| A special summer - 4 | Pizza

-Why am i not surprised!, skojade jag och bytte om till bikini med mina speciella trix.
-You should.. Det är inte varje dag Justin Bieber spanar in dig!, svarade han och drog på sig ett par badbyxor.

Jag himlade med ögonen innan vi (tillsammans) gick ner för att göra och servera frukost åt de andra..




Men Jade och Nicole hade hunnit före. Så nu satt vi och åt Nicoles berömda pannkakor med Jades hemmagjorda grädde.

-Gott!, sa Chaz med munne full av tuggad pannkaka och grädde.
-Åh fan stäng munnen!, sa jag surt och vände bort huvudet.
-Bara att vänja sig, flinade Justin.

Jag har verkligen inget bra mogonhumör, speciellt inte om jag är bakis. Så jag bara vände bort huvudet surt och åt min mat.

-Vad hände ? hörde jag Justin fråga förvånat tyst till Kimbely.
-Nej, hon har inget bra morgon humör, och speciellt inte när hon är bakis.
-Jaha.....

Det regnade ute idag, så vi bestämde oss för att denna dag fick vara en inne dag med film och mys.
Klockan var inte mer än 2, men eftersom vi inte hade något annat att göra så satt vi igång en film. Det blev Easy A, jag älskar den filmen. Den är så rolig, och Emma Stone, huvudpersonen är så grymt bra.
Jag kände att jag fick blickar i från höger sida. Tänkte väl att den personen som tittar kan ju inte sitta så hur länge som helst så jag ignorerade blickarna och fortsatte titta på filmen. Efter ett tag när jag fortfarade blickar tittade jag dit. Där såg jag att Justin satt, men när han såg att jag tittade dit vände han på huudet och låssades som om inget hänt. Jag skrattade lite för mig själv.

-Ska vi inte äta snart? frågade Chaz och man hörde direkt efter hur hans mage kurrade.
-Jo det borde vi nog göra, sa Nicole medans vi skrattade åt Chaz mage.
-Vad vill ni äta då? frågade Justin. Chaz var inte seg på att svara.
-PIZZA.
-Pizza får det bli för jag tror ingen orkar göra någon mat eller? sa Justin.
-Nee.., svarade alla samtidigt.

Justin gick och beställde pizza till alla medans vi fyra tjejer dukade fram till alla.

-Vad tycker ni om resan efter en dag då? frågade jag medans jag tog fram glasen.
-Ja gårdagen var super, men jag kan väl inte säga att denna dag varit så bra, pågrund av den förbannade huvudvärken..sa Jade.
-Jag håller med! utbrast både Kimberly och Nicole.
-Jo..samma här den är hemsk. Men det är värt de. svarade jag och vi log.


*Plingplong*

-Det där måste vara pizzan! sa Ryan. Både jag och Justin ställde oss upp för att hämta den.
-Jag kan betala, sa jag och fortsatte gå till dörren.
-A men jag gör det så gärna, svarade han.
-Men.., mer han jag inte säga föränn Justin tagit emot pizzorna och betalat. Han log bara när han gick förbi mig med pizzorna in i köket.
-Det får gå för denna gång, men nästa gång är det jag som betalar.

Han flinade lömskt och började skära upp pizzorna i bitar.

****
När alla hade ätit upp Pizzorna så drogade vi någon helt värdelös dokusåpa tills det blev kväll..
___________________________________________________________________
Denna delen har jag(Nella) och Olivia skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: elena

super bra

2011-10-10 @ 21:24:18
URL: http://fjortizella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0