- Like A Skyscraper - Episode 5 - One kiss, but nothing more.

Wow. Julia kom ut från hotellrummet enbart iklädd bikini och solglasögon. Och såklart hade hon en strandväska med grejer i.


#welovwjelena.


Julias perspektiv

-Justin för fan?!, väste jag surt och ställde mig upp.
-Men du såg ju så varm ut, sa Justin och flinade.
-Vill du han en kram? Du ser också ganska varm ut, sa jag och flinade.

Justin var helt torr. Och absolut inte redo på konsekvenserna av sitt val.

-Ehhm nej jag tror jag håller mig varm, sa han och backade några steg.
-Men om du inte har något val då.. Du vet vattnet var väldigt kallt, svarade jag och tog några steg framåt.
-HJÄLP MAMMA!, skrek Justin och sprang upp till Pattie.
-DIN FEGIS!, skrek jag och sprang efter honom.
-Nej! Snälla nej! Snälla!, utbrast Justin och ställde sig bakom Kenny.

Jag och Kenny hade inte träffats ännu.

-Kenny hjälp ett galet fan, sa Justin och nickade mot mig.
-Justin seriöst jag vet att det är Julia, sa Kenny och vi hälsade.
-Redo för din kram, skrattade jag och hoppade på Justin.
-TA BORT HENNE! skrek Justin, vilket bara fick mig att börja asgarva.
-Haha, skrattade jag medans jag slog armarna om honom.

7 veckor senare (fortfarande Julias perspektiv)

Äntligen skulle vi lämna Australien för att åka till Frankrike. Jag och Justin har ett väldigt invecklat, komplicerat förhållande. Det är svårt att förklara. Inte bara kompisar, men ändå inte tillsammans, om ni fattar? Vi hade kyssts en gång, på Justins hotellrum. Men sen hade jag bara rusat därifrån sen var det helt awkward resten av dagen. Så nu vet jag inte. Vi pratar ju.. Men inte lika mycket som innan det där hände. Och vi skojar aldrig med varandra längre. Jag suckade djupt, på något sätt saknade jag att ha det som vi hade innan, Justin är en sådan sjukt härlig kille...så fort han kommer in i rummet börjar mitt hjärta slå fort, det känns som om hjärtat ska slungas ut genom bröst korgen.
Vaje gång jag ser in i hans glittrande ögon, vilket tyvärr inte händer så ofta, känns det som att jag ska drunkna, jag antar att det är så här det känns att vara kär.
Jag reser mig upp från soffan i turnee bussen, möts av justins vackra ögon, i någon sekund, innan han kollar ner på sin mobil igen, skriver något snabbt, jag läser det snabbt, innan jag går vidare mot toaletten.

Sel, jag älskar dej med, hoppas du vet det:*♥

Mitt hjärta går i tusen bittar, inte nog med att den spännenda stämmningen mellan oss knäckte mig, Justin har en flickvän.
Jag går snabbt in på toan och låser dörren, så fort jag har låst om mig känner jag de första tårarna komma.


Justins perspektiv

Jag vet Bieber jag vet:D♥

Svarar Selena, jag ler stort, jag har världens underbaraste flickvän.
Gahh, kan du inte komma hit snart, Miss U soo bby!♥

Miss u 2, kommer ju snart, U know, om 1 vecka vettu:p♥

Kan inte vänta♥

Jag ler stort och skickar iväg smset, då kommer Julia, Julia, vad ka jag göra? Det är så spännt mellan oss, ibland önskar jag att jag aldrig kysst henne.

Ohh, denna del är skriven av Nellah och mig (matilda) hoppas ni gillar, puss!♥



Kommentarer
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

meer!! :D love it!

2011-11-27 @ 19:27:31
Postat av: mimmi<3

Jätte braa! :D

Mer :)

Tack för länkningen!

Länkat dig/er oxxo! :D

2011-11-27 @ 20:18:22
URL: http://www.minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: Cherry

Så sjukt bra :D ♥♥

Skulle vara lite spännande om hon skulle typ skära sig, för att hon är typ ledsen över att Justin kysste henne men att han har Selena, det skulle vara spännande att läsa (a)

Men det är bara ett förslag, hehe :) ♥

Skitbra skrivet :)) ♥

2011-11-27 @ 20:33:07
Postat av: Lovisa

MEEERRR!!!!!!!

2011-11-28 @ 15:37:17
URL: http://mystorysaboutes.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRYMT

2011-11-29 @ 19:11:04
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0