| A love story - 14 | Sorry..

-Men det vill jag!! Jag kan bara inte!, sa jag frustrerat och kämpade för att hålla tillbaka mina tårar.
-Gör något åt det då!, sa Caitlin lugnt.
Så jag bestämde mig för att göra det som jag visste mamma,Usher,Scooter och alla andra skulle flippa på. Jag loggade in på twitter.

"Zoe plz.. If you see this come back RIGHT now.. I love u." Tweet.



Zoes perspektiv

Ilskan och sorgen växte långsamt inom mig. Han kunde väl ha sagt att han skäms och dumpa mig. Han tycker säkert synd om mig och är tillsammans med mig bara för det. Jag som trodde att det vi hade var speciellt. Men nej då. Ilsket drog jag upp min vita iphone 4 och loggade in på twitter för att kunna skriva något argt meddelande. Men det som lös framför mig var en ny trend. 'Justin loves Zoe?' hette den. Jag öppnade Justins twitter och läste den senaste tweeten.

"Zoe plz.. If you see this come back RIGHT now.. I love u."
10 minutes ago. Twitter for Ipone.

Aww. Jag vände om mot hotellet och traskade lättat tillbaka. Hur ska de reagera? Tänk så är hans mamma jättearg eller så. Hon har aldrig träffat mig. Hans team Usher och Scooter eller vilka det är han jobbar med. Och hans fans?! Herregud vad mycket att tänka på. Men det är det väl värt. Antar jag..

****
-Förlåt Justin!, utbrast jag när han öppnade Caitlins hotelldörr med ett ledset uttryck.
-Det är väl ändå jag som ska säga förlåt?, svarade han och drog in mig i sin famn.
-Förlåt, mumlade jag igen och tryckte mitt ansikte mot hans bröst.
-Förlåt du!, skrattade han bara och kysste mig.
-Men alltså varför skrev du så på twitter?, frågade jag när vi satt i vardagsrummet med Caitlin och Christian som nu hade vaknat.
-För att jag inte skäms!, svarade han stolt och sträckte på sig.
-Men hur visste du..?, började jag.
-Jag berättade jag fattar men än vad nöten gör, flinade Caitlin och slog till Justin i huvudet.
-Eyy inte konstigt att jag är en nöt så mycket som du slår mig i huvudet. MINST tre gånger varje dag. MINST.

Hon log stort och formade ett hjärta med sina händer.

Justin himlade med ögonen och räckte ut tungan. Jag flinade bara, och kysste Justin på kinden.

-Vill du följa mig ut och äta ikväll? Bara du och jag. frågade Justin.
-Klart jag vill, det skulle vara jätte roligt. sa jag och log ett stort leende.
-Bra! sa han och kysste mig länge. Han masserade mina läppar fint och försiktigt.

****
-Cellphone, du och Christian får äta själva ikväll! sa jag när jag lämnat Justin som gått in i duschen.
-Våda da? frågade hon med ett busigt leende.
-Justin sa att vi skulle ut och äta.
-Va kul! Vi måste göra dig fin!
-Ja du måste hjälpa mig.. du är ju så duktig. svarade jag och log.

Efter jag tagit en dusch, satt jag länge medans Caitlin fixade mig. Hon sminkade mig, plattade mitt hår och satte upp det i en fin frisyr.

****
-Du är jättefin Zoe!, utbrast Justin när vi möttes utanför hotellet.

-Tack du också!, log jag och tog hans hand.

Inga paparazzis i sikte än så länge. Hoppas att det förblir så.

-Justin var ska vi egentligen?, frågade jag när han bokstavligen puttade in mig i en vit lång limmo.
-Dedu!, svarade han och flinade.

Jag försökte desperat kolla ut genom fönstrena men det var lönlöst. Alla fönster var tonade och vi satt för långt bak för att jag skulle kunna se ut genom fönstret där fram (det enda som inte var tonat). Justin satt bara och flinade skadeglatt mot mig.

-Så vart skulle vi nu då?, försökte jag hoppfullt.
-Bra försök, svarade han och smekte mitt ben..
__________________________________________________________________________________
Denna delen har jag(Nellah) och Olivia skrivit. KOMMENTERA!
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

nella, har du twitter. isåfall hur tar man bort sin twitter?



SVARA SNÄLLA!

2011-10-06 @ 16:37:38
Postat av: elena

super bra

2011-10-06 @ 23:04:10
URL: http://fjortizella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0