| A special summer - 14 | You have to tell us

Han tittade in djupt in i mina ögon. Vi tittade ett bra tag, innan han flyttade blicken till mina läppar. Han böjde ner huvudet så han kom närmare mitt ansikte. Ska jag gå för det? Han kom närmre och närmre nu var det bara någon centimeter kvar.



Han trycktre sina läppar mot mina, och jag besvarade kyssen han gav mig. Vi avslutade kyssen och tittade bara på varandra. Jag kände hur kinderna blossade upp lite för att han tittade så mycket på mig . Liksom inspekterade hela mitt ansikte. Så jag böjde ner huvudet och tittade ner på golvet. Då kände jag Justins finger under min haka, som lyfte upp mitt huvud och tittade in i mina ögon innan han sedan närmade sig och kysste mig igen.
Jag kände den där underbara känslan i kroppen när han nuddade mina läppar. Fjärilarna i magen for runt som i en tvätt maskin.

-Zarah jag gillar dig! Väldigt mycket, du får mig att känna på ett sätt som ingen annan fått och jag älskar det.
-Jag ....gillar dig också, sa jag försiktigt och började rodna igen.
-Du är så söt när du rodnar , sa Justin och då rodnade jag bara ännu mer och satt upp händerna för ansiktet och gick för att sätta mig i sängen.
-Nej sluta, jag sa att du var söt då kan du inte he för händerna, sa Justin som följde mig till sängen.

Han satt sig i sängen bredvid mig och tittade återigen in i mina ögon och kysste mig. Så där lungt och härligt. Han satt sin hand i min nacke och tryckte mitt ansikte mot hans. Vi hörde att det komme någon utan för dörren så vi slutade kyssen och bara satt oss och pratade som om inget hade hänt.

-Frukosten är klar vad gör ni? frågade Christian som kom in igenom dörren. Jag och Justin tittade på varandra och log lite diskret.
-Inget pratade bara lite, sa Justin.
-Okej, men kom ner nu. sa han innan han gick till köket igen.
-haha det där var nära..sa jag och vi skrattade.
-Jo, vi kanske ska hållade det lite för oss själva till och börja med ? sa Justin.
-Jo det blir nog bra, men dom här i huset måste få veta snart.
-Jo klart dom ska, och jag vet hur. sa Justin med ett stort leende på läpparna och började sedan gå mot dörren.
-Hur? frågade jag nyfiket.
-Kom nu! sa Justin och ignorerade min fråga.
-Jag frågade dig en fråga...hur? Han gav mig en snabb puss på kinden sedan gick han iväg.
-Men Justin! halv skrek jag när jag spang efter honom. Men som vanligt ignorerade han mmig igen och satt sig vid bordet.


Jag sa inget mer, utan satt mig på den enda stolen som var kvar brediv Ryan och Chaz. Vad har han hittat på nu? Hur ska han visa alla här att vi ät tillsammans? tänkte jag för mig själv samtidigt som jag åt av allt som fanns på bordet.
Nu hade alla ätit klart och vi började alla stöka undan frukosten. Jag stod vid köksbänken, när jag kände två hände på min mage. Jag vände mig om och såg Justin stora leende. Han lyfte upp mig på köksbänken och började kyssa mig. Jag kände alla blickar från resten av personerna i köket och hörde Chaz och Ryans röster  Go Justin! och busvissel.
Justin lyfte ner mig från köksbänken och gick ifrån mig och vi bara låtsas som om inget hänt.
När vi stökat undan blev jag snabbt uppdragen på tjejernas sovrum.

-Vad håller ni på med? frågade jag när jag hamnade i sängen med en duns.
-Du måste berätta allt! sa Kimberly hyperaktivt. Jag tittade på alla och såg Nicoles blick. Hon såg ut att vara ledsen och skämmas.
-Kimberly och Jade kan ni gå ut ett tag? Jag lovar att berätta sen.
-Jo det går bra, svarade dom och gick ut.


Sorry för den dåiga uppdateringen. kort....
Detta har Olivia skrivit

/Olivia

Kommentarer
Postat av: elena

super duper bra

2011-10-20 @ 16:58:57
Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥

2011-10-20 @ 17:21:33
Postat av: mikaela

så bra!!! måste ha mer hehe<3

2011-10-21 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0