| A special summer - 25 | You have 2 choice

-Okej, sa Jade, men gav Zarah något som såg ut som du-får-säga-allt-sen-blicken, inte vet jag, jag är inte bäst på att tyda blickar, skärsklit inte tjejers...

Vi gick upp för trappan hand i hand och så fort hon stängt dörren efter oss presade jag mina läppar intensivt mot hennes...



Zarahs perspektiv

När jag vaknade dagen efter och tänkte på vad jag och Justin hade gjort igår, log jag med hela ansiktet. Jag rullade över för att titta på Justin. Men han var inte där.  Han var säkert nere med de andra. De vaknar ju alltid före mig. Med en suck satte jag fötterna i golvet och tog på mig rosa underkläder och en vit fluffig sommarklänning utan axerlband. Jag sminkade mig naturellt - mascara och solpuder - och borstade igenom håret. Det fick hänga i sina naturliga lockar.

Precis innan jag skulle stiga in i köket hörde jag Chaz röst.

-JUSTIN DU SKA ALLTID FÅ ALLA UNDERBARA TJEJER!
-Chaz förfan sluta Zarah kanske sover fortfarande, -nu var det Justin-
-JA SÅ DIN GULLIGA LILLA ZARAH SOM DU ÄLSKAR ÖVER ALLT ANNAT LIGGER OCH SOVER I ERAN SÄNG!
-Chaz, sluta. Vi blev kära och föll för varandra man kan inte bestämma vem man blir kär i!
-NEJ DET ÄR JUST DET! JAG ÄR OCKSÅ KÄR I ZARAH JAG TYCKER ATT INGEN SKA FÅ HENNE!
-Va nej så kan du inte göra!

-JO! -äntligen sänkte han rösten- Du får välja, min vänskap eller ditt och Zarahs förhållande.
-SKOJAR DU?! -
Nu var det Justin som skrek-.
-Nej det är bara att välja NU.

Justin blev tyst. Jag kikade försiktigt in i köket där det såg ut som ett slagfält. Utspilld mjölk,läsk och Juice. Bröd pålägg och smör låg överallt. De hade antagligen bråkat rejält. Kylskåpet,stolarna och bordet låg omkullvälta. Glassplitter precis överallt. Även Justins iphone låg krossad på golvet.

-Omg, vafan håller ni på med det här huset är inte vårat, sa jag och steg in i köket.
-Hur länge stod du där?, frågade Justin och vände sig om mot mig.
-Tillräckligt länge för att fatta vad allt det här handlar om, svarade jag kyligt och började lyfta upp kylskåpet.
-Hjälp till då!, fräste jag och pekade ilsket på bordet och stolarna.

Chaz ställde upp det medans Justin hjälpte mig med kylskåpet. Plötsligt dök reste av gänget upp. De hade tydligen varit och handlat, med tanke på deras matkassar.

-Woho vad här hänt här?, sa Christian och såg sig omkring.
-Vi förklarar senare typ bara hjälp till nu, sa jag och började plocka upp allt glassplitter.

Nicole dök upp vid min sida och hjälpte till.Ryan torkade upp mjölk,dricka och Juice medans Jade och Kimberly plockade upp hela glas och tallrikar. Christian plockade upp påläggs paketen och ställde in i kylskåpet som Justin hade kopplat in igen.

****

-Justin vem väljer du nu då?

Det var säkert femtioelfte gången Chaz frågade.

-Ta det lugnt låt mig få tänka lite, mumlade Justin.

Ha! Att han ens tänkte på att lämna mig för Chaz. Han sa ju att han älskade mig. Då är det ju nästan självklart att han borde välja mig..
_______________________________________________________________________________________
Så vem väljer Justin? Del skriven av mig (Nellah) KOMMENTERA
Xx/Nellah<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

chhaaaz

2011-11-13 @ 01:09:46
Postat av: Hanna

Spännande!!!

När kommer nästa :D

2011-11-13 @ 10:42:55
URL: http://ourbieberworlds.blogg.se/
Postat av: Cherry

Så bra :D ♥♥

2011-11-13 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0