| A special summer - 21 | Laugh

-Då kan jag fota er med min kamera. Vänta här jag kommer snart, utbrast Zarah och sprang upp till vårat rum.
-Jag Jade och Kimberly fixar picnik. Ni andra får fixa.. Vad ni nu fixar!, sa Nicole och gick ut till köket med Jade och Kimberly efter sig.
-Och vad är det vi fixar då?, muttrade Chaz och himlade med ögonen.
Jag själv sprang upp till toan för att fixa mitt hår..

Överraskningen som vi skulle få idag, gick tyvärr inte. Det var för dåligt väder så vi skulle ta den någon annan gång.
Så nu var alla klara med allt vi skulle ha med oss.


-Kom nu går vi! ropade Kimberly.
-Men om man dog då?, frågade Zarah och kom ner från övervåningen.
-Fast tyvärr så gjorde du ju inte det, svarade Nicole och flinade.
-Tack Nicole du kunde inte ha sagt något snällare, sa Zarah och tog på sig sina converse.
-Tjejer.., muttrade Chaz och himlade med ögonen. Jag skrattade tyst och seckunden efter slog Zarah till mig i bakhuvudet.
-Jag älskar dig med! flinade jag och som svar så lippade Zarah bara åt mig.

Zarahs perspektiv

Jag skrattade och drog på mig skorna.
-Kommer ni eller?! ropade jag otåligt, Justin skrattade åt mig.
-Otålig eller? flinade han och drog in mig i hans famn. Jag log mot honom och kysste honom mjukt.
-Skärp er nu! Sluta gulla! Jag spyyyyyyr! sa Kimberly och gjorde ett kräk ljud, jag skrattade och öppnade dörren.
Alla gick ut och sist gick Justin, han tog min hand och vi låste dörren efter oss. Sedan gick vi mot bilen och hoppade in. Ryan satt bakom ratten, bredvid han satt Nicole, bakom dem satt, Chaz, Kimberly, Chris och Jade. Det fanns bara en plats kvar i den stora bilen.
-Och hur ska vi sitta då? frågade jag och pekade på mig och Justin med tummen, Justin flinade.
-Jag tror jag vet sa han lurigt och hoppade in i bilen, han la sedan armarna om min midja och drog in mig i bilen och ner i hans knä.
-Såhär! flinade han.
-Inga problem. skrattade jag.

Bilen började åka och kanske tjugo minuter senare var vi framme i en liten park. Jag öppnade dörren och hoppade ut, efter mig kom Justin, Jade, Chris, Kimberly och Chaz. Ryan och Nicole hade redan börjat packa ur bilen. Vi började hjälpa dem och gick sedan mot en fin liten sjö med en stor grön gräsplätt framför den.
Jag och Justin började springa mot den, hand i hand. Efter kom de andra. Chaz la ut den stora röda filten på gräset så att vi kunde sitta ner.
_________________________________________________________________________________
Den här delen har jag (Nellah) och Matilda(ny medlem) skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥♥

2011-10-30 @ 20:23:20
Postat av: Fridis

Hej hej kan int ni(du) skriva ganska mkt nu under höstlovet?? <3

PS. ni(du) är jätte bra på att skriva.:P

2011-10-30 @ 21:54:07
Postat av: elena

super duper bra

2011-10-31 @ 11:22:55
Postat av: Bettan<3

Jättebra! <3

Men vilken överaskning??

2011-10-31 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0