You need me, I will always be there for you - 24

Previously: Jag låg nästan begravd under det tjocka täcket och halvsov. Jag hörde att dörren öppnades men jag orkade inte öppna mina trötta ögon. "Är du vaken?" hörde jag Justin viska. Jag var för trött för att svara, eller ens röra på mig. Stegen kom närmare och närmare och tillslut kände jag han andas i mitt ansikte.
"Jag älskar dig" viskade han i mitt öra och gick ut från mitt rum.


JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Idag skulle jag åka till Tyskland i en vecka och sedan åka till Spanien i ytterligare en vecka. Jag skulle ha massa konserter i olika städer. Chaz och Ryan skulle följa med till flygplatsen. Jag visste inte om Nathalie ville följa med, så jag gick in i hennes rum och satte mig bredvid henne på sängen.
Som vanligt såg hon så omöjligt vacker ut när hon sov. Jag skakade lite på henne. "Natti? Natti, jag åker till flygplatsen om en timme om du ska med." sa jag mjukt. Ett leende som hade format hennes läppar slocknade. "Om en timme?" sa hon. "Ja, Chaz och Ryan följer med till flygplatsen, tänkte om du ville också?" sa jag osäkert. "Självklart." sa hon och log. Jag kysste henne på munnen och granskade hennen är hon steg ur sängen. Hon tog in kläder i badrummet och snart sattes duschen på. Efter cirka en kvart som kändes som evigheter kom hon ut vackrare än nånsin. Hon hade på sig svarta tighta jeans och en vit t-shirt med rosa tryck på. Hon gav mig en mjuk kyss och drog sedan ner mig för trappan och in köket där Chaz och Ryan satt och proppade i sig med massa mat. Hon satte sig ner och började äta sin frukost.


Det var riktigt galet när vi kom fram till flygplatsen. Vi hade fått ringa Kenny om hjälp, och fick även ta hjälp av några vakter på flygplatsen. Jag gav några autografer till fans och tog några bilder. Sen var jag tvungen att gå. Jag skulle åka privatjet så vi öppnade glasdörren och gick ut. Vakter samlades vid dörren så inga fans eller paparazzis skulle komma ut. Dock trängde dom sig vid glasväggarna för att kunna se. Jag ignorerade dom och kramade om Chaz, Ryan och sist Nathalie som jag kramade extra länge. "Kommer sakna dig." viskade jag i hennes öra. "Kommer sakna dig med." viskade hon tillbaka och kramade mig hårdare. Sedan släppte hon och log mot mig. Jag gick mot planet och vinkade hejdå till Ryan Chaz och Nathalie. Jag gjorde peacetecknet mot fansen och steg in i planet. 

Nathalie's perspektiv:
Vi gick tillbaka in genom glasdörren och blev direkt attackerade av paparazzis frågor om vem jag är, om vi dejtar, hur vi träffades, blablabla. Allt möjligt. Vi ignorerade frågorna och fortsatte ut till bilen. Ryan hoppade in bakom ratten med jag och Chaz i baksätet och körde hemåt. 


KORT, JAG VET, men ska duscha nu, skriver mer sen. 

Och bara så ni veeet, jag kommer skriva några fler kapitel,  tills jag hittar ett bra slut sen börjar jag på en ny, som kommer vara bättre, mer verklighetstrogen och det kommmer vara mycket mer uppdatering på den, för jag har knappt någon lust att skriva på denna längre, och ni kanske har märkt att den bara blir tråkigare och tråkigare, det är för jag har inga idéer alls, så därför blire enklare med en helt ny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR! <3

2011-06-24 @ 13:29:46
Postat av: Bettan<3

Jättebra!!<3

Meeeeeeeer!!

2011-06-24 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0