Svar till Olivia -.-

Olivia om Svar till Sandra.:
Eran uppdatering blev ju bättre......

Svar: När jag fick se din kommentar blev jag jävligt sur-.- Jag har inte KUNNAT uppdatera P.G.A att mitt internet inte har funkat! Sen vet jag inte med Matilda! Tänk lite nästa gång..
/Nellah

UPDATE: Nästa del kommer senare det lovar jag! PUSSAR på er alla fina läsare <3

Ledsen att jag inte skrivit något heller, har haft problem med min mail och inte kunnat komma in på den ibland, kom in eller två gånger under lovet tror jag? Och det är bara där som jag har användarnamnet sparat eftersom jag suuuger på att komma ihåg sånt, men nu funkar den igen och jag kan komma in här igen, hoppas ni kan förlåta mig?xD
Puss på er.
XoXo Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0