| A special summer - 5 | The feeling

-Jag kan betala, sa jag och fortsatte gå till dörren.
-A men jag gör det så gärna, svarade han.
-Men.., mer han jag inte säga föränn Justin tagit emot pizzorna och betalat. Han log bara när han gick förbi mig med pizzorna in i köket.
-Det får gå för denna gång, men nästa gång är det jag som betalar.
Han flinade lömskt och började skära upp pizzorna i bitar.
****
När alla hade ätit upp Pizzorna så drogade vi någon helt värdelös dokusåpa tills det blev kväll..





Dokusåpan fortsatte på TV. Jag tyckte att en var så tråkig så jag tänkte sova ett tag. Så jag lutade mig mot Justin som råkade sitta bredvid mig. Jag kunde känna hur Justin log när jag lutade mitt huvud mot hans axel.
Mina ögonlock blev tyngre och tillslut somnade jag. Men vaknade av att Chaz skrek

-Äntligen! Den där filmen eller vad det var sög!
­-Shh ! Jag tror hon sover. Sa Justin tyst.
-Jag gjorde innan Chaz skrek, sa jag och satt mig upp försiktigt..
-Haha förlåt, sa Chaz.
-Det är lugnt.
-Ska vi inte ta och köra Sanning eller Konka? Fråga Kimberly.
-Ja det tycker jag, sa Jade och Christian samtidigt.
-Jag går och hämtar en flaska, sa Justin medans han ställde sig upp och var på väg in i köket. Jag följde efter Justin in i köket för att ta ett glas vatten.
-Hoppas det inte gjorde något att jag somnade på din axel. Sa jag medans jag drack vattnet.
-Nej då det är lugnt, det var faktiskt ganska mysigt. Sa han och log ett sånt där underbart leende.

Vi gick in i rummet där alla andra satt i en ring. Justin la ner flaskan i mitten och snurrade. Den snurrade och snurrade. Tillslut stannade den på Nicole.

-Sanning eller konka?
-Hm..sanning.
-Oh…fegis sa Ryan som satt bredvid henne.
-okej..Ryan eller Chaz? Frågade Justin
-Eh..Ryan..sa Nicole och hennes ansiktsfärg ändrades till röd.
-Aw…sa Kimberly Jade och jag i min på varandra.

Nicole snurrade och den hamnade på Chaz.

-Sanning eller konka?
-Jag tar konka.
-Du ska göra ett sugmärke på ...Kimberlys hals.

Chaz böjde sig över Kimberly som hade flyttat på håret så Chaz skulle komma åt halsen.
Det blev ett stort rött märke på halsen som inte skulle försvinna på några dagar.
Nu var det Chaz tur, och den stannade på mig. Och jag valde konka.

­-Oh en tuff brud. Sa Christian. Och vi började skratta.
-Klart sa jag medans vi skrattade.
-Du ska kyssa Justin. Och det ska vara en riktig en.

Jag kröp fram till Justin och jag såg att han log. Därefter tryckte jag mina läppar mot hans. Fjärilarna började snurra i min mage. Visst jag har haft pojkvänner förut, men jag har aldrig känt såhär. Men det fick ta slut där. Jag menar jag känner knappt pojken och vi hade 4 andra som tittade på. Jag flyttade huvudet från Justin och såg in i hans ögon. Vi båda log.

-Oh det där gick hett till! Sa Ryan. Alla började skratta utom jag, jag tänkte bara på hur kyssen var, och hur min kropp reagerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0