Jag har inte glömt er!

Förlåt, förlåt, förlåt för dåig uppdateringe men jag skriver en del nu.
Har match ikväll så får se när den kommer att komma upp men tack så himmla mycket till er som stannar!
Jag lovar att den kommer snart.
Förlåt, förlått, förråt och enu en gång förlåt men det är bara 11 skoldagar kvar och jag måste hålla på med skolan nu dom sista dagarna sen vet jag inte om jag alls kommer att uppdatera på sommarlovet.
Jag kommer att gå iväg till Kroatien två - tre veckor efter skolanavslutningen och stanna där tills skolan börjar, men kanske skriver något från mina kusiners dator eller så gör jag tidinställda inlägg.
Love ya all ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kroatien in my <3

2011-05-31 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0