| A special summer - 8 | She's fuckin' perfect.

-Kom jag kan värma dig lite svarade Justin lite flörtigt. Så jag simmade mot honom, han tog tag i mig och kramade om mig.
-Blev det bättre? frågade Justin.
-Lite...sa jag men släppte sedan Justin. Jag såg hur Justin kom närmare mitt ansikte, jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ville kyssa honom men jag tycker att vi gå lite väl fort fram.



Zarah, tänk snabbt nu! Jag besvarade kyssen av värsta impulsen eller något, och kände den där välbekanta stöten. Den som alltid kom när han rörde mig.

-Justin.. Går vi inte för fort fram?
-Kanske, men det känns som att vi redan har känt varandra i ett år inte bara några få dagar.
-Tror du på kärlek vid första ögonkastet?, frågade jag.
-Jag gjorde inte det, tills jag träffade dig, svarade han och log stort.
-Aww, sa jag.

Men innerst inne undrade jag om vi inte gick för fort fram ändå. Jag vet ju vad som har hänt i mina andra förhållanden när det gått alldeles för fort. Inte för att jag trodde så om Justin, han kanske till oh med var oskuld? Det är dock inte jag.

-Zarah?!, skrek Justin och skakade om mig.
-Eh oj haha efterbliven.se, skrattade jag fällde upp mina solglasögon.
-Så hur ska vi göra?, frågade han och skruvade besvärat på sig.
-Alltså jag vill ju. Men de där har redan lyckats förstöra, svarade jag och pekade diskret mot stranden.
-Chaz,Ryan,Christian,Kimberly,Nicole och Jade?, frågade Justin förvånat.
-Nej pucko papzen!, sa jag och puttade till honom på skoj.
-Tack för den skitunge, flinade han.
-Jag är ingen skitunge, sa jag surt där vi gick bredvid varandra in mot stranden.
-Men du är mindre än mig iallafall, sa han malligt.
-Störda CP barn, muttrade jag surt.

Han flinade till och skrattade lite. Våra armar snuddade vid varandra och jag fick världens impuls av att kyssa honom. Men det går inte. Papzen kommer hinna förstöra innan det ens har blivit något seriöst om vi ska hålla på framför allihop.

-Ibland vill jag bara spola tillbaka tiden, suckade jag och la mig tillrätta på en av solstolarna vi hade hyrt.
-Vad menar du?, frågade Jade men jag svarade inte.

Nicoles perspektiv

Åhh. Att Zarah alltid ska få de snyggaste killarna. She's fuckin' perfect. Varför måste hon få Justin? Varför kan inte jag få honom? Bäst att agera snabbt innan det hinner bli något mellan de. När jag är klar kommer deras vänskap vara krossad och borta med vinden. Justin tillhör mig. BARA mig. När jag sa det där till Zarah om att jag tror han gillar henne, försökte jag bara spela så att ingen skulle misstänka något. Men jag ska nog se till att förstöra allt och Justin kommer bli min.
___________________________________________________________________________________________
Ohh. Vad tänker Nicole hitta på nu? ;o Detta kapitel har jag (Nellah) skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Felizia

Awesome!! <333 :D

2011-10-16 @ 00:27:57
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0