| A love story - 13 | Fuck !

-Vi får gå och kolla!, sa jag och satte upp mitt hår i en slarvig toffs.
-Sen får vi kolla internet!, sa Justin och tog min hand.
-Va varför då?
-Det kan ha varit någon som fångade oss på bild igår.
-Ah just det, mumlade jag.
-Mm..



Jag greppade min väska innan vi tog på oss våra skor och gick ut genom dörren.

****
Caitlin hade redan ätit frukost så vi gick in på hennes rum. Christian sov fortfarande och det kan han gott få göra ett tag till.

-Cai jag lånar din dator!, ropade Justin till Caitlin som var i badrummet.
-Visst ha inte sönder den bara!, svarade hon.

Han startade upp datorn och klickade upp internet. Han googlade 'Justin Bieber kissing Zoe Braun' .

-Ehh de- det var många bilder, stammade jag medans han scrollade upp och ner mellan alla bilder på sidan.
-Mm..
-Ehh vad ska vi göra då?, frågade jag.
-Vi får säga att bilderna är redigerade eller något.., svarade han.

När Justin sa så kändes det som att ett svart hål revs upp i mitt hjärta. Skäms han över mig? Vill han inte visa mig? Skäms han så jävla mycket? Visst det kan bli massa hat för mig men det är jag beredd på att ta. Han är bara för feg. Om vi säger sanningen direkt kommer vi slippa alla rykten osv.. Men tydligen inte. Jag suckade tungt och tog datan ur hans händer. Jag landade med en duns i soffan och loggade in på twitter.

" I like u. #Disappointed " Tweet.

Jag gav tillbaka datorn till honom utan ett ljud.

-Jag går ut lite. ENSAM, sa jag och gick när Caitlin kom tillbaka.
-Oh eh.. Okej, svarade hon innan jag smällde igen dörren hårt och ljudligt.

Justins perspektiv

Varför gick hon?, frågade jag förvirrat och lutade mig bakåt.
-Sa du något hon kan ha reagerat på?, svarade Caitlin försiktigt och satte sig bredvid mig.
-Jag vet inte.. Vi pratade bara lite om några bilder som har läckt ut och jag vill att vi ska ljuga om det.., började jag.
-Men Justin!, avbröt hon. Hon tror att du skäms över henne. Att du inte VILL visa upp henne.
-Men det vill jag!! Jag kan bara inte!, sa jag frustrerat och kämpade för att hålla tillbaka mina tårar.
-Gör något åt det då!, sa Caitlin lugnt.

Så jag bestämde mig för att göra det som jag visste mamma,Usher,Scooter och alla andra skulle flippa på. Jag loggade in på twitter.

"Zoe plz.. If you see this come back RIGHT now.. I love u." Tweet.
________________________________________________________________________
Va ;O? Hur kommer Justins fans att reagera..? KOMMENTERA
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Becca♥

Jätte bra!!♥♥♥

2011-10-04 @ 22:17:06
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra!



//Ebba :D

2011-10-04 @ 22:24:39
Postat av: Felizia

Ahhh jättebra!!! :D

2011-10-05 @ 07:44:50
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

SKITBRA!! :D

2011-10-05 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0