You need me, I will always be there for you - 27

Previosly: "Du..?" viskade hon. "Aa?" "Jag älskar dig." viskade hon ännu tystare. Mitt ansikte brast upp i ett leende. Jag fick fjärilar i magen som började fladdra förfullt.
"Jag älskar dig också." viskade jag och kysste henne på läpparna. Hon vände sig om och jag drog henne intill mig och andades in hennes lukt. Jag somnade sedan med ett leende på läpparna.


(hennes outfit, fast utan flätor!) 

Nathalie's perspektiv:
Jag väcktes nästa morgon av Chaz och Ryan. Chaz hoppade på mig. Jag sneglade mot Justin's håll och han hade Ryan på sig. "Och vad gör ni i samma säng om jag får fråga?" sa Chaz.
"Ehm.." mumlade jag och vände mitt huvud till Justin. "Jag ville sova med Natti såklart" sa han och log stort mot Chaz. "Du hade armen om henne." sa Ryan. "Vilket fint...väder det är ute!" sa jag och försökte byta samtalsämne. Justin skrattade till "Ja, jättefint, eller hur Chaz och Ryan?" sa han. 
"Försök inte byta samtalsämneeee!" skrek Chaz glatt och hoppade på mig. 
"Jaja, kan ni gå av oss nu tack?" sa jag. Dom hoppade ner från sängen. "Men kom ner o ät frukost nu." sa Ryan och lämnade rummet med Chaz bakom oss. Innan Chaz stängde dörren stack han in huvudet i dörröppningen och vickade på ögonbrynen, nivet sånt där flirtigt. Jag himlade med ögonen och tog upp mobilen, klockan var 10:25. Jag kysste Justin på munnen innan jag gick upp. Jag tog ut ett par jeansshorts, ett svart linne och en rosa långarmad tröja med PEACE på. Jag gick in i badrummet och låste in mig. Jag tog av mig kläderna och hoppade in i duschen. Jag schamponerade och sen i balsam. Jag gjorde vad man brukar göra när man duschar (hehe). Jag drog ut en handduk ur skåpet när jag var klar och virade den runtom mig. Jag tog fram mitt smink och kletade på mascara. 

Jag fönade håret och gick sedan ut till sovrummet igen där Justin låg i sängen utan tröja. Han hade sexpack, och det var svårt för mig att titta bort. 
"Mh, du gillar det va?" sa Justin plötsligt. Jag slet blicken från Justins mage och tittade upp på honom. Han skulle självklart leka cool och spänna musklerna. "Det är svårt att låta bli." sa han och log. Jag himlade med ögonen och drog fram plattången. Jag satte i kontakten och väntade på att den skulle bli varm. Jag satte mig på golvet framför den stora spegeln och tittade på Justin. 
"Vad tittar du på?" sa han och log. "Dig, världens vackraste människa." sa jag och tog upp plattången. Han reste sig upp och satte sig på golvet bakom mig och la armarna om min mage. Jag började platta mitt hår samtidigt som Justin inte släppte mig med blicken. "Men sluta glo." sa jag och skrattade. "Får man inte njuta av den fina utsikten eller?" sa han. "Pfft." sa jag och fortsatte platta mitt långa tjocka hår. När jag var klar stängde jag av plattången och reste mig upp. Jag snurrade sladden runt plattången och la den på skrivbordet. Jag tog Justin's händer och drog upp honom från golvet. Han ställde sig framför mig och stirrade in i mina ögon. Jag blev helt knäsvag när han tittade på mig sådär. Han la sina armar på min midja och drog mig närmare honom. Han kysste mig mjukt och passionerat. Jag la armarna om hans nacke och besvarade kyssarna. Han tryckte mig mot väggen och våra tungor lekte med varandra. Vi blev avbrutna av Chaz, som ropade. "KOMMER NI ELLEEER?" skrek han. Jag skrattade och ropade att vi kommer. Jag log mot Justin och gav han en sista kyss innan vi gick ner för trappan och in i köket till Chaz och Ryan. 
"Vad gjorde ni där uppe egentligen? Eller vänta, jag vill inte veta." sa Chaz. 
"Jag är tjej, jag tar tid på mig." sa jag och skrattade. Dom visste inte om mig och Justin, men jag antar att dom hade lite misstankar kring det hela. 
Jag tog ner ett glas och hällde upp apelsinjuice och ställde det på bordet. Chaz och Ryan hade redan plockat fram allt möjligt så jag satte mig ner på stolen och bredde en macka med jordnötssmör. Justin hällde upp mjölk och flingor i en skål till sig själv. 

Klockan var halv ett och Justin var tvungen att åka till en intervjuv, han skulle komma tillbaka vid fyra. Jag, Ryan och Chaz låg i min säng och pratade om allt möjligt. Jag satt med min mobil och smsade lite med Justin. Jag kom på mig själv sitta och le för mig själv när Chaz började prata med mig. "Nathalie, spill it." sa Chaz. Jag tittade upp på honom.
"Va?" sa jag frågandes. "Du sitter och ler för dig själv. Är det Justin?" sa han och höjde på ögonbrynen. "Nej." sa jag kort. Jag fick ett nyss sms, men hann inte läsa förens Chaz tog tag i mobilen och sprang runt i rummet. "GE MIG MOBILEN CHAAAZ!" skrek jag efter honom. Han läste samtidigt som han sprang. "ULALAAA, HAN SAKNAR DIIG!" Jag sprang allt jag kunde och hoppade på  han, jag slet mobilen ifrån han och slängde mig i sängen. Jag höll mobilen hårt denna gången.
"Nathalie, whats going on?" sa Ryan. "Inget." svarade jag kort och tog upp min laptop från nattduksbordet och la den i mitt knä. "Vi får väl fråga Justin då" sa Chaz och brast ut i ett leende. 
Jag skrattade och ryckte på axlarna. "Gör det." 


Förlåt för dålig uppdatering, men nu börjar det ÄNTLIGEN komma sol, så jag försöker passa på att vara ute. Men jag försöker skriva kapitel så ofta jag kan. 



Kommentarer
Postat av: elena

super duper bra

2011-06-26 @ 00:21:56
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0