| A special summer - 27 | Justin, turn around !

-Nej för jag är så jävla trött på att du får alla! I skolan fick du alla, och nu vill alla ha dig! Och då menar jag verkjärn få! Sa han och lyfte upp Zarahs trosor från golvet.
-Det kanske betor på ens personlighet, på just detta! För jag väljer Zarah.


Justin och Zarah på stranden

-Ofta?, mumlade Chaz tyst.
-Ja, men det betyder inte att jag tänker ge upp våran vänskap. Det har alltid varit vi, sen vi var små remember?, påminde jag honom.
-Visst ta Zarah du, JAG BRYR MIG INTE!, det sista skrek han och klampade ut ur rummet.

Det enda som fanns kvar av stället han stog på, var Zarahs trosor. Nervöst kliade jag mig i nacken. Jag MÅSTE komma på ett sätt att lösa det här. För det får fan INTE förstöra våran semester.

-Justin vad sa han?

Det var Zarah. Jag smålog och kramade om henne bakifrån.

-Han blev väl inte särskilt glad, speciellt med tanke på hur det ser ut här, svarade jag och pekade på hennes trosor.
-Blev han sur för det?
-Sur är en underdrift. Snarare fly förbannad han gnatade om att jag alltid får alla tjejer alltså verkligen "får", sa jag och gjorde kaninöron.
-Äsch hjälp till att plocka upp istället, flinade hon och började plocka upp sina kläder.

Jag log stort och hjälpte henne.

Zarahs perspektiv

-Justin vänd dig om, sa jag och snurrade med fingret i luften.
-Varför då?, frågade han envist.
-Jag ska byta om, svarade jag och flinade.
-Då tänker jag verkligen inte vända mig om, sa han och flinade.

Jag suckade och bytte om.

-Haha jag som trodde du tänkte tvinga mig, sa Justin och kysste mig.
-Knappast, du är ju envisast i världen, svarade jag.
-Kan vi inte gå ner till stranden och bada allihopa?
-Visst men byt om då din jöns så gör jag ner och säger till de andra, log jag och skuttade ut ur rummet.

Först kollade jag i köket men där var de inte. Så jag kollade i vardagsrummet men de var inte där heller. Just det! Bakgården såklart. Jag gick mot bakgården och mycket riktigt där låg allihopa på rad och solade.

-Hörni vi ska till stranden nu så packa det ni ska han, sa jag.
-Okej, svarade Kimberly och de reste sig upp.

Själv sprang jag upp till mitt och Justins rum igen.

-Vad gör du?, frågade jag och ställde mig bakom honom.
-Jag fixar håret dahh, sa Justin och drog fingrarna genom sitt lena hår.
-Tönt vi ska ju ändå bada, sa jag och log.
-Men ändå förresten så behöver jag en ny mobil, sa Justin och höll upp sin spruckna iphone.
-Jo jag vet det.

****
-JUSTIIN!, skrek jag och sprang ut i vattnet.
-Säg att jag är bäst säg det!, ropade Justin och slängde sig på mig.
-Okej okej du är bäst, sa jag och la händerna runt hans nacke.
-Bra, sa han och kysste mig.

Även fast han visste att det fanns paparazzis överallt..
_______________________________________________________________________________
Aww! Denna del har jag(Nellah) skrivit! KOMMENTERA
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥♥

2011-11-13 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0