| A love story - 8 | Awkward...

Han tryckte upp mig mot väggen och vi började hångla som bara den.
Efter ett tag hörde vi någon som harklade sig vid dörren in till toaletten. Vi tittade och såg att det var....



Christian.

-Eh heej.. Christian, stammade Justin.
-Justin vafan jag visste det!!, flinade han.
-Varför kom du upp?, frågade jag dumt.
-Frukosten är klar, svarade Christian och lämnade badrummet. Jag tittade på Justin och vi brast ut i skratt.
-Ska vi gör oss redo nu? frågade Justin när vi skrattat klart.
-Ja det tycker jag.

Vi gick ner till köket där frukosten låg på bordet och bredvid satt Christian och Caitlin och väntde på oss.

-Förlåt för att ni fick vänta , Justin fick lite problem. sa jag och Justin tittade på mig med stora ögon.
-Jag problem? det var ju du som sprang iväg! sa Justin.
-Hahahah ni hade problem med varandra inne på toan, sa Christian.
-Va? frågade Caitlin chockat!
-Nej det va inget, sa jag och försökte komma ut ur situationen.
-Jo nu får du ta och berätta för mig! sa Caitlin med ett stort leende på läpparna. Jag vände på huvudet och tittade på Justin.
-Kanske sen. sa jag och log.

Därefter satt vi oss vid bordet och började trycka i oss fruckost. Och ja vi tryckte i oss frukosten, vi var så hungriga.

****

När frukosten var uppäten och bortplockad gick jag och Caitlin in på hennes rum. Vi satt på musik och började dansa som vilda grisar.

-Har du inte någon av Justins låtar? frågade jag.
-Klart jag har.
-Kan vi inte sätta på typ Down to Earth och höja volymen max, ? sa jag och små skrattade åt min konstiga ideè.

Caitlin gick fram till datorn och sökte fram ''Down to Earth'', satt igång den och höjde volymen till max.
Vi gick närmare varandra och började dansa tryckare med varandra. Snart hörde vi steg i trappen. Men vi ignorerade dom och fortsatte dansa. Efter yttligare några sekunder öppnades dörren, men som vanligt förtsatte vi bara dansa. Caitlin ryckte till, och reste på huvudet, liksom jag. Där stod Justin och frågade snällt.

-Skulle jag kunna få ta över?, Caitlin tittade på mig och jag nickade.
-Det ska gå bra. sa Caitlin och gick iväg.

Justin kom närmre mig och tog tag i mina höfter. Jag satt mina händer runt hans nacke och flätade in mina fingrar i hans mjuka hår. Vi dansade till musiken och jag hörde hur han små sjöng på låten. Det lät så vackert.. Så magiskt på något sätt. Men alla magiska stunder tar slut någon gång.. Liksom denna.

-Jag gillar dig, viskade Justin och kysste mig intensivt.
-Inget emot vad jag gillar dig!, svarade jag innan vi släppte varandra.
-ÄNTlIGEN! Gulligulli paret är klara, retades Christian ifrån dörröppningen.
-Bara för att du är avundsjuk på Justin då eller?, flinade jag till svar.

Justins perspektiv

Zoe var så gullig, plus att hon verkligen kan äga ut folk. Så som hon ägde ut Christian alldeles nyss. Haha LOL. Hon sneglade gulligt på mig och log ett stort smile. Hur är det ens möjligt att vara så gullig. Antagligen på grund av hennes thailändska drag. Sen bryter hon sådär gulligt när hon pratar. Så sött..
___________________________________________________________________
Skrivet av mig (Nella) och lite grann av Olivia. KOMMENTERA
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Becca♥

Jätte bra!! Har längtat som bara den :P

Meeeeer!! XD

2011-09-29 @ 15:59:53
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe...Jag är från thailand! <3

Svar: Haha;)<3
jbiieberstory.blogg.se

2012-10-12 @ 20:37:30
URL: http://biebercrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0