Tävling för er läsare :)

Hey guyz! Den här novellen börjar lida mot sitt slut nu och det kommer nog bara bli 10 delar till (40 sammanlagt). Så inför nästa novell ska en av ER LÄSARE få chansen att spela huvudrollen. Jag har redan lite ideér för den novellen. Dock helt blankt när det gäller huvudpersonen. Novellen kommer heta - Like A Skyscraper -

Såhär gör du fär att tävla;

1 Klicka på kommentera ;)

2  Skriv en grundlig presentation om dig själv t.ex vad du heter, dina intressen, hur
du är som person osv..

3 Kommentera!

Update: Tävlingen avslutas imorgon(Fredag) när jag kommer hem
från skolan

/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag heter Julia. Jag är 14 år, snart 15. På fritiden så skjuter jag bågskytte och tävlar nästan varje helg. Annars är jag mest med mina kompisar, fast jag har bara 3 st som jag räknar som kompisar... Annars i skolan har jag minst godkänt i alla ämnen. Jag har lite problem med andra elever på skolan som inte är särskilt snälla mot mig. Jag får ta emot en hel det glåpord för att jag inte inte är riktigt som alla andra i den här j****a byhålan (Bland annat för att jag gillat JB). Jag tror att det har format en hel del av min personlighet, för jag är mer tillbakadragen och säger inte särskilt mycket. När jag säger något så är det noga genomtänkt. Jag är rätt blyg, men när jag lär känna någon person som jag börjar lita på så blir jag mer öppen och jag är snäll, hjälpsam och så.

2011-11-17 @ 22:16:14
Postat av: ellen

Hej! Jo jag heter Ellen jag är 11 år (det behöver du inte ha med) jag dansar simmar och rider. Jag har 2 bästisar Johanna och Johanna. Min mamma har gått bort så jag bor bara med min pappa. Jag har en farmor och farfar som jag sträffar varanan helg dom bor i kungälv. Jag gillar att shoppa och vara med vänner. Jag är alltid positiv,gör det pappa säger.

Puss o Kram från lilla Ellen! <3

2011-11-18 @ 06:52:10
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag heter Emma och är 13 år...

Jag har mörkt ganska långt brunt hår,bruna ögon och är ganska lång!

Jag älskar att dansa,och på fritiden dansar jag street dance!

Jag är ganska snäll som person,men kan vara ganska allvarlig ibland.

Jag tål inte när folk ljuger!!!

Annars är jag alltid glad!

2011-11-18 @ 09:46:35
URL: http://einoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

Det du skriver,finns inga ord för att förklara hur bra det är!

Det känns som om det är på riktigt,man kan nästan känna det dom känner i novellen!

Skitbra!

Jag ska fortsätta läsa tills du inte skriver mer!

Kram!<3

2011-11-18 @ 09:48:38
URL: http://einoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0