My little sweetheart- Kapitel 20

Gaby vill du ha någon parfym? Frågade Justin mig och peka mot Flick avdelningen.
- -Nej det behövs inte älskling men tack.
Vi gick till kassan och betala parfymen. När vi var klara med kassan gick vi ut ur affären med snabba steg.
- Jag och Ashely drar åt de hållet, Sa Jaden och peka åt Vänster.
- Okej gör ni så vi går runt här, Sa Justin och titta på mig. Jag nicka tillbaka till honom.
När Ashely och Jaden hade gått iväg började vi dra oss till en sko affär,
- Jag ska bara kolla efter ett par skor, Sa Justin och blinka åt mig.
- Jaså, Har du inte tillräkligt med skor? Skrattade jag.
- Ee, Jo kanske de men jag måste bara ha ett par till, Sa han och jag bara log mot honom.
Vi passerade då och då några paparatzzi, Men några hade vi hela tiden intryckta i ansiktet.
Vi börja sakta närma oss affären när jag kände Justin tar mig hand. Det var sån härlig känsla att få hålla hans hand.
Justin’s Perspektiv
Jag bara kände för att ta hennes hand, Jag brydde mig inte om paparatzzina. Det är min tjej, Bara för att jag är känd ska jag inte kunna behandla min tjej som en princess?
Jag titta på henne och såg att hon tittade på mig, Vi gav varandra båda ett brett leende. Vi passera en stor sko butik och vi båda stanna upp ett tag.
- Ska vi kika in? Frågade jag henne och peka mot affären.
- Ja, visst!
Vi svängde in i butiken och blev varmt välkomna. Sedan gick vi raka vägen mot sneakers skorna.
Jag släppte sakta taget om Gaby hand och flög fram till ett par guldiga och svarta supra sneakers.
- Wow, Sa jag och ställde mig upp för att fånga skorna som stod rätt så högt upp på en hylla.
Jag hörde Gabys klackande steg koma mot mig bakifrån. Jag trog ner skorna från hyllan och tryckte in dem i Gaby ansikte.
- V-visst är dem snygga? Frågade jag henne med en lyckligt stammande röst.
Hon skratta och sa,
- Ja, jätte snygga, Och tog skorna ur min hand.
Jag drog av mig mina röda supra och drog snabbt skorna ur Gaby hand och sedan snabbt på med dem. När jag hade tagit på mig skorna gick jag med snabba steg till den närmaste spegeln.
- Perfect dem ska jag ha! Vad tycker du gumman? Frågade jag Gaby och börja gå mot henne.
- Över snygga baby! Sa hon och jag log tillbaka till henne.
- Vill du kolla på något? Frågade jag henne när jag hade tagit på mig mina röda skor.
- Ja, Kan vi bara gå och kika vid fin skona? Frågade hon mig och log.
- Klart kan vi de! Sa jag och börja gå mot fin skorna.
Hon gick direkt fram till ett par gråa höga skor och granska dem med sin blick.
- Vad tycker du om dessa? Frågade hon och tog upp skorna mot mig.
- Snygga! Sa jag och blinka till med ögat.
Hon satt sig på soffan och drog av sig sina leopard skor och tog  på dem gråa skorna istället. Hon ställde sig upp och börja gå med klackande steg mot spegeln.
- Vad tycker du Justin? Frågade hon mig och vände sig mot mig.
- Älskar dem! Sa jag och pussa henne på pannan.
- Okej då tar jag dem! Sa hon glatt.
Hon tog av sig skorna och tog på sig sina andra. Vi börja mot kassa när det kom fram en flicka till oss,
- Justin kan jag få din autugraf? Frågade hon mig och blev lite genererad.
- Klart du kan! Sa jag.
Hon räckte fram ett papper och en penna, Jag skrev snabbt autugrafen och sedan gav jag tillbaka de till henne.
- kan vi också ta en bild? Frågade honom.
- Japp! Gaby du kan fota va? Frågade jag Gaby och hon nicka tillbaka till oss.
Flickan gav Gaby kameran och så tog Gaby snabbt fotot,
- Ni är jätte fina tillsammans! Sa flickan när hon tog emot kameran från Gaby.
- Aww tack! Sa Gaby när hon hade lämnat över kameran till Flickan.
Vi fortsatte mot kassan,
- Dina fans är bara för gulliga! Sa hon.
- Visste är de! Sa jag och smila.
Gaby’s Perspektiv
Vi fortsatte att gå mot kassan, När vi var framme vid kassan la jag upp mina skor.
- Gaby jag betalar! Hörde jag en röst viska mot mitt öra.
- Det ska du inte! Sa jag bestämmt, och gav fram pengarna till kassörskan.
Jag hörde hur Justin sucka, Jag vände mig bak mot honom och flina. Jag tog emot påsen som kassörskan gav mig och tog ett steg bak så att Justin kunde komma fram.
Gaby vill du ha någon parfym? Frågade Justin mig och peka mot Flick avdelningen.
- -Nej det behövs inte älskling men tack.
Vi gick till kassan och betala parfymen. När vi var klara med kassan gick vi ut ur affären med snabba steg.
- Jag och Ashely drar åt de hållet, Sa Jaden och peka åt Vänster.
- Okej gör ni så vi går runt här, Sa Justin och titta på mig. Jag nicka tillbaka till honom.


När Ashely och Jaden hade gått iväg började vi dra oss till en sko affär,
- Jag ska bara kolla efter ett par skor, Sa Justin och blinka åt mig.
- Jaså, Har du inte tillräkligt med skor? Skrattade jag.
- Ee, Jo kanske de men jag måste bara ha ett par till, Sa han och jag bara log mot honom.
Vi passerade då och då några paparatzzi, Men några hade vi hela tiden intryckta i ansiktet.
Vi börja sakta närma oss affären när jag kände Justin tar mig hand. Det var sån härlig känsla att få hålla hans hand.
Justin’s Perspektiv
Jag bara kände för att ta hennes hand, Jag brydde mig inte om paparatzzina. Det är min tjej, Bara för att jag är känd ska jag inte kunna behandla min tjej som en princess?
Jag titta på henne och såg att hon tittade på mig, Vi gav varandra båda ett brett leende. Vi passera en stor sko butik och vi båda stanna upp ett tag.
- Ska vi kika in? Frågade jag henne och peka mot affären.
- Ja, visst!
Vi svängde in i butiken och blev varmt välkomna. Sedan gick vi raka vägen mot sneakers skorna.
Jag släppte sakta taget om Gaby hand och flög fram till ett par guldiga och svarta supra sneakers.
- Wow, Sa jag och ställde mig upp för att fånga skorna som stod rätt så högt upp på en hylla.
Jag hörde Gabys klackande steg koma mot mig bakifrån. Jag trog ner skorna från hyllan och tryckte in dem i Gaby ansikte.
- V-visst är dem snygga? Frågade jag henne med en lyckligt stammande röst.
Hon skratta och sa,
- Ja, jätte snygga, Och tog skorna ur min hand.
Jag drog av mig mina röda supra och drog snabbt skorna ur Gaby hand och sedan snabbt på med dem. När jag hade tagit på mig skorna gick jag med snabba steg till den närmaste spegeln.
- Perfect dem ska jag ha! Vad tycker du gumman? Frågade jag Gaby och börja gå mot henne.
- Över snygga baby! Sa hon och jag log tillbaka till henne.
- Vill du kolla på något? Frågade jag henne när jag hade tagit på mig mina röda skor.
- Ja, Kan vi bara gå och kika vid fin skona? Frågade hon mig och log.
- Klart kan vi de! Sa jag och börja gå mot fin skorna.
Hon gick direkt fram till ett par gråa höga skor och granska dem med sin blick. 

- Vad tycker du om dessa? Frågade hon och tog upp skorna mot mig.
- Snygga! Sa jag och blinka till med ögat.
Hon satt sig på soffan och drog av sig sina leopard skor och tog  på dem gråa skorna istället. Hon ställde sig upp och börja gå med klackande steg mot spegeln.
- Vad tycker du Justin? Frågade hon mig och vände sig mot mig.
- Älskar dem! Sa jag och pussa henne på pannan.
- Okej då tar jag dem! Sa hon glatt.
Hon tog av sig skorna och tog på sig sina andra. Vi börja mot kassa när det kom fram en flicka till oss,
- Justin kan jag få din autugraf? Frågade hon mig och blev lite genererad.
- Klart du kan! Sa jag.
Hon räckte fram ett papper och en penna, Jag skrev snabbt autugrafen och sedan gav jag tillbaka de till henne.
- kan vi också ta en bild? Frågade honom.
- Japp! Gaby du kan fota va? Frågade jag Gaby och hon nicka tillbaka till oss.
Flickan gav Gaby kameran och så tog Gaby snabbt fotot,
- Ni är jätte fina tillsammans! Sa flickan när hon tog emot kameran från Gaby.
- Aww tack! Sa Gaby när hon hade lämnat över kameran till Flickan.
Vi fortsatte mot kassan,
- Dina fans är bara för gulliga! Sa hon.
- Visste är de! Sa jag och smila.
Gaby’s Perspektiv
Vi fortsatte att gå mot kassan, När vi var framme vid kassan la jag upp mina skor.
- Gaby jag betalar! Hörde jag en röst viska mot mitt öra.
- Det ska du inte! Sa jag bestämmt, och gav fram pengarna till kassörskan.
Jag hörde hur Justin sucka, Jag vände mig bak mot honom och flina. Jag tog emot påsen som kassörskan gav mig och tog ett steg bak så att Justin kunde komma fram.


KOMMENTERA!

Kanske inte så jätte bra :( Men snälla kommentra så får jag mera vilja att skriva!

!!KOMMENTERA!!
Hoppas att det ändå blev bra ? :/

Kommentarer
Postat av: Sandra&Matilda

Mer :D

2011-03-11 @ 19:08:26
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Säg inte att den nte ee bra den ee Jättebra!! :D

Men meeeeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-03-11 @ 19:20:56
Postat av: Madde

Det är fett bra mer!!!!

2011-03-11 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0