Chapter 3 - Meaningless sex.

Georginas perspektiv.
 
Okej, fokus. Den här uppsatsen ska in imorgon och jag har skrivit två ord. Mitt namn. Den ska handla om andra världskriget. Jag suckade och stängde igen datalocket med en smäll. Sen reste jag mig upp för att byta om till mjukisbyxor och linne. Jag satte upp mitt hår i en hög toffs och tog min iPhone. Dags för en springtur. När jag kom ut i den svala kvällsluften så satte jag på Changes - 2pac och började jogga mot en speciell sträcka i skogen. Efter en stund såg jag en silhuett gå längre fram med händerna i fickorna. Så fort jag kom närmare såg jag vem det var. Justin. Vad fan gör han här? Jag suckade, tog satts och började jogga förbi honom. Oturligt nog tog han tag i min arm och drog till så att jag stannade. Surt tog jag ut ena hörsnäckan och gav honom en anklagande/frågande blick.
 
Vad?
- Wie, någon har ätit drygtabletter!, flinade han.
- Justin, jag har inte tid med dig, ville du något speciellt?, fräste jag surt.
- Varför inte hänga med hem till mig?, undrade han och blinkade med ena ögat.
- Knappast, du kan säkert hitta någon annan billig hora som vill ligga med dig istället för att ge dig på praktiskt taget den enda som INTE vill ha dig, svarade jag och himlade med ögonen innan jag satte in min hörsnäcka igen och joggade iväg från honom.
 
Han tror verkligen att han är något. Den killen behöver dras ner på jorden. Innan han ramlar rakt ner med huvudet före. Egentligen undrar jag vad som gick snett för honom, jag menar.. I början så var han Justin, killen med håret. Som gjorde hairflips och alltid var snäll mot sina fans. Men sen ändrades det, han klippte sig och blev mera annorlunda. och nu är han Justin, killen dina föräldrar varnar dig för.
 
Justins perspektiv. ( På kvällen )

Ännu en fest där typ hela samhället var här. Basarna dunkade och man kunde känna av det glada humöret. Jag tog min drink i ett svep och kollade mot dörrarna, Georgina och några till tjejer kom in. Tjejerna lämnade henne nästa direkt, så att hon stod där själv och sig förvirrat omkring. Snabbt plockade jag åt mig en öl till mig och en cider till Georgina och började gå mot henne.
 
Ny på sånt här huh?, flinade jag.
- Käft, muttrade hon och ryckte cidern ur min hand.
- Äsch.. Jag har själv varit där, skrattade jag och tittade roat på henne.
- Innan du förvandlades till player nummer 1 eller?, svarade hon kort och gav mig en sur blick.
- Aouch, har du en anledning till ditt dåliga humör?, sa jag och höjde på ögonbrynen.
- Din existens!, muttrade hon och började gå mot baren.
- Bieber like the bitchy ones, sa jag lite högre och gick efter henne.
- Åh, då måste du fan bara ÄLSKA dig själv, svarade hon.
- Precis, flinade jag och drog händerna över min bröstkorg och vidare ner över min mage.
- Du borde spärras in på psyket, sa hon och himlade med ögonen.
- Pffft, inget psyke med fångströjor och sprutor kan stoppa mig. Justin Bieber is unstoppable, skrattade jag.
 
Hon himlade drygt med ögonen och satte sig på en barstol. Jag satte mig på stolen bredvid henne och beställde en drink. Hon tittade snett på mig med en irriterad blick, men icke. Jag ger mig inte!
 
- Har inte du en hora att plocka upp någonstans?, undrade hon drygt och drack lite från sin cider.
- Nepp, jag trivs bättre här med dig, flinade jag och drog min hand längs hennes ben.

Snabbt slog hon bort den drog ner sin tighta, svarta kjol som hade hasat upp en bit.
 
Du behöver inte spela svårfångad, skrattade jag och lutade mig belåtet tillbaka.
- Det gör jag inte. Du kan bara inte inse det fakta att jag inte vill ligga med dig, fräste hon till svar.
 
Jag ryckte leendes på axlarna och drack upp min drink. Georgina hade också beställt en till.. Som sedan blev en till.. Och en till.. Snart hade båda två beställt alldeles för många. Min låt " Down To Earth " spelades så jag drog ut Georgina på dansgolvet.
 
- Jag tänker inte dansa med dig!, fräste hon och stretade emot.
- Åh jo.. Det tänker du visst, flinade jag och drack lite ur glaset jag hade i handen.
 
Hon suckade och la sina händer runt min nacke. Jag flinade leendes samtidigt som vi började dansa. När min låt var slut fortsatte vi dansa till  nästa låt, som det var lite mer tempo i. Jag vet inte varför vi fortsatte dansa men vi gjorde det.
Tumblr_lxlpo6iprw1r22ewro1_500_large
 
Jag flinade mot henne och lutade mig ner för att kunna kyssa henne. Först trodde jag hon skulle butta bort mig men hon förvånade mig rejält med att faktiskt besvara kyssen. Jag flinade smått genom kyssen och pressade hennes kropp närmare min.
 
Jag drog iväg med henne. Vi hamnar i en säng i något av gäst rummen, jag ovanpå henne. Våra händer glider över den andres kropp och snart har vi slit av våra kläder. Hennes hand är innanför mina kalsonger och mina händer ligger på hennes bröst. Jag stönar mjukt i takt till att hennes hand rör sig fram och tillbaka. Jag är hård, och när jag får ner min hand innanför hennes små strig trosor märker jag att hon är våt.
Jag flinade.
 
- Var det inte du som inte ville ha mig? viskade jag hest i hennes öra, och rös till.
- Det vill jag inte heller svarar hon, bländar mig med ett sexigt leende, gränslar mig.
- Det är du som ville ha mig, så jag utnytjar det viskade hon, gjorde ett sugmärke på min hals. Drog i mina kalsonger.
Mitt ansikte spricker upp i ett leende.
- Stygging
- Man får väl ta vad man kan när man är kåt, inte sant? mumlade hon, fick av mina kalsonger. Innan jag han reagera var min kuk i hennes mun. Jag stönade högt. Det var första gången någon sög av mig. Och det var så skönt. Hon visste defenitivt vad hon gjorde. Plötsligt slutade hon, och då var jag hårdare än hård.
- Min tur viskade hon samtidigt som hon började rida mig. 
Shit, hon var dirty.

Jag vakande med ett ryck, det var ljust, jag såg mig omkring, ingen där. Jag försökte lokalisera mig själv, plötsligt insåg jag att det stod något på min mage, jag kollade ner.
 
Once in a life time big boy
Xoxo G
 
Georginas perspektiv. ( 2 dagar senare. )
 
Justin och hans mamma Pattie skulle komma över på middag. Och jag hade inte träffat honom sen festen. Han var bra i sängen, grym faktiskt. Inte för att jag skulle erkänna det för honom, men ändå.
 
Georgina Pattie och Justin är här!, ropade Scooter.
- Kommer!, svarade jag och gick ner för trappan.
 
Justin flinade mot mig samtidigt som han hängde upp sin jacka på en krok och jag bara skakade på huvudet. Allihopa gick in till köket och satte sig ner för att börja äta. Självklart ska Justin bli den som öppnar sin stora käft först av alla.
 
Georgina, det var redigt kul på festen vi var på, flinade han och tog en tugga av sin mat.
- Känner ni varandra?, utbrast Pattie och kollade mellan oss.
- Knappast, muttrade jag och hoppades att Justin skulle hålla käften, men icke..
- Jaså? För det kändes inte så när vi.., började han men jag avbröt honom genom att trycka ner hans ansikte på tallriken framför honom.
- GEORGINA! Vad tar det åt dig?!, röt Scooter när Justin förvånat tog upp sitt ansikte från tallriken.
- Han kan ju aldrig hålla sin mun stängd, försvarade jag mig och satte armarna i kors.
 
Justin tittade ilsket på mig och tog emot pappret som Pattie gav honom. Scooter fortsatte skälla på mig men jag hade slutat lyssna för länge sedan. Såfort jag hade ätit upp lämnade ställde jag in disken i diskmaskinen och smet upp till mitt rum.
 
- Pling plong!, sa Justin och sköt upp dörren till mitt rum.
- Gå ut och stäng dörren efter dig, muttrade jag surt.
- Stänga dörren kan jag, men jag tänker inte gå ut!, svarade han flinandes.
- Vad vill du?, fräste jag och ställde ifrån mig min laptop på golvet.
-  Jag vill knulla dig igen, svarade han och slängde sig i min säng.
- Aldrig, det hände bara för att jag var full, väste jag och flyttade mig längre ifrån honom.
- Jaså, för du verkade gilla det!, utbrast han smått irriterad.
- Ja! Men det är la inte mitt fel att du är så jävla bra i sängen att du fick mig och komma typ 70 gånger?!, fräste jag högt.
- Som om jag kom mindre gånger än vad du gjorde då?, fräste han lika högt som jag.
 
Varför måste han vara så jävla snygg för? Det här hade gått mycket enklare om han hade varit ful som ett jävla retard. Men neeeejjj..
 
Det här hade gått mycket enklare om du hade varit ful som ett retard!, väste jag och satte armarna i kors.
- Så synd för dig att jag inte är det då!, flinade han och satte sig farligt nära mig.
- Så du tror på fullaste allvar att jag tänker göra om det här misstaget?, fräste jag och buttade bort honom.
- Babe, det vet jag att du kommer, mumlade han och flyttade på mitt hår för att kunna kyssa mig på halsen.
 
Först stretade jag emot och försökte putta bort honom, men han slutade inte. Så jag gav efter.
 
Det här betyder inget, bara så du vet, mumlade jag okoncentrerat och slöt ögonen.
- Bara meningslöst sex, som kk's, svarade Justin.
- Precis, sa jag.
 
Sakta drog han sig bort från min hals och kysste mig. Han är en bra kyssare.
 
 
 
****
Jag hade gjort det igen. Men det kändes bra. Nästan hela mitt liv hade jag varit den lydiga flickan som alltid gjorde som mina föräldrar sa. Och för en gångs skull var det min tur att ha en hemlighet.

Sådeeerr, vad tror ni? Jag ( Nellah ) tycker det här är åzuum :D
Både jag och Matilda har skrivit delen ;)
KOMMENTERAA !!
 
XoXo /Nellah och Matti.

Kommentarer
Postat av: elena

super bra

Svar: Tack :)
jbiieberstory.blogg.se

2012-09-02 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0