| A speciel summer - 19 |

-Gillade bara inte att se min bästis kyssa min flickvän, men det borde man väl inte? sa Justin.
-Nej det borde man inte, jag gillde inte ens att se dig och Nicole, och då var vi inte ens tillsammans. sa jag och tittade på Justin med mina förmodligen ganska rödspränga ögon.
-Så hädan efter får vi hålla oss till varandras läppar, sa Justin och sedan kysste han mig mjukt.



Vi gick tillbaka till dom andra. När jag kom in i rummet som dom andra va i såg jag Ryans blick. Det såg ut som om han skämdes.

-Snälla gå fram till Ryan och be om ursäkt, han gjorde inget fel, viskade jag till Justin. Han tittade på mig och gav mig en konstigt blick.
-Jo, Justin det var en lek .

Sakta gick han fram till Ryan och bad honom följa med honom ut en sväng.

Justin perspektiv
När Zarah sa åt mig att be Ryan om ursäkt, så ville jag först inte. Jag skämdes lite, att jag blivit på sur även om jag visste att det var en lek. Jag tittade på Ryan, han såg ut att skämmas. Och egentligen vad skulle han skämmas över?
Jag gick fram till Ryan och bad honom följa med mig ut. Vi gick och satt oss på altan. Jag visste inte hur jag skulle börja, så det var tyst ett bra tag i början innan Ryan avbröt den.

-Justin förlåt....
-Ryan du har absolut inget att be om ursäkt för. Det var en lek, svarade jag .
-Ah men...
-Det finns inga men det är jag som ska be om ursäkt. Och jag förstår helt ditt val när du valde Zarah...hon é snyggast. sa jag och tittade sedan mot Ryan och vi började skratta.
-Förlåter du mig buddy? frågade jag.
-Klart jag gör dude! sa han och vi kramade varandra. Härligt att vi löste allt så lätt.


Zarahs perspektiv
Justin och Ryan gick ut ur rummet för att prata. Jag han knappt sätta mig ner innan jag hörde skratt som var på väg in i rummet. Jag tittade upp mot ingången och såg Justin och Ryan som skrattade. När dom kom in tittade båda på mig och log.
Justin kom mot mig och satte sig ner.

-Bra Justin! Verkar som om att det gick bra, sa jag och han kysste mig.
-Jo, det gick suveränt vi kom helt klart överräns. sa han och log.

Klockan var 10 på kvällen och vi bestämde oss för att gå och sova även om klockan var så lite. Men killarna hade ordnat en överraskning åt oss. Det var deras tillbaka betalning efter att vi tjejer diskat.
Jag och Justin gick mot vårat rum för att göra oss klara. Jag gick in till badrummet för att borsta tänderna och ta bort alt smink.
Jag satt lite tandkräm på tandborsten och sjöljde av den under vatten kranen. Sedan stoppade jag in den i munnen och började borsta alla mina tänder. Medans jag stod där kom Justin in. När jag var som djupast i mina egna drömmar kände jag hur Justin slog mig på rumpan. Jag blev så förvånad att jag spottade ut all min tandkräm jag hade i munnen rakt på spegeln och i handfatet. När jag hörde Justins skratt vände jag upp huvudet och tittade på honom med ett leende.

-Du skulle ha sett din min! HAHA sa Justin och fortsatte skratta.
-Hjälp mig att städa istället, sa jag efter vi skrattat klart.




Justin la sig i sin säng medans jag gick för att ta av mig mina kläder.

-Kan inte du sova här? hörde jag Justin fråga.
-Sängarna är så små vi ryms inte..sa jag dystert.
-Men vi kan väl dra ihop sängarna. sa Justin och stälde sig upp. OMG, han hade bara kalsonger på sig. Jag kände hur min blick fastnade på hans mage.
-Zarah, kan du hjälpa till lite? frågade han och skrattade lite när han upptäckte att det var hans mage jag tittat på.
-Haha, visst sa jag lite generat. Vi drog ihop sängarna så att dom nu stod bredvid varandra och bildade nästan en dubbelsäng.
-Så, se så smart jag är sa Justin stolt.
-Första gången ? frågade jag och skrattade lite.
-Ha Ha Ha, jätte roligt, sa han och la sig ner i sängen.

Det var extremt varmt i vårat rum, så jag skulle svettas ihjäl om jag hade mina hotpants och t-shirt på mig inatt. Speciellt när vi var två i sängen med varsitt täcke. Så jag betämde mig för att sova i underkläder. När jag dragit av min mina andra kläder, vände jag mig om för att gå till sängen. Då ser jag Justin som rent ut sagt glor på mig.
Jag började små skratta och la mig sedan under täcket.

-Svårt att hålla blicken borta? frågade jag.
-Det skulle nog vem som helst ha om man såg dig, speciellt sådär. sa han och pekade på mig. Han la sig ner bredvid mig. Vi kurade ihop oss, och han la sin arm runt mig.
-Zarah jag älskar dig, viskade han i mitt öra.
-Justin jag älskar dig också. Med dom orden somnade jag tryckt med Justin i mina tankar.

Vi har många läsare per dag, dock bara några enstaka komentarer. Säger inte att ni måste kommentera, men det skulle vara väldigt roligt, man får som en energi kick att skriva då. Och ni som kommenterar: SUPER!
Sämst kapitel, har ingen fantasi, blev ett litet mellan kapitel.
Skriviet av Olivia.

/Olivia


Kommentarer
Postat av: Marielle

I början av novellen var väl det väl dem som redan hade dubbelsäng?

2011-10-26 @ 04:29:19
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

yeah!

2011-10-26 @ 06:58:40
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥♥

Längtar till nästa kapitel :)) ♥

2011-10-26 @ 15:14:26
Postat av: mikaela

skit bra hihi :) längtar till nästa

2011-10-26 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0