| A love story - 5| The prankzterz..

-Framme!, utbrast Justin lyckligt och tog av mig min ögonbindel.
-W-O-W! ,vad fint!, sa jag och kollade mig storögt omkring.
-Japp och vi ska ha picknick!, svarade han och bredde ut en stor filt på det gröna gräset någon decimeter från den vackra sjöns kant..



Zoes outfit


Jag log mot honom och satte mig på filten.

-Det är så fint här, utbrast jag drömmande och sneglade på Justin som satte sig bredvid mig.
-Mm, mumlade han. Jag brukar åka hit ibland när jag behöver tänka.
-Kej, mumlade jag frånvarande och registrerade varenda liten detalj av utsikten.

****
-Hejdå Justin jag har haft jätteroligt, log jag och kramade om honom.
-Hejdå Shawty jag ringer dig imorgon, viskade han i mitt öra och pussade mig på kinden innan han gick till sin bil och åkte iväg.. Antagligen hem till sig.

Jag gick in i huset och studsade lyckligt uppför trappan. Zoe lyckligaste-tjejen-på-jorden Braun!

****
Jag tog på mig min pyjamas, satte upp håret i en bulle och borstade mina tänder sen
somnade jag med ett väldigt leénde på mina läppar och med en tanke i mitt huvud 'Justin Drew Bieber'.

****
PIP PIP! Jag sträckte mig efter min mobil som låg på nattduksbordet. Texten 'New message', prydde skärmen.

Hej ZoZo! Har du lust att komma till mig? Justin är här p.g.a Christian.. Vi kan ju pranka dom.. ;)
Xx/Caitlin

Hej Cellphone! Jag kommer gärna<3 Gillar hur du tänker.. Men jag och Justin hade dejt igår(:
Xx/Zoe

;O!! Du får berätta om det efter att vi prankat dom.. Klättra upp på min balkong så sitter jag där! Kom så fort som möjligt, NU SKA DOM FÅ!
Xx/Caitlin

Jag skrattade högt för mig själv och gick in till badrummet för att göra mig iordning. Sen gick jag ner till köket och hämtade ett grönt äpple innan jag gick ut till hallen och tog på mig mina gråa ballerina. Medans jag promenerade bort mot Caitlins hus satte jag på lite musik. När jag kom fram till huset klättrade jag upp för brandstegen och log mot Caitlin.

-Hej Cellpohne vad hade du tänkt att vi skulle pranka de med?, log jag och satte mig bredvid henne.
-Hej ZoZo jo jag går och uppehåller killarna, började Caitlin. Och medans jag gör det går du in och häller sirap i Christians soffa. Sen när de sätter sig ner står vi bakom soffan med varsin sirapsflaska och häller i deras hår är du med?
-Oh yeah, flinade jag och vi smög iväg mot Christians rum..
____________________________________________________________
FÖRLÅT! Jättekort vet.. Men har ett prov på onsdag som jag knappt har pluggat till. Skolan går före och 6:an är ett viktigt år tyvärr :(( KOMMENTERA
Xx/Nellah<3


Kommentarer
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-09-19 @ 22:16:39
Postat av: Becca♥

längtar tills nästa del!♥

2011-09-25 @ 21:06:49
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Har du lagt ner bloggen? :C

2011-09-26 @ 15:19:38
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0