My little sweetheart- Kapitel 45

Gaby’s Perspektiv
Jag titta häpet på Justin som titta glatt på mig.
- Justin! Sa jag och slog lätt till honom på armen.
- Men gumman, du behöver inte vara arg bara för att jag älskar dig mest, Flina Justin och pussa mig snabbt på nästan.
Jag titta surt på Justin och la händerna i kors,
- Vad tigger du efter? Frågade Justin mig.
Jag var bara så arg på mig själv att jag inte på något sett kunde bevisa att jag älskade Justin mest.
- Är det detta du tigger efter, Fortsatte Justin och putta mig lätt bak på sängen så att jag nu låg på rygg och titta på honom.
Jag skratta lätt till och titta på honom,
- Vad ska jag tigga efter? Frågade jag och la min hand på magen.
- Detta, Sa han och i samma sekund kände jag hans mjuka läppar mot mina.
Han lyfte sakta upp huvudet igen och titta mig djupt i ögonen.
- Det räcker inte Justin, detta är inte ett bevis, Sa jag och titta retsamt på honom.
- Men, Sa han och la sin han på mitt lår som vila på sängen bredvid honom.
Jag titta på honom, Han reste sig hastigt upp och lyfte upp fingret i luften innan han stack ut ur rummet.
Jag hade ingen aning om var han skulle men det fick jag vänta med tills han kom tillbaka.
Små trippande steg hördes från den knakande trappan och inte lång tid efter hörd jag hur dörren öppnades in till Justins rum.
- Kusten är klar! Viskade han och hoppa in som en ninja tyst i rummet.
- Vadå kusten är klar? Frågade jag honom.
Justin kom tyst gående mot sängen där jag låg på rygg, och tittade frågande på honom.
- Ja, mamma sover och ja, Sa han och blinka med ena ögat.
Först förstod jag inte vad han menade men när jag hade tänkt efter i samma sekund suckade jag.
- Jag orka inte nu Justin, Suckade jag och titta på Justin som kom glatt mot mig.
- Men jag har saknat dig, Sa han ledset och satte sig tyst på sängen bredvid mig.
Jag sucka till och reste mig upp tät intill honom
Justin’s Perspektiv
Gaby satt sig tät in till mig på sängen och sucka lågt,
- Snälla, Bad jag och tog min ena arm runt henne.
Jag såg hur hon sakta vände sig mot mig och gav mig en irriterande blick.
- Justin, Sucka hon.
Jag hade saknat hennes mjuka läppar mot mina hela den långa tiden jag låg på sjukhuset och nu när mamma sov och vi hade chansen orkade hon inte. Jag är tvungen att övertala henne men hon är rätt så svår att övertala, Det går bara lätt ibland men då är det bara ibland.
- Då blir det ingen Hawaii, Viskade jag och pussa henne lätt på huvudet.
- Jaha, då blir det inget, Sa hon titta ner i golvet.
- Men jag skoja bara, Sa jag och slog henne lätt på över armen.
- Jag vet, det var därför jag inte gjorde något, Sa hon och log.
När hon log mig lyfte jag min hand och la den lätt under hennes haka.
Hon stelna till och det kändes som att tiden stod stila, När Gaby titta mig i ögonen kunde man inte göra något än att le.
Gaby’s Perspektiv


Jag titta häpet på Justin som titta glatt på mig.
- Justin! Sa jag och slog lätt till honom på armen.
- Men gumman, du behöver inte vara arg bara för att jag älskar dig mest, Flina Justin och pussa mig snabbt på nästan.
Jag titta surt på Justin och la händerna i kors,
- Vad tigger du efter? Frågade Justin mig.
Jag var bara så arg på mig själv att jag inte på något sett kunde bevisa att jag älskade Justin mest.
- Är det detta du tigger efter, Fortsatte Justin och putta mig lätt bak på sängen så att jag nu låg på rygg och titta på honom.


Jag skratta lätt till och titta på honom,
- Vad ska jag tigga efter? Frågade jag och la min hand på magen.
- Detta, Sa han och i samma sekund kände jag hans mjuka läppar mot mina.
Han lyfte sakta upp huvudet igen och titta mig djupt i ögonen.
- Det räcker inte Justin, detta är inte ett bevis, Sa jag och titta retsamt på honom.
- Men, Sa han och la sin han på mitt lår som vila på sängen bredvid honom.
Jag titta på honom, Han reste sig hastigt upp och lyfte upp fingret i luften innan han snabbt gick ut ur rummet.
Jag hade ingen aning om var han skulle men det fick jag vänta med tills han kom tillbaka.
Små trippande steg hördes från den knakande trappan och inte lång tid efter hörd jag hur dörren öppnades in till Justins rum.
- Kusten är klar! Viskade han och hoppa in som en ninja tyst i rummet.
- Vadå kusten är klar? Frågade jag honom.
Justin kom tyst gående mot sängen där jag låg på rygg, och tittade frågande på honom.
- Ja, mamma sover och ja, Sa han och blinka med ena ögat.
Först förstod jag inte vad han menade men när jag hade tänkt efter i samma sekund suckade jag.
- Jag orka inte nu Justin, Suckade jag och titta på Justin som kom glatt mot mig.
- Men jag har saknat dig, Sa han ledset och satte sig tyst på sängen bredvid mig.
Jag sucka till och reste mig upp tät intill honom
Justin’s Perspektiv


Gaby satt sig tät in till mig på sängen och sucka lågt,
- Snälla, Bad jag och tog min ena arm runt henne.
Jag såg hur hon sakta vände sig mot mig och gav mig en irriterande blick.
- Justin, Sucka hon.
Jag hade saknat hennes mjuka läppar mot mina hela den långa tiden jag låg på sjukhuset och nu när mamma sov och vi har chansen orkade hon inte. Jag är tvungen att övertala henne men hon är rätt så svår att övertala, Det går bara lätt ibland men då är det bara ibland.
- Då blir det ingen Hawaii, Viskade jag och pussa henne lätt på huvudet.
- Jaha, då blir det inget, Sa hon titta ner i golvet.
- Men jag skoja bara, Sa jag och slog henne lätt på över armen.
- Jag vet, det var därför jag inte gjorde något, Sa hon och log.
När hon log mig lyfte jag min hand och la den lätt under hennes haka.
Hon stelna till och det kändes som att tiden stod stila, När Gaby titta mig i ögonen kunde man inte göra något än att le. 


Gaby’s Perspektiv

Jag titta Justin djupt in i ögonen, I hans underbara hassel bruna ögon jag drunkna i.
Det var en sak jag koncentrera mig på och det var Justins fina ögon som glänste av glädje.
Jag luta mitt huvud närmare honom med blicken kvar, Mina läppar nuddade han och jag slöt sakta mina ögon..

KOMMENTERA!

Vad ska häna mellan dom? Något hett eller inte? ;)


Förlåt för att ni har väntat så länge på denna men jag ska bli bättre på att uppdatera!
JAG LOVAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hetttt

2011-05-03 @ 11:06:25
Postat av: Julia

hallå varför kan jag inte hitta dem från första början ? ;)

2011-05-03 @ 15:30:08
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå varför kan jag inte hitta dem från första början ? ;)

2011-05-03 @ 15:31:00
Postat av: Bettan<3

Jättebra!<3

Meeeeeer!!

2011-05-03 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0