You need me, I will always be there for you - 29 why?

Justin backade och tog av sin keps och la den på sidan av mitt ansikte, jag fattade inte varför först, men han kysste mig mjukt och kärleksfullt och satte sedan på sig kepsen igen. Han hade döljt kyssen från paparazzis och fans bakom kepsen, men jag antar att dom fattade vad som hände där bakom ändå. Justin började gå mot sin gate med Kenny vid hans sida och vinkade hejdå till oss. Han mötte min blick en sista gång innan han försvann.



FRAMSPOLNING 3 ½ MÅNADER (NATHALIES PERSPEKTIV):
Det var nu 3 och en halv månad sen Justin åkte på sin turné, så han kommer hem om cirka 2 veckor. Jag saknar honom otroligt mycket, men jag är inte säker på att han gör detsamma längre. Vi hade smsat, ringt, skypat och allt möjligt för att hålla kontakten. Jag hade fått reda på att Justin och Jasmine V varit tillsammans en gång i tiden typ en vecka efter att han åkte. Jag blev såklart arg för han inte hade sagt något, så vi började bråka lite, men efter att han berättat hur mycket han älskar mig, och att han aldrig skulle lämna mig för någon annan blev vi sams igen. Men efter cirka 1 och en halv månad smsade vi bara mindre och mindre, och till slut bara nån gång i veckan. Jag försökte smsa ibland, men han var bara upptagen hela tiden. När jag hade ringt hörde man tjejskratt, antagligen Jasmines, så jag blev bara irriterad och stängde av när Justin inte lyssnade på vad jag sa. Jag har sett bilder på dom där dom kramats och hållt händer, jag hade även sett en bild där han pussade henne på kinden. Mitt och Justin's förhållande hade kommit ut, men nu trodde folk att det var slut mellan oss. Ingen av oss har riktigt gjort slut, men jag antar att Jasmine och Justin har något på gång, så det är väl slut mellan oss. Jag har mått dåligt rätt länge över allt som hänt. Jag försöker att inte tänka på Justin men det är svårt med tanke på hur stor han är i världen, man ser han nästan överallt. Jag grät väldigt mycket, men Chaz och Ryan försökte alltid få mig på bättre humör och det var jag riktigt tacksam över. Och just det, jag ska börja i skolan typ en vecka efter att Justin kommit tillbaka, för då är sommarlovet över. 
Helt plötsligt fick jag sms, vilket jag inte var beredd på så jag flög nästan av sängen. Jag tog upp mobilen och  det stog "Justin<3" på skärmen. 
Jag öppnade smset och läste.

*Vi måste prata*

Jag antar att det var nu han skulle göra slut med och bryta sitt löfte att han aldrig skulle lämna mig över någon annan.

*Håller med*
*Jag ringer dig om 5 minuter*

Det var bara helt tomma sms, utan smailisar, hjärtan, någonting. Bara kalla meningslösa sms. Efter 5 minuter som kändes som evigheter, ringde han äntligen. Min mage pirrade som fan och det kändes som att alla organ i min mage skulle gå sönder. 
"Hej." svarade jag. "Heej.." sa han. Jag hade saknat honoms röst, men jag blev lite irriterad över att han bestämde sig att höra av sig NU, efter så länge. Det blev tyst i telefonen ett tag. "Hur mår du? Det var längesen man hörde från dig." sa han. "Som om du bryr dig.." mumlade jag. "Va?" sa han förvånat. "Du bestämmer dig att höra av dig nu efter så länge? Åh vänta, har Jasmine hållt dig upptagen?" sa jag argt. "Natti, sluta.." sa han tyst. "Jag orkar fan inte slösa min tid på att må dåligt över dig när du gör det tydligt att du inte vill vara tillsammans mer, så du kan ha kul med din jävla Jasmine för det vi hade är över, nu fick du som du ville, hoppas du är nöjd. Hejdå" sa jag och la på. Jag la mig ner i sängen och några tårar rann ner för kinderna. Jag slängde mobilen hårt i golvet så den gick i 2 delar. Jag låg med armarna runt kudden.
Någon satte sig på sängen och kramade om mig. "Justin?" Jag hörde direkt vem det var, Chaz. Jag satte mig upp och la armarna om hans hals. "Jag vet inte ens varför jag gråter, han är inte värd mina tårar. Han höll på med Jasmine när vi fortfarande var tillsammans. idiot" mumlade jag mot hans hals. Jag kontrollerade mig och mina tårar och lyckades sluta gråta. Jag la mig ner i sängen på rygg och Chaz gjorde samma sak. "Det är iallafall slut nu." sa jag och suckade. 


Börjar skriva på nästa kapitel nu bara för ni fått vänta, så det blir väl publicerat nån gång senare ikväll!

Och vet att jag typ skyndar på allting, men jag vill bara få slut på denna så jag kan börja med en ny o.o

Kommentarer
Postat av: jennie

ad grymt nu får vi se vad son händer mellan justin och nathi!!!!

2011-06-26 @ 21:39:04
Postat av: RT

ÅHHH GUUUD skitbra och meeeeeeeer nsällla innan jag dööööör (LIIIIte överdiret men du skriver skitbra alltså :D

2011-06-26 @ 22:00:41
Postat av: nelly

neee nu gråter jag!:'( J*VLA DUM JUSTIN ÄR!!:@

2011-06-26 @ 23:14:51
Postat av: Anonym

Meeeer älska min drog! <3

2011-06-26 @ 23:45:41
Postat av: elena

super duper bra

2011-06-27 @ 01:49:41
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Jättebra !!<3

Meeeeeeer!!

2011-06-27 @ 01:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0