You need me, I will always be there for you - 26 I love you

Previously: När vi nådde bottnen igen började vi gå inåt. Flera tjejer hade samlats och tittat och jublade när vi kom tillbaka. Justin vinkade åt dom så dom började skrika. Jag och Justin slängde oss på handdukarna helt döda och andades tungt. "Awesome!" sa Chaz och highfivade mig och Justin.

När vi var hemma hos Chaz igen la vi oss trötta i soffan.

Tumblr_ln0iwdcy6u1qhsufdo1_500_large



"Hur länge stannar du i Kanada?" frågade Chaz. "Typ 2 veckor, men kommer ha lite intervjuver under veckan, sen börjar min turné." sa han. "Hur länge är din turné?" frågade jag. "3 månader, kanske mer." sa han och log svagt åt mig. Jag suckade. "Men nu gör vi nåt!" sa jag och hoppade upp från soffan. Jag ville inte tänka mer på  hans turné. 

Klockan var runt 20.00 och vi satte på en skräckfilm. Jag och Chaz satt och skrek och kramade om varandra medans Justin och Ryan skrattade åt oss. Justin ringde och beställde pizza. När filmen var slut plingade det på dörren. Chaz hoppade till och skrek. "Jag öppnar inte!" "Det är bara pizzan." sa Justin och gick ut i hallen. Vi följde tätt efter honom. Justin tittade i nyckelhålet och vände sig om med ett skrämt uttryck. "Oh my god.." viskade han.  Chaz gnällde och klängde sig över mig. Justin skrattade och öppnade dörren. Där stog pizzakillen med 4 pizzakartonger i handen. Han såg lite förvånad ut när han såg att det var Justin Bieber. Justin betalade för pizzorna och gav killen lite dricks. 
Chaz andades ut och försökte kontrollera sig själv. "Jag måste på toa, kan nån följa med mig?" sa Chaz. "Jaja" sa Ryan och försvann upp för trappan med Chaz. Jag och Justin la pizzorna på köksbordet och plockade fram glas och en pizzaslicer. Jag tänkte lite på Justin och mig. Var vi tillsammans? Vi hade ju kyssts, och han hade sagt att han älskade mig, dock visste han ju inte att jag hörde. Han kanske är osäker på vad jag känner. 
Jag älskar Justin, men hur ska jag säga det till honom? Justin avbröt mina tankar. "Hjälp mig bära ut?" sa han och log. Jag tittade ner från hans ansikte och såg att han höll i 3 pizzakartonger och 2 glas. "Sorry" sa jag och lyfte upp den sista pizzakartongen, dom 2 glasen och pizzaslicen. 
Vi gick ut i vardagsrummet och la allt på bordet. Justin drog ner mig i hans knä och kysste mig. 
"Tänk så.. ser Chaz och Ryan oss?" sa jag mot hans läppar. Han svarade inte utan fortsatte kyssa mig passionerat. Jag hörde steg i trappan så jag avslutade kyssen och satte mig ner bredvid honom.
"Fan vad gott det luktar!" sa Chaz och sprang mot pizzorna. Han öppnade kartongen och skärde upp en pizzabit och började direkt gluffsa i sig pizzan. Jag tog upp fjärrkontrollen från bordet och bläddrade mellan kanalerna och stannade vid The Vampire Diaries, mitt favoritprogram.
Dom andra verkade också gilla programmet så jag skärde upp en bit av hawaiipizzan och åt. Jag kunde inte hjälpa att snegla åt Justin's håll ibland och han verkade märka att jag tittade för han log varje gång. 

Efter några timmar gick vi och la oss. Jag tog upp min laptop i mitt knä och loggade in på twitter. Jag hade inte varit inne på länge. Jag hade runt 5 miljoner följare, shit alltså. Jag hade väl runt 2000 förut. Men jag antar att det är för att Justin har twittrat om mig. Jag tittade mina mentions och det strömmade in tweets. För det mesta snälla, men några elaka också. Jag twittrade "Sorry for not tweeting for a while, but a lot has happend lately." Jag fick massa nya mentions direkt. Flera undrade vad som hade hänt med mig, med tanke på det på nyheterna, när jag sprang från huset skadad och gråtandes. Dom undrade om det var sant att jag blev misshandlad av min mamma osv. Jag visste inte om jag skulle skriva sanningen om vad som hände, jag hade ju inte heller fått reda på om polisen rett ut allting? Jag minimerade rutan och gick in på Oceanup.com. Jag sökte på mitt egna namn i sökbaren och det kom upp några träffar. Min blick fastnade på en rubrik som ledde "17-åring misshandlad av sin mamma". Jag klickade på rubriken och en video kom upp. Jag klickade på Play och en mörkhårig tjej började prata. Samtidigt som hon pratade kom det upp bilder och videos på mig utspringandes från huset.

"En 17-årig tjej vid namn Nathalie Amnell som sågs tidigare i popstjärnan Justin Biebers hus en eftermiddag blev misshandlad av sin mamma Rosita Amnell (kmr nt ihåg om hennes namn står skrivet tidigare i novellen) senare den eftermiddagen. Hennes besök hos Bieber hade fått flera paparazzis uppmärksamhet, och på så sätt har vi fått tydliga bilder på händelsen. Hon hade slitit upp dörren med mammans hand runtom hennes handled som försökte dra in henne i huset igen. Hon sprang ifrån sitt hus gråtandes, med sprucken läpp, lite rivsår i ansiktet, blodigt knä och några blåmärken på kroppen. Hon hade med sig en stor väska med sig och tydligen skulle hon rymma hemifrån. Detta var inte första gången hon blivit slagen, mamman erkände att hon slått henne flera gånger, och även ibland slått dottern medvetslös. Mamman Rosita sitter nu i fängelsle och släpps ut om ett halvår." 

Vänta, va? Har mamma erkänt? Varför skulle hon göra det för? Och varför har ingen polis kontaktat mig? Jag tittade datumet på videon.. Den las ut för 3 dagar sen. Jag kryssade sidan och gick in på twitter igen och skrev "Yes, its true. She did beat me, and she did it many times before, but im fine now, thanks" Jag fick inte plats med mer så jag skrev en till. "I have wonderful people who helped me through tough times, and i love them for that." Jag sökte upp Justins twitter och tittade hans sida. Han hade skrivit om konserterna, intervjuverna och lite allt möjligt. Min blick stannade vid en tweet. "@Nathi94 I miss you." Under några andra tweets stog det "We're here for you N". Jag log för mig själv och stängde av laptopen och la den på nattduksbordet jämte sängen. Jag kröp in under täcket och blundade.
Plötsligt öppnades dörren. "Är du vaken?" viskade Justin och stack in huvudet i dörröppningen. Jag mumlade nåt svar och han gick in och stängde dörren efter sig. Han kröp in under täcket bredvid mig och la armen om mig. Hans ansikte var bara några centimeter från mitt. Jag såg inte mycket pga mörkret dock. Han närmade sig och kysste mig passionerat. Han backade och la ner huvudet på kudden igen på samma ställe som förut. Jag la min hand på hans kind och smekte den lätt med min tumme. 

Justin's perspektiv:
Även om det var mörkt kunde jag ändå se formerna i hennes perfekta ansikte. Jag älskade henne verkligen. Jag hade sagt att jag älskar henne, men hon sov, så det är inte samma sak. Men jag vågar inte säga det när hon är vaken. Om hon inte känner samma sak för mig skulle det bara förstöra allting. 
"Vad tänker du på?" viskade Nathalie. "Dig." svarade jag och flätade in mina fingrar i hennes. 
"Jaså?" sa hon och fnissade till tyst. "Du..?" viskade hon. "Aa?" "Jag älskar dig." viskade hon ännu tystare. Mitt ansikte brast upp i ett leende. Jag fick fjärilar i magen som började fladdra förfullt.
"Jag älskar dig också." viskade jag och kysste henne på läpparna. Hon vände sig om och jag drog henne intill mig och andades in hennes lukt. Jag somnade sedan med ett leende på läpparna.


Nu fick ni ett rätt långt kapitel innan jag går och lägger mig, kapitel 27 kommer någon gång under dagen imon :)

Och förresten, vad hände med alla kommentarer? :(
Det är ju dom som peppar mig till att skriva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeer! Älskar dig hur du skriver! <3

2011-06-25 @ 09:32:31
Postat av: jennie

as grymt jag har inte kollat på bloggen så när jag gjorde det i dag wow många delar as gymt love it så bra !!!!!! <3 <3 <3

2011-06-25 @ 10:58:39
Postat av: Bettan<3

Jättebra!!

Meeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-06-25 @ 13:57:35
Postat av: miranda

luv it :) me nen snabb fråga... jag ÄLLLLLSKAR att läsa så om du kan göra ett inlägg där du säger villka noveller du läser (om du gör det)och tycker är värda att säga till oss så vi oxå kan läsa skulle jag bli glad. Kommer inte glömma bort denna bloggen LOVAR :) tack

2011-06-25 @ 14:23:16
URL: http://jbieberlovestories.blogg.se/
Postat av: Melina

Du är skitbra på att skriva! Vill bara ha mer! :D <3

2011-06-25 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0