väste han.
-Justin, efter alla dessa år.., mumlade jag. Så har jag inte kunnat förtränga alla minnen. Alla minnen om hur roligt vi jämt hade, hur du alltid lyckades fixa en bra överraskning. Hur du alltid ser allt från det ljusa sidan. Hur du har funnits där och stöttat mig. Always no matter what. Sen blev jag gravid, och du lämnade mig i sticket. Även om jag inte vill erkänna det för mig själv, så.. älskar jag dig fortfarande. Men jag vet inte, jag vet inte om jag verkligen kan gå tillbaka till dig. Efter all smärta du orsakade mig. Efter allt du ställt till med. Och jag säger inte att det är ditt fel. Det är lika mycket mitt fel att jag blev gravid. Jag antar.. att när jag såg dig igen, så släpptes allting ut. Allt som jag försökt förtränga. Alla sår revs upp och jag insåg inte förns nu hur jävla mycket jag har saknat dig. Så det var nog det som drev mig till att göra som jag gjorde.
-Så.. så det kommer aldrig bli Jastin igen?, mumlade Justin ledset.
-Jo.. men på ett lite annorlunda sätt kanske, svarade jag lurt. Kan jag komma så kan vi gå en promenad och prata vidare?
-Visst kom när du vill, jag väntar, sa Justin och lät lite gladare.
.
Jag log stort och stoppade ner mobilen i fickan.
.
****

Jastin ?

Julia och Justins drastiska break up verkar ha fått ett slut. Julia sågs för inte mindre än 3 år sedan storma ut ur hotellet som hon och Justin bodde i, med tårar rinnandes ner för kinderna. Sen dess har det inte kommit ut en enda äkta bild på de tillsammans. Men idag sågs de gå en promenad i Atlanta. De kanske pratar ut om vad som har hänt? Julia är trots allt 19 år, medans Justin är hela 20 år. Först verkade det lite spänt mellan de. Men snart sågs Biebers léende lika stort som vanligt. Om inte större? Vi får hålla tummarna för att Justin och Julia har gått tillbaka till varandra igen. De var trots allt världens hetaste kändispar.
_____________________________________________________________________________________________
Så där ja :D ! Delen skriven av mig(Nellah) ! KOMMENTERA
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

skiitbra! :D

2012-01-13 @ 19:38:57
Postat av: Lovisa♥

Kan inte sluta le;) så bra var det:D:D:D♥♥♥♥♥♥

2012-01-13 @ 20:05:41
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer :D

2012-01-13 @ 22:59:42
Postat av: Felizia

Underbart! :D

2012-01-14 @ 01:43:05
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0