| A love story - 12 | Obs..

****
Justin vann shot tävlingen med mig som tvåa Chtistian som trea och Caitlin kom sist.

-Vad är priset?, frågade Justin lite flummigt..



-Vad vill du ha? frågade jag Justin.
-DIG svarade han och tog mig in i hans famn.
-Men det har du ju redan. sa jag och log.

Hans leende blev också stort och han kramade om mig.

-Hoppas jag kan få något på hotell rummet ikväll.., viskade Justin i mitt öra.
-Vi får väl se, viskade jag tillbaka.

Kvällen fortsatte, och det blev en hel del alkohol.
Efter ett tag insåg jag att Justin hade varit borta ett bra tag. Han skulle bara gå en snabbis på toan. Så jag gick för att leta honom. Dock gick det inte så bra, jag var full och jag ramlade fram och tillbaka när jag gick igenom klubben. När jag kommit en bit, såg jag Justin i en soffa med minst 4 tjejer runt om sig.

-Justin kom igen du skulle bara på toa?, sa jag surt och satte mig i hans knä.
-Obs.. Sorry tjejer biebz är upptagen!, flinade Justin och reste sig upp med mig i sin famn.

Tjejerna suckade högt och jag himlade med ögonen. Skaffa ett liv liksom.

-Justiiin jag kan gå själv, muttrade jag och grep tag i en 'Absolut vodka summer
som en bartener gick förbi med.

-Jaja, flinade han och släppte ner mig. Vars är C och C nu då?, fortsatte han och såg sig omkring.
-Venne, svarade jag och tog en stor klunk av vodkan.
-Ge mig!, utbrast Justin och klunkade i sig av vodkan.
-Tänk så är de typ kidnappade och mördade, sa jag och fnissade högt av tanken.
-Ah du vet tänk om.. Då är vi av med de, fnissade han till svar och daskade till mig på rumpan.
-Där!, utbrast jag och pekade på de där de stog och snackade med varsitt ragg.
-Haha meningslösa ragg, fnittrade Justin.
-Haha menar du?, flinade jag och tog hans hand..

Nästa dag

Jag vaknade av min blixtrande huvudvärk och såg mig omkring. Vad fan hände igår? Det sista jag minns är att jag och Justin snackade om Christans och Caitlins meningslösa ragg. Jag snurrade runt och kollade på Justin som snarkade tyst.

-Hallå Justin?!, ropade jag och skakade om honom.
-Ehh va?, frågade han och satte sig upp med ett ryck.
-Kommer du ihåg vad som hände igår?, frågade jag hoppfullt.
-Nej det sista jag minns är att vi snackade om C och Cs meningslösa ragg, svarade han tankspritt.
-Jag vågar inte, utbrast jag och drog handen fram och tillbaka från min digital kamera jag hade fått syn på.
-Joo vem vet vad som finns där!, flinade Justin och greppade kameran.
-Mm, mummlade jag nervöst och lutade mig över hans axel medans han startade den.
-Haha woow!, utbrast han och bläddrade bland de hemska bilderna.
-Snyggt.., muttrade jag åt en bild där jag och Justin dansade intimt. FÖR intimt.
-Haha OMG!,skrattade Justin och la ifrån sig kameran.

Jag lyfte på mitt täcke.. OMG! Jag är naken. Vad fan nej NEJ NEJ!!

-Justin.., började jag.
-Ja?, frågade han.
-Ehhmm kolla under ditt täcke.
-Varför då?, frågade han och kollade under sitt täcke.
-Ojj..
-MM OJ!
-Ehh vi hade kondom iallafall, försvarade han sig.
-Ja för det gör saken SÅ mycket bättre, sa jag och himlade med ögonen.
-SÅ DU MEAR ATT DET ÄR MITT FEL?, röt han.
-Va Justin nej.., började jag.
-JO DET GÖR DU!, avbröt han och drog på sig sina kläder.
-Justin det sa jag inte!.

Fan tänk om han blev sur nu. Jag menade inte så.

-Förlåt Zoe. Bakfull, sa han och pussade mig snabbt på munnen.

Jag reste mig upp och drog på mig underkläder, shorts och ett linne.

-Tror du att Caitlin och Christian är vakna?, frågade jag och börajde borsta mitt hår.
-Hmm jag vet inte, svarade Justin och kramade om mig bakifrån samtidigt som han la sitt huvud på min axel.
-Vi får gå och kolla!, sa jag och satte upp mitt hår i en slarvig toffs.
-Sen får vi kolla internet!, sa Justin och tog min hand.
-Va varför då?
-Det kan ha varit någon som fångade oss på bild igår.
-Ah just det, mumlade jag.
-Mm..
_________________________________________________________________________
Det här kapitlet har båda skrivit. Kommentera mycket !

Kommentarer
Postat av: elena

super bra

2011-10-03 @ 00:17:20
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

good!

2011-10-03 @ 16:00:19
Postat av: Becca♥

Jätte bra!! har längtat mycket :P

2011-10-03 @ 16:10:51
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

meer!

2011-10-03 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0