It's A Thin Line Between Love And Hate - Epilog

Läger. I 12 fucking månader. Fast det är ju tillsammans med Emmie och Jojo. Men ändå.
"Bella vi har stuga 532." sa Jojo och höll upp tre nycklar, vi började smått gå mot rätt håll.
"Slipper vi dela med någon?" frågade jag hoppfullt.
"Nej, vi delar med Chaz Somers, Ryan Butler och så någon "okänd" tydligen." Svarade Emmie och himlade med ögonen.
"Palla vara okänd.."Muttrade Jag.
"De kanske skulle kunna vara pojkvänsobjekt!" Sa Jojo och skrattade.
"Men tänk om "okänd" är en tjej då!" Utbrast Emmie.
"Hoppas inte det." Sa jag.
"Men kom nu." Sa Jojo ivrigt och drog iväg oss mot stuga 532.
Vi skrattade och följde efter den ivriga Jojo in i stugan. Där fanns sex sängar, varav att det stog biffiga sport bagar på tre av de. Jag drog upp mina vita resväskor på en säng bredvid den som hade lila sport bag. Emmie tog sängen bredvid den som hade svart sportbag, och Jojo fick alltså vara bredvid den med blå sportbag.
"Ska vi bada?!" Utbrast Emmie glatt och kollade ut genom fönstret.
"Visst, är det några fler som badar?" Undrade jag och Jojo.
"Bara tre killar, riktigt snygga dessutom." Sa Emmie och kollade drömmande ut genom fönstret.
Jag och Jojo rusade fram och kikade ut. Mycket riktigt. Där badade tre killar med varsitt sexpack på magen.
"Oj, vad sugen jag blev på att bada.." Flinade jag och bet mig i läppen.
"Men kom igen då så byter vi om!" Sa Jojo och började byta om till sin svarta bikini.
Emmie bytte om till sin röda, och jag tog min vita som man bara knyter med massa band. Är det snygga killar så är det. Jag släppte ut mitt blonda fylliga, långa hår och drog handen igenom det.
"Fuskigt att du ska vara snyggast!" Gnällde Jojo och drog handen genom sitt svarta, lockiga hår.
"Håller med." Muttrade Emmie och satte upp sitt ljusbruna hår i en hög toffs.
"Äsch, vi är lika snygga alla tre." Bestämde jag.
Jag tog en bild och skrev en text till twitter snabbt och la sedan ner mobilen. Sen tog vi med oss varsin handuk och begav oss ner mot stranden. Vi la våra handdukar i början av bryggan och började gå mot slutet.
"Sisten i får ligga med Prinskorven!" Skrek jag och började springa.
Tjejerna pep till och började springa efter mig. Vi sprang allt vad vi pallade samtidigt som killarnas nyfikna blickar vändes mot oss. Jag dök i med Emmie och Jojo tätt efter.
" Hehe! Jojo hoppas du och Prinskorven blir lyckliga tillsammans!" Retades jag.
"Bella du har damp!" Skrek Jojo surt och började skvätta massa vatten på mig.
"Ska du av alla människor säga det?!" Svarade jag och började skvätta tillbaka.
"Okej Bella,Jojo ni har lika mycket damp båda två." Sa Emmie och skrattade.
"Gå och ta dig." Muttrade jag surt.
****
Efter lite badande så gick vi tjejer upp till stugan igen. Killarna hade vi inte pratat med, så vi vet inte ens vad de heter. Vi bytte om till linne och mjukar, sen satte vi oss alla på våra sängar och bara pratade. Efter ett tag hördes det röster från hallen, så vi gick ut dit för att se vilka det var.
"Är inte ni killarna som badade när vi gjorde?!" Utbrast Emmie direkt. Hon är inte blyg.
"Ehum.. Antar det." Sa killen med blont hår."Jag heter Chaz förresten."
Emmie fnissade och skakade hand med honom, någon kommer råflörta ikväll.
"Så vem är du?" Sa jag och kisade upp på en kille med vackra bruna ögon och spretigt brunt hår. Han log lite innan han svarade.
"Justin, vem är den här skönheten då?" Hans ögon vandrade över mitt ansikte och min kropp.
"Isabella men varenda en kallar mig för Bella." Sa jag och skrattade.
Jag tittade på Jojo som pratade med den andra killen. Jag tror han heter Ryan. Något med Justins ögon distraherade mig så jag lyssnade inte så noga på deras konversation. Ett ljuvligt skratt kom ifrån Justins mun innan han och reste av killarna gick in till sovrummet, jag, Jojo och Emmie stannade kvar i hallen.
"Pojkvänsmaterial, ett klart JA!" Sa Emmie och skrattade.
"Såg du inte hur Justin bara stirrade på dig?!" Sa Jojo retsamt och knuffade till mig.
"Ofta gjorde han?" Undrade jag generat.
"Ja, du skulle sett." Sa Emmie.
"Ska vi gå in till sovrummet? De kanske börjar undra vad som är så intressant här i hallen annars." Sa Jojo och började gå mot sovrummet.
Jag ryckte på axlarna och följde efter. När jag kom in i rummet kunde jag inte låta bli att hoppas att Justin hade sängen bredvid mig, och det hade han. Han måste gilla lila.
"Kan vi inte se en skräckfilm?" Sa Ryan helt hyper.
"Nej" Gnällde jag, Emmie och Jojo i kör.
Justins perspektiv.

Jag log och kollade på Kitty som låg och sov i våran säng. Ja, våran. Vi hade flyttat till ett hus i Kanada, mitt hemland. Och här ska vi stanna. Hon öppnade ögonen med ett högt stön, och drog täcket över huvudet.
"Sluta glo på mig." Muttrade hon surt.
"Ditt morgonhumör är verkligen en av de bästa grejerna med dig." Svarade jag och gick skrattandes ner till köket.
.
Kittys perspektiv.

Jag ska fan lära honom för att glo. Nästa gång ska jag spraya pepparspray i hans ögon. Jag lovar, då fan får vi se hur kul det är att glo på mig när jag sover igen. Jag reste mig upp och öppnade garderoben. Vad kan man ha på sig idag då? Efter en stunds velande drog jag ut en snygg, somrig outfit. Sen gick jag ner till köket, mumlade någon korkad förklaring till Justin, innan jag stack ut på en lång promenad med hörlurarna i öronen.
A long walk.

Jag hade på mig ett par av Justins hundra miljoner skor, de är för stora. Men på ett skönt sätt. Paparazzis gick efter mig och ställde massa frågor, men jag ignorerade de och lyssnade på musik istället. Jag gick den vanliga rundan. Den är hyffsat lång och jävligt skön när det är fint väder ute. Som nu alltså. Solen brände på min hud och jag hade redan på några dagar fått en ganska bra solbränna. Det kändes lite taskigt att gå ifrån Justin, han har ju precis kommit hem från sin Believe tour. Men skitsamma. Min karriär rullar på fint. Senast jag var iväg på ett stort gig var nog förra veckan, i Atlanta. Min gamla hemstad alltså. Jag svängde in på gångvägen till mitt och Justins hus. Det tornade upp sig som värsta herrgården. Och nej, Justin betalade inte allting. Jag betalade halva. Och han betalade halva. Aldrig att han skulle få betala allting själv.
Our house.

"Kitty! Är det du?" Skrek Justin från baksidan.
"Japp, here I am." Svarade jag och gick ut på baksidan.
"Kom och sola med mig." Sa han och putade med läpparna.
"Som om jag inte fattar att du vill se mig i bikini, men visst, ska bara byta om." Sa jag och gick flinandes upp till sovrummet. Jag rotade lite i garderoben och drog fram en bikini. Sen drog jag av mig mina kläder, och tog på mig den. Jag tog på mig mina solglasögon igen och rättade till håret. Perfekt. Med mobilen i handen gick jag ner till Justin och la mig på mage bredvid honom. Han busvisslade och blinkade med ena ögat. Jag som precis hade fått ett sms av Bridget, gav honom en sur blick.
Sms from Bridget.
.
Justins perspektiv.

Jag skrattade åt Kittys blick och tog upp min mobil.
.
You're crazy, but i fuckin' love u.♥
.
Jag skickade det till Kitty, bara för att retas. Hon läste smset och gav mig fingret. Sen fick jag ett sms tillbaka.
.
You're a peddobear, but i fuckin' love u. ♥
.
"Dissare, jag trodde vi kom överens om att du skulle sluta kalla mig för peddobear." Sa jag surt och gav henne fingret.
"Gammal vana som jag aldrig kommer bli av med." Svarade hon och skrattade sitt gulliga skratt.
"Jaha, då ska jag komma på ett smeknamn på dig." Påpekade jag torrt.
"Jaså, som vadå?" Flinade hon.
"Shaw-" Började jag automatiskt men stoppade mig själv.
"Shawty har du redan kallat mig hur länge som helst." Skrattade hon.
"Det är en vana." Sa jag och började tänka på vad jag verkligen skulle kalla henne. Kitty drack lite ur min smoothie och ställde ner den på bordet vid servetten igen.
My smoothie.

"Hallå!" Utbrast jag. "Det där är faktiskt min smoothie."
"När man bor tillsammans måste man dela med sig." Svarade hon med barnslig bebis röst.
"Men ha-ha vad rolig du är." Sa jag och tog smoothien i handen. "Fast när jag tänker efter.. så kan du få den." Med de orden så kastade jag bort locket och hällde ut det iskalla innehållet över henne.
"JUSTIIN DU SKA DÖ!" Skrek hon och flög upp från sin solstol.
.
Kittys perspektiv.

Justin sprang iväg, men jag var inte sent efter. Han kommer så vara död efter det här. Plötsligt hördes det en låg signal. Justins mobil. Perfekt. Vi slängde oss på hans mobil, men jag tog den först.
"Hallå?" Sa jag och flinade mot Justin.
"Hej det är Ryan, är Justin där?" Sa Ryan och skrattade. Det är inte första gången jag svarar i Justins mobil.
"Ja, men han kan tyvärr inte prata just nu. Hans kropp har utvecklat könshår och han springer runt och är så lycklig här. Du skulle bara se. Han ska ta kort och lägga upp på twitter, då kan du få se det ordentligt. Men jag ska hälsa att du ringde." Svarade jag och fick ett asgarvande hejdå tillbaka.
"Det där var inte schyst." Sa Justin och ryckte telefonen ur min hand.
"Det skulle du ha tänkt på innan du hällde ut din smoothie över mig. Så om du ursäktar, måste jag gå upp och byta bikini." Svarade jag och kysste honom på munnen innan jag sprang upp till vårat rum. Den här gången tog jag på mig en blå bikini och gjorde om min toffs. Sen gick jag ner och la mig på mage igen. Justin höll på med sin mobil, så han hörde antagligen inte ens att jag kom.
justin bieber selena gomez enjoying down time2 Justin Bieber & Selena Gomez Lounge By Pool in Mexico
"Justin vad gör du?" Frågade jag.
"Eh.. ingenting." Sa han snabbt och la undan mobilen. "Vad gör du?"
"Ingenting. Väntar på lite uppmärksamhet från min pojkvän." Svarade jag och skrattade.
"Nu har du min uppmärksamhet." Sa han och log stort. Jag tystnade och tänkte lite. Justin skrattade och fortsatte hålla på med sin mobil. Killen är beroende.
"Men kan du inte bara lägga ifrån dig den där!" Utbrast jag och ryckte den ur hans hand. Jag stängde snabbt av den och la den på det lilla bordet.
"Hey!" Protesterade han surt och satte armarna i kors.
"Men kom igen, ägna lite tid åt något annat." Flinade jag och satte mig upp.
"Som vadå?" Undrade han och började knäppa massa kort.
"Typ..  mig, jag känner mig faktiskt ganska ensam här." Påpekade jag. Han skrattade igen och reste sig upp.
"Var ska du nu då?" Muttrade jag surt och reste mig upp jag också.
"Jag tror att min andra iPhone ligger på bänken i köket, kommer snart." Svarade han och började gå mot huset.
"Nej men lägg av någon gång!" Halvskrek jag surt och tog satts för att hoppa upp på hans rygg.
.
Nästa dag

Jag hade känt mig väldigt yr och hade haft huvudvärk hela förmiddagen och bestämde mig för att åka till sjukhuset. Justin var på ett viktigt möte med Scooter och några andra, så honom hade jag inte pratat med idag. Efter 20 minutes bilresa parkerade jag bilen och gick in i "receptionen" för att be om en doktor.
"Hej, jag är Kitty Moonroe och jag skulle vilja tala med en doktor." Sa jag vänligt till kvinnan i disken.
"Du har tur." Sa hon och gjorde en gest med armen. "Dr Morris kan ta emot dig direkt."
Jag log som tack och följde efter Dr Morris in i ett vitt rum. Han gjordeen gest med handen att jag skulle sätta mig ner.
"Så, vad är det som har drabbat dig då?" Frågade han och satte sig på en stol.
"Ända sedan jag vaknade idag har jag känt mig yr och haft världens huvudvärk, det går verkligen inte över." Muttrade jag.
"Om du slappnar av och blundar så skulle jag vilja göra ett litet test." Sa han och tog på sig ett par gummihandskar.
Han bad mig att dra upp tröjan så att han kunde komma åt magen. Först tänkte jag protestera, men när det inte funkade så gjorde jag som han sa. Han kletade på något kallt och började sedan dra med en stor rund sak över hela min mage.
"Jag är ledsen att behöva meddela det här, men du har fått ett missfall." Sa han efter ett tag.
"Vänta va? Som i att ha förlorat ett barn?" Utbrast jag hysteriskt och satte mig upp.
"Ja, visste du inte att du var gravid?" Sa han förvånat och gav mig en handduk som jag kunde torka bort det kalla kletet.
"Antagligen inte." Mumlade jag tyst.
"Det var du iallafall. Och vi skulle vilja ta in dig på operation för att få ut den döda babyn nu med en gång." Sa han och plockade undan sina grejer.
"Men jag måste få ringa min pojkvän!" Protesterade jag och sträckte mig efter min handväska.
"Det hinner du inte." Sa han.
.
1 timme senare.

Det kändes, konstigt. Riktigt konstigt. Hade jag varit gravid? Och nu hade de tagit ut mitt barn eftersom jag hade fått missfall?
"Så." Började doktorn när jag reste mig upp. "Du har fått hem ett mejl med all information om ditt och Damons barn." Jag ryckte till när han sa Damon.
"Vilken adress?" Undrade jag spänt.
"[email protected]"
Jag svor högt och rusade ut ur rummet. Justin läser den mejlen dagligen. Om jag bara hinner radera innan han ser. Vi hade den där adressen för att lättare kunna hålla reda på räkningar och allt sånt. Bilen startade med ett vrål och jag sket fullständigt i alla trafik regler. Slarvigt parkerade jag bilen och kände på dörrhandtaget till huset. Justin är redan hemma. Jag öppnade dörren och drog av mig skorna.
"Kitty? Är det du?" Sa Justin.
"Ja." Svarade jag och gick in i köket där han satt med sin dator framför sig.
"Bra. Förklara det här för mig så är du jävligt snäll!" Röt han och vände på datorn med ett ryck.
"Det var inte meningen.." Mumlade jag tyst och satte mig ner mittemot honom.
"Inte meningen? HUH!? Du var otrogen mot mig, och fick missfall. Vilket jag är glad över att du fick. Men du var ändå otrogen? MED DITT EX? Varför?" Justin försökte låta arg men jag hörde hur sårad han var.
"Jag.. Det var när vi bråkade sådär mycket för några månader sedan. Jag pallade inte så jag stack ut till en bar. Där vart det lite för mycket alkohol. Och så kom Damon. Sen bara hände det." Svarade jag.
"Du är bara för mycket." Sa han och gick ut från köket. Jag suckade tyst och kollade ner på ringen jag hade fått av Justin. Det var ett J och F i samma. J står för Justin. Och F står för Forever.
My ring that i got from Justin.

Sådär ja ;) Hm.. undra vad som egentligen händer med Justin och Kitty.
XoXo /Nella.


Kommentarer
Postat av: Smilla

Hoppas att du skojar Nellah annars vrider jag nacken av dig<3

Inte för att jag vill det men du ska fan i mej skriva en del till!!!<33

2012-04-12 @ 22:00:36
Postat av: Anonym

jag har börjat på ny JB novell kika gärna in och säg vad du tycker om den :)

2012-04-21 @ 02:16:13
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Ciss

Får man fråga när nästa kommer? Fattar om det varit mycket i skolan den senaste tiden. Men längtar efter en del att läsa. Hoppas ni haft en bra dag! Tycker ni är väldigt duktiga på att skriva, båda två!

Svar: Som du sett va de där epilogen, uppdateringen är igång igen men jag driver den helt själv! Hoppas du gillar den nya novellen!xoxo Matti
jbiieberstory.blogg.se

2012-04-25 @ 19:50:11
URL: http://adarkstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0