You need me, I will always be there for you - 28 Bye

"Nathalie, whats going on?" sa Ryan. "Inget." svarade jag kort och tog upp min laptop från nattduksbordet och la den i mitt knä. "Vi får väl fråga Justin då" sa Chaz och brast ut i ett leende. 
Jag skrattade och ryckte på axlarna. "Gör det."



JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Så fort jag kom innanför dörren blev jag attackerad av Chaz och Ryan med frågor om mig och Nathalie. Jag tittade mot hennes håll men hon bara ryckte på axlarna. "Chaz tog min mobil och läste ett sms från dig." sa hon och suckade. Jag skrattade och hängde min skinnjacka på kroken och slängde av mig skorna på golvet vid dörren. Jag gick fram till Nathalie och kysste henne. Sedan tittade jag på Chaz och Ryan för att se deras reaktioner. "När fan blev ni tillsammans?" sa Ryan. "Några dagar sen" sa jag och gick flinandes in i vardagsrummet. Natti följde efter och skuttade ner i soffan jämte mig. Hon la huvudet i mitt knä med benen hängandes över armstödet. Chaz och Ryan satte sig i den andra och började direkt babbla. "Jag är iallafall glad att du hittat någon lika awesome som Natti." sa Ryan. "Heck yeah!" sa hon och log. 
Vi låg och pratade om allt möjligt i flera timmar. 
"Vad är klockan egentligen?" sa Natti och gäspade. "Halv nio." sa Ryan. Vi bestämde oss för att beställa pizza och titta på film. 

FRAMSPOLNING - DAGEN INNAN JUSTIN ÅKER PÅ TURNÉ (FORTFARANDE JUSTIN'S PERSPEKTIV)
Imorgon skulle jag åka på min 4 månaders turné. Jag och Nathalie hade inte gått ut med vårat förhållande, men det gick rykten om att vi var tillsammans. Paparazzis hade fångat bilder på mig och Nathalie när vi hållt händer och kramats. Egentligen brydde jag mig inte om det kom ut, men jag ville ändå hålla det hemligt för Nathalies skull. Hon skulle säkert få massa hat från fans, och paparazzis skulle inte låta henne vara. Jasmine Villegas skulle vara med på min turné och sjunga Overboard med mig. Nathalie visste om det, men hon visste inte att jag och Jasmine typ hade varit tillsammans förra året. Jag ville inte berätta det heller, jag ville inte att hon skulle reagera på fel sätt, Nathalie är den enda för mig, jag älskar henne mest i hela världen och kommer alltid göra. 

Jag, Ryan, Chaz och Natti satt på Chaz's baksida i gräset och hade allmänt kul. Natti satt i mitt knä med armarna om min nacke och lutade huvudet mot min hals. Det började mörkna ute, klockan var runt 10 på kvällen, och mitt plan gick 09:30 imon. Vi gick in i huset igen och gjorde iordning oss för natten. Jag la mig i hennes säng och en kort stund efter kom min vackra flickvän och la sig bredvid mig. Jag släckte lampan och la armen om Nathalie. "Kommer sakna dig så sjukt mycket." sa hon tyst. "Kommer sakna dig mer." sa jag och suckade. Det kommer bli svårt att vara utan hennes kärlek i 4 månader. Vi låg och kramade om varandra och somnade sedan. 

NATHALIE'S PERSPEKTIV:
Nästa morgon satt vi alla trötta vid frukostbordet och åt. Ingen var på så jätteglatt humör eftersom Justin skulle åka idag. Jag satt fortfarande i pyjamas så jag skyndade mig upp efter att jag ätit och drog på mitt ett par gråa mjukisbyxor och ett svart linne. Jag smet in i badrummet och borstade tänderna och borstade snabbt igenom mitt hår. Jag sprang ner för trappan där Chaz, Ryan och Justin stog i hallen klara att åka. Justin hade på sig en ljusblå hoodie och jeans, han såg olagligt snygg ut. Jag drog på mig mina knallrosa converse och min skinnjacka och gick tillsammans med dom andra ut till bilen. Under bilturen satte vi på hög musik och började dansa och sjunga med. Vi ville inte vara deppiga hela tiden, vi ska njuta av den ynka lilla tid vi har kvar med Justin. 

Justin parkerade bilen och vi alla hoppade ur. Vi mötte Kenny på parkeringen och gick innåt mot flygplatsen. Det var en del fans och paparazzis men vakter plus Kenny höll dom borta. Justin kramade Chaz och Ryan och dunkade båda vänskapligt i ryggen och vände sig sedan mot mig. Jag la armarna om honom och han höll mig runt midjan och kramade mig hårt. "Jag älskar dig." sa han mot mitt hår. "Älskar dig med, glöm mig inte nu okej?" sa jag tyst. Justin backade och tog av sin keps och la den på sidan av mitt ansikte, jag fattade inte varför först, men han kysste mig mjukt och kärleksfullt och satte sedan på sig kepsen igen. Han hade döljt kyssen från paparazzis och fans bakom kepsen, men jag antar att dom fattade vad som hände där bakom ändå. Justin började gå mot sin gate med Kenny vid hans sida och vinkade hejdå till oss. Han mötte min blick en sista gång innan han försvann.


Är verkligen skit trött, så förlåt för dåligt kapitel, vet knappt vad jag skriver om hah. 
Det står 20:00 eller nåt för jag sparade i utkast men klockan är egentligen typ halv tre på natten! 

Och tack ännu en gång för alla fina ord, uppskattas! :)

Kommentarer
Postat av: RT

Om du inte fattar vad du skriver så måste då ha en SUPERHJÄRNA för du skriver helt magiskt :) Jag vet att du har en av dom bästa novellerna, AsSå den är så ägande, till och med BÄÄÄÄÄÄÄSSSSSTTTTTT <3

2011-06-26 @ 15:12:23
Postat av: elena

super duper bra du skriver så omg denna är en av det bästa novellerna som finns fortsätt så går du långt

2011-06-26 @ 19:46:38
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0