My little sweetheart- Kapitel 19

När kommer dina föräldrar då?
- Imorgon på kvällen, Sa jag och titta på klockan och den va bara tolv på dagen.
- Men ska vi hitta på något med killarna idag? Frågade Ashely mig.
- Okej då.
Hon vände sig om och börja gå mot vardags rummet. Jag stod stilla en stund men sen gick jag efter henne till vardagsrummet.
När vi kom in i vardags rummet satt Jaden på ena soffan och Justin på andra.
- Hallå killar, Sa Ashely. Både Jaden och Justin hoppa till i soffan och vände sig snabbt om.
- Ja, Sa dem i kör när dem hade sett oss.
- Ska vi hitta på något idag? Frågade Ashely och gick närmare soffan.
- Ja! Men som vad? Sa Jaden och flytta på sig lite så att Ashely skulle få plats.
Jag stod kvar vid ingången tills Justin reste sig upp så att han satt nu och sen klappa med handen bredvid sig på soffan.
Jag log åt honom och gick sakta och satte mig ner i soffan. När jag satt mig i soffan kom Justin närmare mig och tog handen om mig.
Jag satt stelt kvar på samma plats.
- Är du fortfarande arg på mig för att jag ska åka på turné? Viska han och pussa mig på pannan.
Jag titta upp mot honom och nicka med huvudet.
- Men det behöver du inte vara gumman jag kommer ju tillbaka.
Jag titta ner i soffan igen,
- Men tänk så hittar du någon annan? Mumla jag så att man knappt hörde vad jag sa.
- Det kommer jag aldrig att göra! Sa hon och krama om mig hårt.
Jag titta på Ashely och Jaden som satt och titta på oss, Jag såg hur båda var koncentrerade och lyssna noga på vad vi viska om.
Justin’s Perspektiv
Jag vet inte hur jag ska vissa för Gaby ett jag aldrig kommer att glömma henne. Jag vill inte att hon ska gå och hänga i tre månader bara för mig, Bra för att jag lämnar henne.
- Men vad ska vi göra? Fråga Jaden och sträckte på sig.
Jag titta på Gaby och hon titta på mig,
- Ja, jag vet inte, Sa jag och drog mig hand genom hennes lockiga hår.
Jag kände hur hon luta sitt huvud mot mig och jag kände värmen inom mig.
- Jag älskar dig, Viska jag till hennes så tyst jag kunde.
Hon tog upp huvet och titta på mig,
- Jag dig med, Sa hon och log.
- Du Gaby följer du med mig och handlar lite små saker jag behöver till turnén som tandkräm och sånt skit? Frågade jag henne.
- Ja klart jag kan! Sa hon.
Jag log tillbaka till henne som tack,
- Vi kan gå nu alla fyra! Lös Jaden upp.
- Okej om ni vill, Sa jag.
- Ja, okej, Sa både Ashely och Gaby i kör.
Vi reste oss alla samtidigt upp ur soffan,
- Gå ni och ta på er ska bara se att allting är släckt och fixa mig lite, Sa Gaby.
Jag nicka till hennes och gick mot mina skor, Drog på mig dem och sen tog jag nycklarna till bilen jag hade lagt på bordet i hallen.
Det tog tio minuter sedan var Gaby nere, Hon hade plattat sitt hår, rufsat till det lite och sedan hade hon ett par mörka jeans och en svart tröja.
- Wow! Sa jag och gav tummen upp till henne.
Hon flina tillbaka och tog ut ett par leopard klackskor. Jävlar! Så himla snygg. Gaby tog sin väska och la på larmet till huset.
Jag öppna dörren och så börja vi gå mot min bil. När vi var framme vid bilen öppna jag dörren till Gaby,
- Varsågod lady, Sa jag med en tillgjord röst och buga.
Hon gick in i bilen och jag stängde dörren efter henne och sprang till andra dörren. Jag kasta mig på sätet och la in nyklen till bilen.
Gaby’s Perspektiv
Jag satt framme med Justin och Jaden och Ashely satt i baksätet. Justin satt in nyklen till bilen och körde iväg mot centrum som var femton minuter bort.
Jag satte direkt igång radion och höjde volymen så högt det gick. Man kände vid fötterna hur det dunka i hög talarna. Jag börja mima till ”Only Girl”
För att jag ville inte sjunga framför alla med mina hemska röst, Jag fortsatte att mima enda till slutet av låten. Det gick rätt så snabbt att koma till centrum. Snabbare än vad det gör när mamma kör dit. Vi hitta direkt en parkering nära ingången, Justin parkera bilen och vi steg ut. Lite här och där såg man paparatzzi men jag strunta i dem så mycket jag kunde, Men då och då titta jag in i kameran. Vi gick med rask takt till den första butiken där det var massa parfymer och annat.
Vi gick direkt till kill avdelningen där Justin skulle köpa lite parfymer till sig som hans ska ha på Turnén. Vi provade många men ingen var riktigt bra.
Tills vi kom jag till en D&G parfym som jag inte kunde sluta lukta på. Den lukta så himla gott jag kund inte beskriva den med ord.
- Justin lukta på denna, Sa jag och visa fram parfymen.
Justin tog tag om parfymen och spruta på sin hand. Jag såg hur han luktade på den,
- Klart jag ska ha denna! Sa han och log mot mig, Jag skratta bara tillbaka.
Vi hittade inga mera bra parfymer, vi hade varit inne i affären en bar stund.
- Gaby vill du ha någon parfym? Frågade Justin mig och peka mot Flick avdelningen.
- -Nej det behövs inte älskling men tack.
Vi gick till kassan och betala parfymen. När vi var klara med kassan gick vi ut ur affären med snabba steg.
- Jag och Ashely drar åt de hållet, Sa Jaden och peka åt Vänster.
- Okej gör ni så vi går runt här, Sa Justin och titta på mig. Jag nicka tillbaka till honom.

När kommer dina föräldrar då?
- Imorgon på kvällen, Sa jag och titta på klockan och den va bara tolv på dagen.
- Men ska vi hitta på något med killarna idag? Frågade Ashely mig.
- Okej då.
Hon vände sig om och börja gå mot vardags rummet. Jag stod stilla en stund men sen gick jag efter henne till vardagsrummet.

När vi kom in i vardags rummet satt Jaden på ena soffan och Justin på andra.
- Hallå killar, Sa Ashely. Både Jaden och Justin hoppa till i soffan och vände sig snabbt om.
- Ja, Sa dem i kör när dem hade sett oss.
- Ska vi hitta på något idag? Frågade Ashely och gick närmare soffan.
- Ja! Men som vad? Sa Jaden och flytta på sig lite så att Ashely skulle få plats.
Jag stod kvar vid ingången tills Justin reste sig upp så att han satt nu och sen klappa med handen bredvid sig på soffan.
Jag log åt honom och gick sakta och satte mig ner i soffan. När jag satt mig i soffan kom Justin närmare mig och tog handen om mig.
Jag satt stelt kvar på samma plats.
- Är du fortfarande arg på mig för att jag ska åka på turné? Viska han och pussa mig på pannan.
Jag titta upp mot honom och nicka med huvudet.
- Men det behöver du inte vara gumman jag kommer ju tillbaka.
Jag titta ner i soffan igen,
- Men tänk så hittar du någon annan? Mumla jag så att man knappt hörde vad jag sa.
- Det kommer jag aldrig att göra! Sa hon och krama om mig hårt.
Jag titta på Ashely och Jaden som satt och titta på oss, Jag såg hur båda var koncentrerade och lyssna noga på vad vi viska om.
Justin’s Perspektiv
Jag vet inte hur jag ska vissa för Gaby ett jag aldrig kommer att glömma henne. Jag vill inte att hon ska gå och hänga i tre månader bara för mig, Bra för att jag lämnar henne.
- Men vad ska vi göra? Fråga Jaden och sträckte på sig.
Jag titta på Gaby och hon titta på mig,
- Ja, jag vet inte, Sa jag och drog mig hand genom hennes lockiga hår.
Jag kände hur hon luta sitt huvud mot mig och jag kände värmen inom mig.
- Jag älskar dig, Viska jag till hennes så tyst jag kunde.
Hon tog upp huvet och titta på mig,
- Jag dig med, Sa hon och log.
- Du Gaby följer du med mig och handlar lite små saker jag behöver till turnén som tandkräm och sånt skit? Frågade jag henne.
- Ja klart jag kan! Sa hon.
Jag log tillbaka till henne som tack,
- Vi kan gå nu alla fyra! Lös Jaden upp.
- Okej om ni vill, Sa jag.
- Ja, okej, Sa både Ashely och Gaby i kör.
Vi reste oss alla samtidigt upp ur soffan,
- Gå ni och ta på er ska bara se att allting är släckt och fixa mig lite, Sa Gaby.
Jag nicka till hennes och gick mot mina skor, Drog på mig dem och sen tog jag nycklarna till bilen jag hade lagt på bordet i hallen.
Det tog tio minuter sedan var Gaby nere, Hon hade plattat sitt hår, rufsat till det lite och sedan hade hon ett par mörka jeans och en svart tröja.




Tumblr_lhn3kh2nbq1qbw99bo1_500_large

- Wow! Sa jag och gav tummen upp till henne.
Hon flina tillbaka och tog ut ett par leopard klackskor. Jävlar! Så himla snygg. Gaby tog sin väska och la på larmet till huset.
Jag öppna dörren och så börja vi gå mot min bil. När vi var framme vid bilen öppna jag dörren till Gaby,
- Varsågod lady, Sa jag med en tillgjord röst och buga.
Hon gick in i bilen och jag stängde dörren efter henne och sprang till andra dörren. Jag kasta mig på sätet och la in nyklen till bilen.
Gaby’s Perspektiv
Jag satt framme med Justin och Jaden och Ashely satt i baksätet. Justin satt in nyklen till bilen och körde iväg mot centrum som var femton minuter bort.
Jag satte direkt igång radion och höjde volymen så högt det gick. Man kände vid fötterna hur det dunka i hög talarna. Jag börja mima till ”Only Girl”
För att jag ville inte sjunga framför alla med mina hemska röst, Jag fortsatte att mima enda till slutet av låten. Det gick rätt så snabbt att koma till centrum. Snabbare än vad det gör när mamma kör dit. Vi hitta direkt en parkering nära ingången, Justin parkera bilen och vi steg ut. Lite här och där såg man paparatzzi men jag strunta i dem så mycket jag kunde, Men då och då titta jag in i kameran. Vi gick med rask takt till den första butiken där det var massa parfymer och annat.
Vi gick direkt till kill avdelningen där Justin skulle köpa lite parfymer till sig som hans ska ha på Turnén. Vi provade många men ingen var riktigt bra.
Tills vi kom jag till en D&G parfym som jag inte kunde sluta lukta på. Den lukta så himla gott jag kund inte beskriva den med ord.
- Justin lukta på denna, Sa jag och visa fram parfymen.
Justin tog tag om parfymen och spruta på sin hand. Jag såg hur han luktade på den,
- Klart jag ska ha denna! Sa han och log mot mig, Jag skratta bara tillbaka.
Vi hittade inga mera bra parfymer, vi hade varit inne i affären en bar stund.
- Gaby vill du ha någon parfym? Frågade Justin mig och peka mot Flick avdelningen.
- -Nej det behövs inte älskling men tack.
Vi gick till kassan och betala parfymen. När vi var klara med kassan gick vi ut ur affären med snabba steg.
- Jag och Ashely drar åt de hållet, Sa Jaden och peka åt Vänster.
- Okej gör ni så vi går runt här, Sa Justin och titta på mig. Jag nicka tillbaka till honom.


KOMMENTERA BRA/DÅLIG?

Om det blir mycket kommentarer kommer en till kanske! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så bra :) MER :D

2011-03-09 @ 19:26:24
URL: http://klumpigajag.blogg.se/
Postat av: emelie

Du är jätte duktig på att skriva, du borde bli författare!

2011-03-09 @ 20:05:28
Postat av: jennie

meer :) så bra !!! <3 <3

2011-03-09 @ 21:00:56
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-09 @ 22:06:43
Postat av: Bettan<3

Jättebra!!<3

Meeeeeeeeeer!!

2011-03-10 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0